Art Galleries in Baltimore

I galerie d'arte in Baltimore fate cù tutte e arti tradiziunali à i pezzi cuntempuranei. Questa guirrigu viaghjera à voisia vi aiutà à qualchissia interessata in visu o articulu in u duminiu Baltimore.

Downtown / Inner Harbour

Bromo Seltzer Arts Tower
21 Sud Eutaw Santa
Operatu da l'Uffiziu di Promozioni & The Arts di Baltimore, u Bromo Seltzer Arts Tower hè un locu di cità di 15 stori chì cuntenenu spiuzzi di studio per artisti visuale è literarii.

A torre hè una casa aperta per ogni mese , quandu i visitanti puderete passà in i studios mentre intricava è si mischianu cù artisti.

NUDASHANK
405 W. Franklin St.
Fundatu da Seth Adelsberger è Alex Ebstein, sta galería indipendente, artistista di scopu hè di vede cunculte rising young artists.

Maryland Art Place
8 Market Place, Suite 100
Stabbilitatu in u 1981, u Maryland Art Place hà fattu cun l'espluratori di l'arte in Maryland. Situatu nant'à Power Plant Live! è possa 12 exhibiti annu.

The Whole Gallery
405 W.Franklin Street
Situatu nantu à a terza chiazza di u H & H in u centru di Baltimore, sta galería hè un spaziu di espanzioni senza esità lucrativi è cuminciatu da un gruppu d'artisti residenti.

Fells Point

Art Gallery di Fells Point
Una di e più famusi galerie d'arte in Baltimore, a Galería d'Arte di Fells Point hè stata creata in u 1980 da un gruppu di artisti. Oghje, a galeria cumpareghja un novu specificà ogni primu luni di u mese.



Galería di u Luce
1448 Light St.
A Galeria di Light Gallery hè pussidia è operata da Linda è Steven Krensky, coltoriu longu di sculture, stampi, fotografia è pittura contemporanei.

Station North Arts and Entertainment District

New Door Creative
1601 St Paul St.
Fundatu in u 2004, New Door Creative Gallery hè una galeria di fine arti chì rapprisenta artisti di famiglia lucali è internaziunali.



Case [werks] Showroom e Galleria
1501 Saint Paul Street, Suite 116
Case [curate] curate è presenta u travagliu di artisti emergenti è stabiliti per inspirà l'scambiu d'idee entre e diverse comunità in Baltimore in relazione à a vita urbana.

U Vernon

Galerie C. Grimaldis
523 N. Charles St
A Galería C. Grimaldis, chì hà specializatu in a post-WWII arte americanu è europeu cun un enfasi di l'scultura contemporanea, hà operatu continuamente in Baltimore da u 1977.

Spazi attuale
421 N. Howard St.
Questa artiste-run gallery è studiu hà operatu da u novembre 2004. I fundatorii spazii sò impurtate di vede, sviluppu è allargamentu di u situ di artisti lucalmente è internaziunali.

Federal Hill

Jordan Faye Contemporaneu
1401 Light St.
Giordanu Faye Block fundatu a sta galerie cù l'idea chì escizione anu da scuntrà i cenni di i articuli è l'artisti in Baltimore. A galeria, chì si trova in un ramu anticu storicu di a Bibbiuteca Enoch Pratt, vi mostra u travagliu di artisti tempi à medievale.

33 Art Center
1427 Light St.
L'Articulu di l'Articulu 33 hè travagliatu cù l'intrecciu entre artisti oghjinchi è u publicu generale per più di 20 anni. Stabbilita in u 1979 com'è un centru vicinu à l'arte cuntenutu, l'Ecole 33 ùn solu mostra vede artisti emergenti è stabiliti, ma ancu organizà un programatu educativu per i scole cità è ghjovani artisti.

Hampden / Remington

Goya Contemporaneu
3000 Chestnut Ave.
U longu corpu Goya Contemporaneu favurizeghja u travagliu di artisti mediani è hà una missione per prumove l'arte è a cultura di u nostru tempore nantu à prisentazione di novi opere è idee per attraversi curatorial, testi è cataloghi, pubblicazione stampata, rappresentanza d'artista, è incuraghjenu a cullizzioni artistica.

Galeria spazi in spaziu
2720 ​​Sisson St.
Un gruppu di studienti di l'arte è amichi venenu cuminciatu in u 2009 in a Piazza di Spaziu Spaziu in una garcia auto convertita. A galerie opera cun una missione per furnisce un outlet per artisti lucali, naziunali è internazionale.

Situazioni multipli

In più di i galerie d 'arte, ùn ne serebbe micca missu sti gruppi roving chì mette in stellar shows in Baltimore: