El Badi Palace, Marrakesh: a guida cumplessa

Situatu à u sudu di a medina storica di Marrakesh , u Palazzu di Badi fù cumissionatu da u Sultan Ahmad el Mansour à u fini di u seculu XVI. U so nomu àrabu pò traduce in quantu "u palazzu incomparable", è in quellu ghjornu era u più splendido edifice in a cità. Invece chì u palazzu hè issa una sombra di a so prima gloria, ùn anu sempre una di l'immubiliari più famosi di Marrakesh.

El

Storia di u Palazzu

Ahmad el Mansour era u seculu sultanu di a famosa Dinastia Saadi è u quintu figliu di u fundatori di a dinastia, Mohammed Ash Chih. Dopu chì u so babbu era assassinatu in 1557, el Mansour era furzatu à fughje Maroccu cù u so fratellu Abd al Malik, per fughjì à i danni à e mani di u so fratellu maiò, Abdallah al Ghalib. Dopu à 17 anni in esiliu, el Mansour è à Malik riturnaru à Marrakesh per difiniscenu u figliolu di Ghalib, chì era successu di Sultan.

Al Malik hà pigliatu u tronu è hà rignatu finu à a guerra di i Re Re Re di 1578. U cunflittu vedi u figliolu di u Ghalib è da pruvà à ricunquistà u tronu cù l'aiutu di u Portugallu Re Sebastian I. Tandu u figliolu è à u Malik, mortu durante a guerra, abbandunà u Mansour cum'è successore di Al Malik. U novu Sultanu rescatò i so capiti portoghese, è in u prucessu hà accumulatu immensità ricchienta - cù quale ellu decide eddu u palazzu maiori di Marrakesh hà vistu mai.

U palazzu hà presitu 25 anni per cumprità è hè pensatu per avè micca inclusu nisunu menu di 360 camere. Inoltre, u cumplessu era stale, ziegliu è un tribunalu cù parechje pavellioni è un vastu pene centru. In su apicultori, u piscadoru avia uttenutu un oasi brillanti, mette 295 piedi / 90 metri d'allungamentu.

U palazzu fussi utilizatu per entretenu i dignità di tutti in u mondu, è u Mansour sfruttu u vantaghju di l'uppurtunità di dimustrà a so ricchezza.

U Palazzu di Badi era un avemu una mostra di l'artighjane exquisite adornada cù i materiali più caru di l'era. Da u Sudanese à u Marmo di Carrara Italiana, u palazzu era cusì espectacularmente chì quandu a Dinastia Saadi eventualmente cariu à l'Alaouites, hà aduprò Moulay Ismail à una dicada à scaccià El Badi di i so tesori. Un unwilling to allow the legacy of Mansour per survive, l'Alaouite Sultan reduciu u palazzu à una ruina è utilizzava i prudutti sputitizzati per adorate u so palazzu in Meknes.

U Palazzu Avianu

Grazzi à i ravaggini di a campagna anti-saadiana di Moulay Ismail, quelli chì visitanu u Badi Palace oghje bisognu d'utilizà a so imaginazione per riacculturate l'ex esplendori di u cumplessu. Invece di cullevolti di marmo nevicate è parechje intrisa cù l'onici è l'ivori, u palazzu issa hè una cunstrata di marmellata. U spaziu hè spessu vacanti, è i guardiani chì anu avaristi patrullati i fossi hè statu sustituitu da i nidi induve i zuppi bianchi europei.

In ogni casu, u Palazzu di El Badi hè ben bisognu di visità. Hè ancu possibbi à sente a grandezza di u palazzu di u palazzu, induve quattru arbureti di lignu fridesine flancianu u gruppu cintrali è a ruine scorri in tutte urdunità.

In un angulu di u tribunale, hè pussibule cullà nantu à e ramparts. Da u coppiu, a vista di Marrakesh diffusa sottu hè simplice ghjustu, mentre que quelli chì anu interessatu à l'aceddi pò vede un ochju vicinu à a cigogna di u palazzu.

Hè pussibule scopre u rughjonu di i stables, i ziegliu è i pavellioni di u patiu, chì avaristi anu avutu sempre una bona partenza da u caldu di u veranu. Forsi u puntu di a visita à u Badi Palace, però, hè l'oppurtunità di veda u pulpitu originali di a famosa mezquita di Koutoubia di a cità, allughjatu in un museu in u locu. U pulitru hè impurtatu da l'Andalucia in u XIIesimu seculu, è hè una capulatta maestru di u travagliu di travagliu è in inlay.

Ogni annu nantu à u giugnu o di u lugliu, i chjosi di u Palazzu di Badi anu ancu esse postu à u Festivale Naziunale d'Arte Populari.

Duranti a festa, i ballaturi tradiziunali, l'acrobatie, i cantanti è i musichi pòrtanu a so rughjoni di u rughjonu di u tristitu di u palazzu. U prublemu di tutte e cose, i piatti di u tribunale sò chjene d'acqua in onori di l'occasioni, criendu un spettaculu chì hè veramente majestu di vede.

Informazione Pocu

El Badi Palace hè apertu tutti i ghjorni da 8:00 a.m. - 5:00 p.m. L'ingénu esse 10 dirham, cù 10 tariffe di dirham aplicable à u museu chì accusta u Pulitu di a Mesopotamia di Koutoubia. U palazzu hè un passatu di 15 minuti da a mezquette stessu, mentri l'artisti interessati in a storia di a Dinastia Saadi hanu da cunghjilla una visita à u palazzu cù una visita à u vicinu à a Tombs Saadian . À un passatu à sett'anni minuti, i tombi deticità e so rìbbi di u Mansour è a so famiglia. Tempi è i prezzi sò cambiatu.