Le Village Fortification de Seillans in u Var, Pruvenza

Situatu in a Haute-Var (83) vicinu à Fayence, Seillans hè solu 30 km (15 km) di a famosa cità di Grasse, Draguignan è Saint-Raphaël nantu à a costa di a Costa Azzurra .

Cumu à Seillans

Hè un viaghju di Nizza. Pigliate l'autopista A8 versu l'Aix-en-Provence è apague a sortida 39 (Les Adrets de l'Esterel). Cruz Lac de Saint-Cassien nantu à a D37. Turn left onto the D562 and continue until you see a sign for Fayence à u dirittu.

U D19 vi trasporta u Tourrettes à Seillans.

Perchè Seillans?

Seillans, ufficialmente unu di i " Villaggi più Beautiful di Francia " ( Plus Beaux Villages de France ) hè tipicu di a regione chjamata per i so paesi "perched". Puderete a so parte bona di i turisti in i mesi di l'estiu, ma ùn hè bastanti vita di u paese di u veru pittore di mantene Seillans impiegatu tutta l'annata, è cusì hè piacevule in a staghjoni postu chì hè in lugliu è d'aostu.

Per via di i strade strade (queste villaggi eranu fatti per cavalli è sumeri ùn sò micca per autucratiche), parco fora u paesi è cuntinuamu a pie. Partenza in l'uffiziu turisticu local à a cima di a cità per un carte è infurmazione. U servitore parlerà inglesu; puderanu ancu organizà visita guidati chì si avete u tempu quì vanu à piglià. I visitati sò tutti l'annata nantu à i ghjovi da 10h a 11h è di lugliu è d'aostu ancu in dumani da 5:15 a 6.15 a pie.

Sè vo site in l'uffiziu turisticu in a dopu meziornu, pudete vede l'opari di dui di i residenti più famosi Seillani, Max Ernst (1891-1976), unu di i pirmintori di Dadaismu è Surrealismu, è Dorothea Tanning (1910-2012 ), u pittore, impresa inglisera, scultore è scrittore americana, è opere di un altru artista famoso local, Stan Appenzeller (1901-1980).

Uffiziu Turisticu
Maison Waldbert
Place du Thouron
Tel .: 00 33 (0) 4 94 76 85 91
Situazione (in francese)
Da u 19 di ghjugnu à u 8 settembre: luni à u sabatu 10 am-12.30 p.m. & 2.30-6.30 p.m.
9 di sittembre à u 17 di ghjennaghju: da u luni à u venneri 10h-12h30h & 2,30-5.30pm, u sàvra 2.30-5.30pm.

Una storia pocu

A passata di i Seillani in l'Età ilettore quandu a tribù Celtic Sallyens si stabbilianu quì. Anu seguitu, inevitabbilità, da i Rumani, è i monjos di Saint-Victor chì si sò stallati nantu à sta cullita solitaria vicinu à l'antichi furtificazioni. Nantu à i seculi, u paese criscinu a lentamente, i chjappi in i strade strade stale cobbled è i chjami ombra chjappini à a muntagna.

Tour the Village

Da l'Uffiziu Turistico, un librettu stampatu hà guidà u scarpiu rotta di a Parfumerie , chjamatu dopu à l'abbitanti pruduttori Viscountess Savigny de Moncorps chì a so prufumatura, fundata in u 1881, salvò u paese di a ruina economica. Hà pianta ghenale, viole, rosati, menta è gerani per i olii è i prufumi facianu nantu à a so famiglia. Era ancu una formidable hostess, invitendu à i piaceri di u scrittore Guy de Maupassant, i prufumieri è a Queen Victoria à u château.

Caminendu versu a placette du Jeu de Ballon , passate a Dolce Vita induve Max Ernst è Dorothea Cunsigliu vivi.

Fùbbenu quì per un annu prima di Dorotea, stanchi di vita di i paesi, cunvince l'artistu di custruisce le Mas St-Roch vicinu.

Continue camminendu per passà l' Hotel des Deux Rocs , una casa privata custruita in u 17u seculu da u Significazione di u Flotte d'Agout, ora un bon hotel.

Vaju un pocu più davanti à a fontana induve l'animali sò bèie è l'omu si nevene in ghjornu di più tardi. I braccia di Seillans apparentanu in a fontana cun una corona nantu à prima indicannu à qualunqui interested in conquista chì Seillans era un populu fortificatu.

Pigliate u dirittu è passaghju à u 12 ° seculu Porte Sarrasine chì difendenu a prima ramparte innermost. Hè stata chjamata, micca dopu à i Saracini ( sarrasinni ), ma dopu l'stile di portcullis chì cundiscite. A to diritta u château face à un volu di passi in u fondu di quale ci hè un dragon fattu di ferru è cun cura prestu.

Aggiungà à u dragone è cumu si stava per un modu anatomicu interessante di prughjettà l'acqua da a fontana.

Segui a strada attraversata à u passatu da a sinistra a Fontacre Font-Jordany chì era a seconda muraglia. Cumpli cù volta à u dirittu à a rue de la Boucherie (Butcher Street). I carniaghji formanu una classa onore è ricchezza, ma avianu avutu a pagari un accordu à u cunsigliu lucale per u privilegiu è mantene u prezzu di a carne u listessu per quellu annu. Comu bonu aghjuntu, i macellai vindìanu i pelle à i tanners. S'ellu hè stata vicinu à una confetteria, ricevi u ricordu di u gustu particulare di culore chì hè una distavanza distinta à i pruduttori di guanti è di scarpi per i ricchi. Allora i curtiglii faciuli di Grasse hà sviluppatu fragrances per ocultar l'odore di u pelle. I corpi di u populu èranu uggetti chì smariscenanu, perchè u passu lògicu da quì ci era corpu di fragrances. A questu ghjornu, Grasse resta u centru di l'industria di perfume.

Se vulete tornà à a piazza du Thouron è i so risturanti è cafesi, caminate Butcher Street. Assicurà avà a lotta di passi davanti a via di a rue du Mitan-Four e mantene ochji aperti per u pane di paniunale comunale. Camineghja per andà in a rue de la Vanade chì custituiscenu a terza, a ramportu più allora per andà da turnà da volta à a Porte Sarrasine è a piazza du Thouron . U caminu solu deve dura una ora, s'ellu ùn esce per piglià l'appughjate di alcune veddi fotogenici.

La Chapelle Notre-Dame de l'Ormeau

À u fondu di u paese, è solu accessibile cù una visita guidata, a piccula chapelera possu unu di i retabilis fossili più notori in Provenza, un retaculu cumandesi da Bernard Pellicot, co-Seigneur di Seillans è Engineer à François I. Hè sculptured in in legno pinatu è data di 1539-1547. Sette sceni sò studii, ognunu in un episodiu in a vita di a Virgine Maria. In u centru un arburu straordiale di Jesse cuntene 19 figuri, sculpitu da un pezzu di walnut. A manu manca di a retable hà una scultura chì rendi l'Adorazione di i pastori; A diritta hè l'Adorazione di i Magi. Hè un pezzu potenziale di tagliitura ancu oghje; à i campagnoli analfabbeta di u passatu u so effetti hà da esse straordinariu.

Visiti ogni ghjennaghju dumanda à 11.15 a la capella. In lugliu è agostu ci hè ancu una visita à i 5:30 p.m. In i marti.

Shopping

Ci hè una cultura di l'arti è l'artisanità chì pruducighja i tesigliu di terracotta, ghjuvelli, pittura è sculture è ghjoculi di legnu. U paesu hè dinò un restaistorariu mobiliu è una imprese di stampa di serra chì faci una tanta fanzini è a robba di i zitelli. Va a Emilie Volkmar-Leibovitz à 9 rue de l'eglise per vedà à u travagliu.

Dove Stay

Hotel Restaurant des Deux Rocs
Place Font d'Amont
Seillans
Tel .: 00 33 (0) 4 94 76 87 32
Web

Seillans
Château de Trigance
Route du château
Trigance
Tel .: 00 33 (0) 4 94 76 91 18
Web
Leghjite una rivista

Eventi

Ci hè sempre in luntanu in stu paesu fucile. Unu di l'avvenimenti più impurtanti hè u Festival Musique anniversariu di Cordiale chì duvuta da u 5 o sittembri à u 18 o 19 u annu cada annu.
Festival Information
Cuntattate l'uffiziu turisticu lucale per i mercati è i festivali lucale è in u circondu di u paese.

Car Hire

More to see and do in a Regione