A Torre di Belém di Lisbona: A Guida

Adorning the cover of many postcards and guidebooks, una visita à a bella Torre di Belém di a lista UNESCO unica annantu à quasi ogni itinerariu di ogni visitore. Se vulete sapè più nantu à a visità di sta struttura di 500 anni, avemu fattu tutta dinle guida à a storia di a torre, cumu è quandu santu, i cunsiglii per cumprà u bigliettu, chì deve aspittà una volta intesa , è più.

Eccu tuttu ciò chì avete bisognu di sapè.

Storia

In u 15u seculu, u rè è i so cunsiglieri militari attualizate e fortse di difesa di u stabilimentu di Lisbona à a bocca di u fiumu Tagus ùn furnisce micca una prutezzione di l'attaccu mari. Li plani eranu tracciati in i primi anni 1500, per aghjunghje una nova torre furtificata nantu à u banca nordu di u fiumu, un pezzu più stretchendu quandu u Tetu era più strettu è più faciule di difenda.

Una piccula isula di roccia volcànica solu offshore in Belém fù sceltu com'è u situ ideali. A custruzzione principia in 1514, è finitu quattru anni dopu, cù a torre chjamata Castelo de São Vicente de Belém (U Castellu di San Vincent di Betlemme). In u nordu di parechji dicennii, a struttura passava per una serie di ricuperazione è additimenti per rinfurzà e so capacità difensiva.

Nantu à i seculi, a torre si spiccava da altri propii à fora di più di difenda a cità da u mare. Li truppi eranu stati in una caserna adjoining, è i ziegge di a torre si sò stati usati in una prighjone per 250 anni.

Hà servitu cum'è una casa aduana, cumprendu dumani da i navi stranieri finu à 1833.

A torre caduta in disrepair da quellu tempu, ma i travagli di maiò di cunsirvazioni è restaurazione ùn principianu à a mità di u 1900. Una manifestazione significativa di a scienza è a cultura europea diventò in a torre in u 1983, chì era classificatu com'è Patrimoniu Worldu di a UNESCO in u stessu annu.

Una restaurazione sana durata era finita à u principiu di u 1998, sighendu a Torre Belém cum'è pare avà oghje. Hè statu dichjaratu una di e "Setti meraviglie di u Portugallu" in u 2007.

Cumu visita

In u latu di u limiti di u limiti ufficiale di Lisbona, u vicinanzi populari di Belém si trova à circa cinque mila da l'area cintrali cum'è Alfama .

Cumu hè diretta: e furmari, busi, è tranche all run along a riva da Cais do Sodre è altre stazzione principalu, tutte e coste sott'à 3 eurò per un bigliu. I Ferries si trovanu ancu à Belém, ma solu da un coppiu di terminali nantu à u banca miridiunali di u fiumu.

U taxisti è i servizii di parcorsu di parcorsu cum'è Uber sò ancu di prezzu, sopra à quandu viaghjà in un gruppu, è hè ancu un passu passatu è passatu nantu à u stradale sottu à u portu culminante di u 25 d'aprile, cù assai attrazioni, bars è ristoranti in u caminu .

Mentre a Torre Belém era urigginariu in u Riu Tussu, e estensione sussegente di u bancariu vicinu significa chì hè oghje solu l'acqua da mare alta. L'accessu à a torre hè in un pianu.

A torre torna à visitadori da 10 ore, appena orma à 5:30 p. D'uttrovi à l'aprili, è à 6:30 p.m., u restu di l'annu. Strangely, l'ultima entrada hè à 5 ore, indipendente di u tempu di closing.

Quandu a planificà a vostra visita, nota chì a torre hè chjesa ogni luni, ancu di u ghjornu d'annu, domenica di Pasqua, u ghjornu di u maghju, u San di Antoine (u 13 ghjugnu) è u Natale.

Pudete ancu aduprà chjassi di u strangeru chjappu duvore chì a torre ùn hè micca apartu, per esempiu, ma ùn saria micca pussutu acquistà. Circate à a direzzione di a torre per i più boni ritratti, alluntanatu da a linea è a zona peatrali impiegata. U ghjornu hè un tempu bonu bonu per i tarri di a torre, imbratu in u fiume è u celu aranciu.

A causa di a so popularità è di u grandezzu chjucu, u situ s'assegarà assai in l'estiu, in particulari da a fini di a matina à a mità di a sera, quandu parechji di l'autobus turistici è di gruppi si vanu. Per una sperienza più rilassata, vale da vena prima, o versu a fine di u ghjornu. I lini sò spessu inizenu a formazione di media ora prima di u tempu d'apertura, è quandu e persone sò permessi solu è in i gruppi, pò esse mudificate.

Aspettu di passà vicinu à 45 minuti.

Inside the Tower

Per a maiò parte di i visitori, u puntu di a Torre di Belém hè a terrazza aperta à u cima, ma ùn pruvà à pricà à u restu di a struttura solu per arrivà. Una sola stagione estrema è impetuosa dà accessu à tutti i pavimenti, cumprese u tettu, è pò assicurà assai. U sistema di u lume di u trafficu rossu / veru cuntrolle si i pirsuni pudarà ascenda o scorri à un momentu, è l'aspettate furnisce una scusa per scopra ogni pianu nantu à a strada o sopra.

A pianta nova allora univessa l'artilleria di a torre, cù cannuneri diretti à traversu u fiumu per l'apertura estrete di finestra. Diversi di quelli pistoli maiò stà in postu oghje. Quì sottu (è per quessa chì sottu à u flussu) si trova a rivista, utilizata originalmente per a piglia a maghju è altru equipaggiu militare, è poi trasfurmò in un prublema foglia è in i seculi dopu.

Oghje quì si trova a Cumpagnia di u Governatori, induve novi capulaturi successivos travagliavanu di più di trè sèculi. Quist'annu in l'a càmera hè quì, ma vale digià spressione u vostru modu à traversu i tunelui strette in ogni fine per arrivà à i torreti annexe. Da una di elli, pudete vedete una petra sculture di pietra di un capu di rinoceros, apparentemente creatu per commemorate l'arrivata di unu di i primi rinocerontes in Europa, cum'è rigalu per u Re Manuel 1 in 1514.

Arrampicà una volta per entra in a Càmera di u Re. A stanza stessa hè relativamente risultatu, ma furnisce l'accessu à un balcuni di renaissance-style avec grandi vista nantu à a terrazza inferta è u fiume. Doppu quì ci hè a Cumpara di l'Audiunale in u terzu pianu è, in u quartu pianu, l'antica capella chì hè stata cunversata in un teatru chjattu chì mostra una storia di videò di a torre è l'Età di u Discovery Portuguese.

Finalmente finu à u cima, vi sarete ricuperati cù una vista scuperta nantu à e ramparts di a marina, fiume è vicinu vicinu. U 25 d'aprile u ponte è a statua di Cristu Redentore nantu à u bughju contru sò tutti dui claramente visibili, è hè u locu perfettu per ritagliari uni pochi di fotos emblemichi di Lisbona.

Cumpete i Tickets

Un bigliettu di u bigliettu cumune sei ellu, cù 50% di deservete per i visitatori di 65 anni di età, quelli in pussidenza di una carta d'studenti o ghjovani, è famiglie di dui adulti è di dui o più figlioli di 18 anni. U figliolu sottu à 12 anni sò ingrati in libertà.

Hè ancu pussibule cumprà un bigliettu cumuni chì dà accessu à a Torre de Belém, è u Monestru di Jerónimos vicinu è u Museo Nazionale d'Archeologia, per 12 €.

Un suggerimentu impurtante: in i periodi impiegati, vale a pena cumprà u vostru bigliettu per arrivà à a torre. Pò esse acquistatu in l'uffiziu turisticu vicinu à l'infurmazioni, o cum'è parti di a cumminzioni di passau citatu. A spiegazione di longu per u passageru à a torre in si hè siparata à a linea di l'entrata, è pò esse sbagliata sanu sia troppu di unu.

Innota chì ancu s'ellu avete un accessu gratuitu in un passu di Lisbona, avete bisognu di ricuà un bigliettu; u passatu stessu ùn vi mannanu nentru à a torre.

Quandu hà rematatu

Datu a so locu, ùn hè sensu fà cumprà una visita a Torre di Belém cù altre attraversu attraversu. U monestru majestuicu di Jerónimi hè solu à un 10-15 minuti di passighjà, è cumu cedutu, i buttiglii à cunghjuntu à e dui attraversi sò dispunibili à u prezzu scollatu.

Prudutti à u monasteru si trova a pasticceria Pastéis de Belém, a casa originale di u famosu pastellu di nata è l'arba di l'uperu d'oghje, trasfurmà è per quessi 200 ore, un trattatu hè definitu in modu! Ci hè ancu una larga linea ind'u bellu, ma hè assai valendu l'aspittà.

Infine, per qualcosa un pocu pocu storicu, ma micca interessante interessante, cammìnanu torna longu à a marina a MAAT (u Museu d'Art, Architettura è Tecnulugia). Oghje in un antica stazzione energètica, è sultà solu in u 2016, puderà pagà 5-10 € per intrudà o, se ùn avete micca u so cumpurtamentu di spiunzii fotogenici ancu, solu ghjunghje nantu à l'area di vista libera.