U Museu Renoir in Cagnes-sur-Mer, Costa d'Azur

Visita la casa di u pittori impressionista, Pierre Auguste Renoir

U principiu di a Storia

In u 1907 u pittori impressionista, Pierre Auguste Renoir, cumprò Les Collettes, una ferme di petra cusciente pallida sette in un giardinu d'alivi chì mirà u celu spumante di u Mari Mediterraneu. Cum'è l'altri, avia amparatu cù i culori chjardi è a qualità di a luce di u sudu di Francia.

Pierre Auguste Renoir

Renoir hè unu di i principali Impressiunisti di u tempu, cumu cun Alfred Sisley, Claude Monet è Edouard Manet, pioneriu u stilu rivoluzionariu chì rifiutò a pittura stissiva, furmale formale francese per scena di l'alte, capturannendu a lumera cambiante, luminosa.

Renoir hà scupertu a regione in u 1882, quandu visitò Paul Cézanne in Aix-en-Provence in un viaghju in Italia. Duellu era famusu, cunnisciutu particulari di u lamentu di u Partidu di Navi , produciutu in u 1881 è unu di i travaglii più impurtanti di i passati 150 anni.

Stu viaghju hè statu un puntu infromatu in a vita di Renoir. L'opere di i grandi maggiuri rinascitu, cum'è Raphaël è Titian, hè vinutu cum'è un scossa, chì pruvucò à turnà u so spinu in u so travagliu prelitu. Hà trova a so misura è a visione pàbilda è dopu hà riurditu: "Avia fora ancu quellu chì pudia cun l'Impressiunisimu, è ùn mi realizava chì ùn pudia nè micca pittura è nettu.

Cusì hà vinutu a pintà quelli paisaghji gloriosi induve a lumera schizzioni per l'imaghjini è hà cuminciatu à cuncentrazione in a forma femina. Elaburò un nude monumentale, voluptuous chì sò stati apprezzati parechji anni fà, invece à l'epica, parechji cullezzione privati, soprattuttu l'inventore di Filadelfia Albert Barnes, comprani assai di i pittori.

Oghje pudete vede una grande coleczione di pittura impressiunista, cumpresu Renoir à a Fundazioni Barnesi in Filadelfia.

A Casa

A casa di dui storii hè simplice, una seria di stanzi chjuchi cù limiti massimi è grandi finestri chì supraneghja u bagnu è i colti à u spinu. A villa típica burgesa hè una culore rossu nantu à u pavimentu è i muri chande, mobili è mircelli.

A cucina è u bagnu sò funziunale in quantu chì ci hà custruitu per imprese.

Ci sò 14 quadri di Renoir nantu à i mura, cun un paisaghju in a sala di u figliolu Claude inseritu vicinu à a finestra cù a vista chì ispirava u pittore. Ci hè alcune appartamenti d'alta risa in a distanza, ma u giardinu vicinu è i so culori rossi di e case di e casate avianu dunque una impressione veru di ciò chì deve esse cum'è in l'iniziu 20u seculu.

In u 1890 Renoir si maritò unu di i so mudelli, Aline Charigot, nascita in Essoyes. Dighjà avè un figliolu, Pierre, natu 5 anni prima (1885-1952). Jean (1894-1979) chì hè stata cuncessu di filmore seguitanu, Claude chì diventò un artista ceramicu (1901-1969).

Atelier Renoir

A sala più impressionante hè u grand studimente di Renoir in u 1 st floor. Una chjappelle è a chimney domina una mura; in a mitru di l'stanza stanu una cavalleria grande cù a so sita di rota di battaglia davanti à ellu è di pittura materiale à ogni uppuru.

Hà avutu un segùn petit atelier con vista di a baia, i giardini è e muntagne in u locu, furnutu novu cù una sguella rota di più. A so artritis reumatoide era in un stage avanzatu, ma continuò a pittura finu à u ghjornu ch'eddu hà mortu, u 3 dicembre di u 1919.

Changing Exhibits in a Casa

Esibizzioni nantu à a so vita cambia ogni annu, pigliata da una vendita impurtante u 19 settembre, 2013 in New York. Pruprietà di u Patrimoniu avia aghjustatu articuli, ogetti è e fotografici da i discendenti di Renoir, all of which fù acquistatu da a cità di Cagnes-sur-Mer incù l'aiutu di l'Amici di u Renoir. Figurati nantu à i muri è in i case in i diversi camere, l'articuli fràfica include album famigliali, stati di veture, pezzi per u travagliu fattu nantu à a casa, è lettere.

In u sotteru ci hè un locu dedicatu à l'sculture di Renoir. Hà sviluppatu sta forma d'artu mentre à Les Colettes, aiutata da un ghjovanu artistu, Richard Guino, chì hà travagliatu l'argilla per ellu. Ùn avete micca missu questa stanza; sti sculture formanu un corpu notable di u travagliu induve l'amore di Renoir da i formi sinuous captures the subjects perfectly.

Informazione Pocu

Musée Renoir
19 chemin des Collettes
Cagnes-sur-Mer
Tel. : 00 33 90 04 93 20 61 07
Web

Aostu i lunni à i luni
Ghjugnu à settembre 10:00 à 1 p. M. & 2-6 p. (Giardini aperti 10 am-6pm)
Uttrovi à u 10 di marzu à sera da 2 à 5 ore
Aprile, 10 maghju di notte è 2-6pm

Ceratu da u marti è u 25 dicembre, u 1 di ghjennaghju è u 1 di maghju

Admission Adult 6 euros; libbiratu per 26 anni
Apertura cumminata cù u Château Grimaldi à Cagnes-sur-Mer, adulte 8 euros.

Cumu ghjunghjite

In car: Da l'autopista A8 pigliate a fussità 47/48 è seguite i carte à Centre-Ville, dopu signali à u Musee Renoir.

In busu: da Nizza o di Cannes o Antibes, piglià l'autobus 200 è vultà in Piazza Bourdet. Allora hè un passaghju di 10 minuti via Allée des Bugadières à Av. Auguste / Renoir.

Google Map

L'Office Turistico Cagnes-sur-Mer
6, bd Maréchal Juin
Tel .: 00 33 (0) 4 93 20 61 64
Web

Renoir in Essoyes in Champagne

Renoir hà campatu per quasi assai di a so prima vita è hà maritatu cù a so mòglia Aline in u paese encantador di Essoyes in Champagne. Pudete visità u so atelier, scuprite a storia di a so vita è cammina versu u paesi encantadoru di quale hà pintau assai scopi di l'alte.

More to see around Essoyes in Champagne

Sè vo site in Essoyes in Champagne, vale à pena u pocu viaghju nordestu à Colombey-les-Deux-Eglises induve chjamava Charles de Gaulle. In u paesi pò vede a so casa è u museu Memoriale cunnessione à u grande dirigenti francesu.

Spend a little longer and visit other tesori hidden in Champagne like the chateau Voltaire.