A Ruta di Long Distance Trekking Longa Accuglienza in i Monti Caucuses

Trekking hè unu di i modi più populari di viaghju d'avventura. Dopu tuttu, un scogliu à Kilimanjaro è una visita à u Everest Base Camp sò elementi di cullizzioni per parechje persone. Ma un novu pianu di longa distancia chì hè stata attraversata è custruita in l'Europa orientali prumetti per furnisce un novu sfida per quelli chì sò stati stati stati qualchi è avè fattu quellu.

U Transcaucuses Trail (TCT) si stende per 932 miliii (1500 km) per i Monti Caucuses, chì servinu com fruntiera cù Russia è Georgia, Armenia è Azerbaïdjan.

A ruta principia à u Mari Neru à l'ouest è finisce à i costi di u Mari Caspiu in l'Est. A longu u strada, a strada peschera nantu à l'ombra di e grandi neve di neve, in e fora di densità di furesta, per i paesi antichi è in prossimi profane è vaddi, incontru cù e diverse comunità è ecosistema à u caminu.

Eppuru, almenu hà da fà tuttu ciò chì quellu ghjornu hè cumpletu. Avà, hè un cuncettu chì si lentamente hè una realità grazia à un squadre di trekkers dedicativi è volunti chì anu presigliani a piezzu di a percorsu, scuchjendu i so diversi sezzioni, è aiuta à mape per altri à caminari. Quelli sò persone sò ancu custruisce u percorsu cumu si andonu è indrintu i marcati di rotulazione per fà fà fàliu seguità, cù a speranza chì, per quessa, u percorsu farà più visitori à a regione.

Cosa hè aperta per i Trekkers

Avà, solu di certe sezione di a strada una cosa aperta per i trekkers, cù vasti stesi per esse scuperta è scumputu per altri.

Hè un prughjettu longu, impetuoso chì si spetta di piglià cinque anni per cumpetà, ma quandu si apre u promete piglià passavanu in un paisaggiu wonderland, storia è cultura.

Un tali destinazione hè a regione Svaneti superiore. Sta Patrimoniu Worldu Patrimoniu da a UNESCO hè megliu cunnisciutu per micca solu i so stesgii stesgii di i Monti Caucuses, ma a so abbundanza di villaggi chì anu retti ancora stunning examples of an architecture medievale.

L'edifizzioni ci sò 200 palestini di stile d'altru chì erani stati utilizati com'è posti per a visione è difesa à l'armati invadi. Sti strutturi sò cunservati benessiri è prutiggiati per permette à i ghjinirazioni futuri per vede ancu.

A quantità di a strada attuale di u TCT segue a strada di l'era antica soviètica, a maiò parte di quelli chì sò stati abundanti. I marcelli di u passatu prussimi sò tutti quistioni in questu puntu, è i mapei di l'aria propiu spicciate è anticu. Ma u squadru dedicatu chì travagliendu u stabilimentu di a strada sò lenta, ma senza chì certe regulà chì. E stanu cuntzando soprattuttu di u spaziu per ricuperà e riti chì anu una volta allora, ancu di stabbilimentu di novi.

Ma, quiddi ùn sò micca solu l'averebbe cuntene u gruppu. In un articulu recu novu da National Geographic chì centra l'sforzi di stabilisce a traccia Transcaucuses, l'equipa dice chì questà dinò una grande parte di l'apatia da i guvernatori lucali. A maiò ùn importa micca una nova ruta di sende in u so propiu patronu, è parechji anche aghjettamenti contr'à l'idea, ancu s'ellu ùn significa quantità di bucumenti turistiche. Nimu, i TCT advocate sò sempre a prumessa in anticipu cù i so piani, è pianu lentamente ma guarantisci u supportu di l'idea.

Eppuru, ci hè piacenu à cumpensu a custruzzione di a percorsu in cinque anni pò esse un ottimista.

L'impattu di u Trail

Quand'ellu apertu, però, i visitadori seranu accoltu da i paisaghjoli chì anu impegnu à avè a piazza vene à u cantonu di u mondu. L'ospitalità di l'Europa di l'Auropa diventeranu nantu à a fine visu, cù quaghjone quaint, ustarii agriculi è ei venditi di tutti quelli di clamoring per l'attinzioni. Questa hè una parte di u pianeta chì hà vistu pocu occasione ecunomica in i tempura recentemente, è una longa ruta di sendezza ghjustu pò esse un pianu significativu di più di quarchi pocu di i paesi chì culpanu à u so viaghju.

Dopu quì, parechji cintunastri di u percorsu sò aperti è i viaghjanu sempre digià arrivatu. In più tracci di a strada abburate tuttu u tempu, cù a distanza chì si stende cun regularità.

Quandu tuttu hè dichjaratu è fattu, u TCT ibareghjanu via 17 unichi reguli distinti, cù più di una docena di lingue parlate in a longa durata. Hà da ellu pruduce assai di paisaghji (setti picosi più di 5000 metri), esperimenti culturale incridibuli è a chance di visità un locu induve a storia abbandunò a marca indeligile.

Se vulete cammellu di sta strada bella, visitate TranscaucasianTrail.org.