Basìlica di San Clemente di Roma: a guida cumplessa

A Roma hè una cità custruita nantu à capasciuti è capi di storia, è in pochi posti hè quella più evidenza ca a Basilica di San Clemente, situatu vicinu à u Coliseo. Una sraglione umana è di residenza per i curisti chì anu studii in Roma, San Clemente hè circundatu da un altu mortu senza scrive è porta un simbulu simplice è à l'intrata. Infatti, si puderà fà passà u passatu ghjustu è fendu cusì, miss un di i siti archeologi sottu più impurtanti in Roma.

U passaghju in l'humilde porte di San Clemente è duverebbe schieratu da una chjesa cattolica di u XII sèculu, cù un apse mosaicatu d'oru, u sofferti di u doratu è frescoed è i chjusi di marmaru incruciati. Puderete scince downstairs, à una chiesa di u seculu IV chì cuntene parechji di i primi pittori cristiani in Roma. Suttu chì sò i restumi di un tempu paganu di u seculu III. Ci hè ancu un postu di una residenza di u 1u sèculu, un postu di culte secre cristianu, è a Cloaca Maxima, u sistema di a catrazione di a Roma antica. Per capiscende a storia architetturale è archeologica complexa, una visita a San Clemente hè un must.

Una storia breve di a Basilica: Da u Cultu à u Cristianu

A storia di a Basìlica hè longa è complicata, ma avemu da pruvà cum'è cuncisa. Deep sottu à u situ di a basilica di l'oghje, l'acqua prusperate à traversu un fiumu sotterraniu chì hè parti di a Cloaca Maxima, u sistema di dritti purcangiu romane in u VI seculu aC

Pudete vede l'acqua corrente in uni pochi piazze è a sèntelu in a maiò parte di l'esercitu. Hè un sonu misteriosu chì và bè cù l'atmosfera scura, ligeramente aghju di u suttaterra.

Inghjustificate ancu sottu a cresia attuale chì anu parechji altezzi rumani chì anu distruttu per u gran focu di l'AD 64, chì devastaru assai di a cità.

Pocu dopu, i novi edifici sò cullati nantu à elli, cumpresu una Insula , o un edificu di l'appartamentu simplici. Adjacenti à l'insula era una grandi casa di un rico romain, cunzidiratu da a chjesa per esse un cunversione tempurane à u Cristianesimu. À quellu tempu, a Cristianità era una riligione illegata è deve esse practiced privata. Ci hè pensatu chì u patrone di a casa, Titus Flavius ​​Clemens, hà permessu i cristiani adurendu quì. Parechji tuli di a casa pò esse visitati nantu à a tour sottu.

In u primu terzu seculu (da AD200) in Roma, l'addevu in u cultu paganu di Mithra era spisu. I seguenti di u cultu veneranu u diu Mithras, chì a legenda hè pensatu per esse di origine persiana. Mithras hè scrittu bè cù u toru sacru è i rutti di sangue chì participanu à i sacrifici d'arbe eranu una parte centrale di i ritu mitraici. À San Clemente, una parte di l'insula di u seculu, chì presumibule era cadutu fora di l'usu, hè cunvertitu in un Mithraeum o cultu di sanctuariu. Questu locu di cultu paganu, cumpresu l'altare di i vedere alcune sacrificati rituali, pò ancu esse vistutu in a suttanga.

Cu lu 313 Edicte di Milanu, l'imperatore rumanu, Custantinu I, questu stessu cunverta à u Cristianesimu, effettuatu a persecuzione di i Chirstians in l'Imperu Rumanu.

Questu hà permessu di a religione per piglià in a Roma, è u cultu di Mithras hè statu ligatu è eventualmente disolviu. Era pratica tutta di custruisce e chjese cristiani nantu à i tempi posti pagani di cultu, è hè ciò chì hè accadutu in San Clemente in u 4 ° seculu. L'insula rumana, a presumida casa di Titus Flavius ​​Clemens, è u Mitraeum eranu chjappi incù ruberti è una nova iglesia era custruita nantu à elli. Dedicò à u papa Clementu (San Clemente), un cunversione di u seculu versu à u Cristianesimu chì pò esse o potenziale micca avutu statu un papa è pò ancu esse martirimentatu di stata attaccata à una roccia è affucatu à u Mari Neru. A chjesa hà pruspiratu finu à a fini di u seculu 11. Aghjunghje still fragments of some of the most ancient frescoes cristiani in Roma. Pensatu per esse creatu in u 11e seculu, i fresche custantanu a vita è i miraculi di San Clementu è pò esse vistutu da i visitatori.

À u principiu di u XII seculu, a prima basilica era cumpostu, è a basilica attuale hè stata custruita nantu à ella. Ancu comparativily picculu vicinu à certi bassicali basilici di Roma, hè unu di e più ornate in a cità eterna, cù dolore, mosaicosi brillanti è intricate frescoes. Parechji visitatori ùn apenninu à a vista à a chjesa, prima di accade à u dirittu à u sotteru, stanu sferenze nantu à una veru boxma di ghjuvelli di l'arti eclesiasticu.

Un viaghju à a Basilica di San Clemente hè facilmente cunghjunghjenu cù una visita à u Casu Romane di u Celio o a Domus Aurea, i siti siti subterrani ugwalment fascinanti. Aghja in mente u sughjettu dopu à u dopu in San Clemente, è prugettu di arrivà prima di meziornu o dopu à 3 ore

Basilica Opening Hours, Access Fees and Access Points:

Hours: A basilica hè aperta da luni à u sabatu di 9 à 12:30 p. È novu da 3 ore à 6 pm L'ultimu accugliu di u situ suttanu hè à 12 ore à 5:30 p. Mumentu. Dumenici è i feste statali, hè apertu da 12.15 a 6 ore, cù l'ultima intru entra à 5:30 a notte. Pigliate a basilica per esse chjesa in i primi festivi religiosi.

Admission: A cullabbrica alta hè liberu di entre. Ci hè 10 € per persone per andà in una visita guidata di l'sculture subitu. I studienti (cù l'identità di studenti vucale) finu à 26 anni di pagà 5 €, mentre i zitelli sottu 16 scrive in libertà cù un primariu. U tarifu di accaduttu hè un pocu piuvate, ma ùn hè vale a pena per vede questa parti unica di a Roma subterranea.

Regoli per i visitatori: Perchè ghjè un locu di cultu, avete bisognu di modestly, chì significheghja micca shorts o faldere nantu à u ghjinochju è senza cimi di tina. U telefuni ci vole à spalle è e foto ùn sò micca permettenu in e scavi.

A purtata è l'accessu: Eppuru l'indirizzu hè Via Labicana, l'intrata hè veramente in u latu contrariu di u cumplessu, in Via San Giovanni in Laterano. Sfurtunatamente, nè a iglesia, nè l'esca, sò accessìbili in cunferenza. L'accessu à a chjesa è a suttastanti sò in viaghju di scala.

Situazione è Cumperendu:

A Basilica di San Clemente hè situatu in Rione i Monti, u vicinariu di Roma, chjamatu Simply as Monti. A ghjesgia hè un 7 minuti di u Coliseo.

Address: Via Labicana 95

U trasportu publicu: Da a strada di u metro di Colosseo, a basilica hè un passatu di 8 minuti. Hè un 10 minuti da l'estazione di Manzoni. I 3 è 8 trammi, è l'autobus 51, 85 è 87 si tene à a strada di u viaghju di Pasqua, vicinu à 2 minuti di a basilica.

Sè vo site di giugraficamenti di u Colisee è di Forum, hè più praticu solu per marchjà à a basilica.

Sights and Attractions Nearby: