Agenzie di viaghju Luttà per l'Issue Travelleriani Cuntate

L'agenie di viaghji volenu à Washington per luttà per e prublemi chì viaghjanu.

Pò esse cunnisciutu cum'è Super Tuesdà, ma, per i membri di a Società Americana di l'Agenti di Viatori (ASTA), Super Marti era u ghjornu chì l'agenti di viaghju si vaticanu à bat per i prublemi critichi chì peste à l'impresa è in piacè è l'agenzii di viaghju.

U ghjornu di u Legislative 2016 hè statu spentu in Capitolu Hill induve l'agenti di viaghju foru impuniani negoziatu è illuminà le legislatori nantu à e prublemi ch'elli anu facianu. È un puntuale di u ghjornu era sempre una visita surpresa di u presidente Obama.

"I travagli di i viaghji di tuttu in a nazione convergentammu in Capitol Hill è in 70 reffrances in face à i so eletti elaburaron à a casa l'idea chì l'agentiportanu un gran valore à i cunsumatori è à l'usa economia americanu", disse u presidente u CEO d'Asta Zane Kerby . "U ringraziaraghju tutti i nostri membri, ancu a nostra Cunsigliu di Direzzione, Capi Capu Presidenti è Cunsumessu di l'Associazione Cunsumandale (CAC) chì ani pigliatu u tempu da a so scelta per venite à Washington per intervene in nome di ogni membru di l'ASTA".

Ci era assai strattu chì intrì in u ghjornu. U luni dopu i cumemdi in u ghjornu Legislativu, l'agenze di viaghjatori scontranu per fà u so messagiu.

Agenti di viaghja responde

CAC, u presidente Marc Casto, CEO di Casto Travel in San Jose, CA, hà dettu: "Comparatu à l'industrie di cummerciu di milionni di cumbattimentu riferiti in DC, l'industria di l'agenza di viaghji hè tutta in u passatu. i salotti di u putere, ci bisognu di esse crafty è avemu bisognu à esse creà, chì ghjè ciò chì avemu fattu questa sana.

Fèndusi chjamati quale eranu, quale aghju impieguemu è chì avemu avutu cura », seguitanu Castu,» u guvernu capisce chì l'agenti di viaghjà si attentanu à u publicu viaghju. Avemu duverà battre a legioni oneruosa chì hè anti-cunsumu o quellu chì impugna i nostri negozii in modu negativu ".

Qualchidunu di e prublemi chì l'agenti ASTA eranu cummattiri sò assai familiari à i viaghjatori, cum'è a trasparenza in tariffu aiacciu è a libertà di viaghjà in Cuba è l'altri temi eranu di benefiziu particulari à l'agenti è qualchissia eranu una cumminazione di l'altru.

Per esempiu, secondu a ASTA, u Tarritoriu di Reauthorizzazione di A FAA (New revelations and Transpariorous Tariffs Act) significa chì, sottu a Cunsumma di a Casa FAA, l'agenti pò esse fined à $ 27,500 per transazzioni per ùn sparte micca chì ùn anu micca cuntrollatu di u trasportu mape.

A ASTA hà dumandatu à u Cunsidurgu per rinfurzà l'agenze di viaghji da qualunque regimente di divulgazione per i famiglie chì volenu inseme è per guardà a dicisione di u Tarritorii Transparenti di u Tariffi di a carta finalista di a FAA.

A Libertà per Viaghju à l'attu di Cuba hè quarchi cosa chì a maiò parte di l'Americana sò in favore di. Ci dici chì i Stati Uniti l'accessu à u drittu di viaghjà di u mondu è chì a prohibita di u viaghju in Cuba si deve esse rinfurzata.

D'interesse particulari à i viaghjatori hè l'attestazione di ASTA nantu à i Discriminazioni statali per l'uperazione di l'attu di l'Automobile Renters. Sicondu ASTA, i stati è i rigioni lucali si tratanu l'industrie di u viaghju di l'imprese è i viaghjatori di passaghju cum'è i guardii cù imposti nantu à i veiculi di caravane chì vanu à pagà pezzi di statutu senza rapportu, cum'è novi stati di football. ASTA dici chì i sti imposti cadutu i clienti di i membri, mentre li benefiziunali partianu. A ASTA ponu esse dumande à u Cungressu di passà a legenda bipartista (S.1164 / HR1528) per parta di sti imposti discriminatorii.