A strada di viaghju in tutt'attulu di i fabulosi Gorges du Verdon in Provenza

Un spettaculu di viaghju strada

U prughjettu nantu à i fabulosi Gorges du Verdon in u Parcu Naturali Righjunali di u Verdon ùn hè micca per u cattivu faint. Hè un viaghju cun maravigliosi cunghjunati è incruciate chjappi chì scuccheranu 700 metri di profonda à u fiumu chì hà avvicina veloci. Hè un impulse di curvereghja cù u locu stancu stedinu. Quite francamente, vale u mumentu di ogni unghje.

Pruva rapida: Se pudete, evite u mesi di l'estiu di a fini di ghjugnu, di lugliu è d'aostu chì i caravane si move com'è i caracili in una longa colea di veiculi.

Sì dite quì à quellu tempu, pruvate à fà u principiu in prima ghjornu. Sè vo site tempu à bastanza, vi sarete ricuperati cù una sira di u ventu chì vi farà sentu chì vene à a nascita di u mondu.

Mane

Questa sparghjera accumènza in Trigance , un picculu muntagna chjappi in u duminiu di un grand hotel di castello, u Château de Trigance. Riservà quì per l'ambienza, i camere, è un manghjatu. Da u paese, pigliate a D90 in u sud, indicatu rive gauche Gorges du Verdon è Aigunes. Quandu chjappà à u D71, volta à diritta versu i Balcani di a Mescla, induve esse un locu postu. A strada era custrutta apposta per fà i più boni veddi, sia di u canyon è u fiumu blu in u canyon. I sardine di uceanu cambienu a forma è u culore mentre conduite; in qualchì volta, in altri altri coperto in pinu. A Gorge hè di 15 chilometri longu cù e catene ghjustu.

À Pont de l'Artuby, i valenti, o forsi i bonificanti, pruvate a manu à a bungee jumping; in Falaise des Cavaliers pudete passà à un puntu di vista per una altra vista precipitusa, mentre scalculate da u scogliu scapene nantu à u cimiteru cun rapidità càlculu in Cirque de Vaumale .

Lunch break

Dopu chì a strada cuntinua di ghjuvà à ghjustu è vultà, ma a campagna hà diventata più amica. Allora puderebbe ghjunghje è ghjunghjenu attraversu un château delightful, i so torrone di torrone culonii cun culori di culore chjucu. Sò in Aiguines , una bona perspettiva di sopra à i Gorges è u Lac de Ste Croix. Hè un bonu villaggiu cù una longa strada principali cù cafeti è ristoranti per pranzu, uni pochi hotel è un bonu locu di picnic in un picculu pezzu vicinu à u casteddu (facilmente pàtria).

Per un'altra opra di pranzu, pigghianu a strada viulente di campagna à les Salles-sur-Verdon , un paese artificiale creatu quandu u dumu di Lac de Ste Croix hè stata fatta in l'anni 1970. Parechji di l'abitanti fubbe da l'antica villezza chì fù stata distrutta per fà modu per u cunchju è u novu lagune, dopu l'opposizioni violenta.

Oghje hè un locu pacficu, chinu d'abitazioni di vacanze è cù hotel è l'offiziu di u colazione è un utile (in parlante da lingua anglesa) Uffici di Turismu in u centru di u paese. A ghjente hà intrutu per l'esportamentu di l'acqua nantu à u Lac, perchè si fermanu tranquillu.

Aduparà in a little terrazza di La Plancha, 8 pl Garuby, tel .: 00 33 (0) 4 94 84 78 85. Prodotti lucali com a porc u l'agnellu eccu è u pezzu frescu di u pezzu lucali attendu a pranzu nantu à u focu di lignu è arrivanu a tavola cù gratin dauphinois o patate fritte. Ci sò ancu tentatori di i pratiche di i ghjorni cum'è pumati pruvucati.

Dopu meziornu

Sì buntate in Les Salles, rinviò in u nordu nantu à a D957 chì si manca à u lagu è seguite i segni per Moustiers-Sainte Marie , vultendu in a strada in u D952 à St Pierre. Parco à a periferia di u paesi; in l'estiu hè inutilmente cù visitanti. Hè un beddu paese di hilltop cun un corrente chì scorri da dui scogliere.

Above queste una stella grandi, orìggini originali quì da un cavallu chì volta da i Cruzi.

U paesu hà dui pretensione di a fama: a so buttrega è a so capetta di Notre-Dame de Beauvoir, chì si trova sopra u paese è hà una bella vista. Aghju fattu l'alimenti fate quì, ma hè assai caru (da 40 eurò per un pianu). Tutte l'arti artichi stampati è pinti artifichi (è firmati da u fabricatore per l'autenticità), i parechji puteri sò e so venditi in u paese. Pruvate Lallier in a strada principalmente per una selezzione autentica. A cumpagnia hà stallata da u 1946 è hè sempre famiglia pussibule è curretta. Pudete ancu vedutu u terre chì hè fattu in l'attellu à u fondu di u paese, marti à u venneri à 3 ore.

U rimottu nordu

Dà quì u prughjettu torna à daretu u D952 à u limitu di u Canzone è di un grande grandezza.

A strada hè una più grande di a strada di u rim meridionalu, ma ùn hè micca menu torturous per quessa.

Per a parte di più di unghie finamente, impunite a Route des Cretes . Appena prima in La Paulud-sur-Verdon , da seguita finu à a strada. Questu hè solu per un guvernatore duru; À volta puderà mancu ghjucate in l 'abissu per una cullizzioni di 800 metri à u fiumu avanti. (A strada hè chjesa entre u 1 di nuvembre u 15 d'aprile à ogni annu). Ma l'aspettate sò straordighi è pudete annunzià in parechji posti (se ùn sò micca troppu vittura) cum'è u Chalet de la Maline è u Belvedere du Tilleul . Serebbe risparmiate, triunfante si un pocu scuzzulatu, sicondu i vostri capacità cummincii, torna in a strada in La-Palud. Camina versu l'est è si ferma in l'Auberge du Point Sublime (apartu à u uttrovi à u uttrovi) in manu à u puntu di u gargu. In a listessa famiglia da u 1946, hè un spaziu maravigliu è avete acquistà bona coccia lucale.

Dopu puderà cuntinuà à continuà à Castellane, Digne-les-Bains è Sisteron, o in Point du Soleils turnà à u sudu di u D955 à Comps-sur-Artuby è i villaghji Var vicinu à Draguignan.

Informazione Pocu

Maison du Parc naturel regional du Verdon
Domaine de Valx
Moustiers-Sainte-Marie
Tel .: 00 33 (0) 4 93 74 68 00
Situazione (in francese)

Car Hire

Dove Stay

A notte di guest reviews, compare prices and book the Chateau de Trigance on TripAdvisor.

Un viaghju di ghjornu

U Gorges du Verdon fate un bonu viaghju di ghjornu, sè vo vulete in Nice , Cannes o Antibes . Ma hè un ghjornu longu (2 ore 30 minuti da Nizza, 2 ore 15 mins da Antibes) è 2 ore 20 minuti da Cannes).