Boston Tea Party Ships & Museum

Ùn viaghja micca Boston senza u ventu in u portu

Quandu era l'ultima volta chì avete favurizatu una rivolta? Se tenete pensate à un'escapadenza di ghjucatu o di culleghju di l'alimentariu in u culleghju di l'escola secundaria, pudete avè bisognu à avè da Boston, induve a notte di u 16 dicembre di u 1773 hè ghjucatu ogni ghjornu à u Boston Tea Party Ships & Museum. Ùn avete micca un spéciale: Sò cum'è un participatore cumplicatu in un attu di tradimentu à contru a corona, cusì l'adrenaline rush definitamente supere a quella chì avete avutu quandu u principale pigliò u to palla cuntrullata cù piu cafés mushy.

Pudete avè esse smegata a data di u Tea Party Boston, ma forsi si ricordate di un pocu di datu di stu successu pivostu in a storia americana. U pocu di sicondu i culori colonizate u mohawk di disfrazzioni è imbarcazioni in u portu di Boston. O u so scantu: "Portu di Boston, una buona di verdura!" O quellu chì se funnera: u Parramentu d'Inghilterra è u Rè George III ùn eranu micca precisamente amuzie cù l'attu ribellu, è in 16 mesi, a patria è i so culoniiani eranu in guerra.

"Si u Tea Party ùn hè micca successu, puderemu esse ogettivi britànichi oghje," Shawn Ford hà detta. U direttore ecunomicu di u Boston Tea Party Ships & Museum hà travagliatu appassiunatu per riimaghjarà a storia di a festa di u Tea Party è per fà l'attrazione un dramaticu stimulanti, muvimentu, interactivo-micca solu una storia di storia memorable. Dopu un lampu hà fattu propiu un focu à l'attrazioni in u 2001, hà fattu i Tours Historiques di l'America, u so patronu, più di una dicada per navigà u prucessu di permette, finanziamentu è ricustruzione.

Inveciuta in u giugnu di u 2012, u novu Boston Tea Party Ships & Museum hè stata destinata à captivate un audiatu mudernu cù e répéticule vera, maravigliate d'inspirazione parch'i parc temàticu è un cast di talentu di rinascenti, assai di quali passanu a notte cù a scola di Boston .

S'è vo avete espertu un museu chjucu, carcu di artefatti, vi cunceta di disgrazia.

"Ùn hè veramente micca un museu, diventate a storia, micca l'oggetti", disse Ford. Ai cunsigliu una carta di rollu è una piene disfrazce u mumentu passate in l'attrazione Meeting House à u vostru avvenimentu turisticu stabilitu. Anu era Samuel Peck, un barrelmaker è unu di i rumore di u tè di tematicità.

U nostru gruppu hà prestu scuntatu Sally Hewes, moglie di u participatore di Tea Party George Robert Twelves Hewes, è di Ruggero-Ruser Samuel Adams, chì deve bisognu di pocu introduzione. L'attori di u Boston Tea Party Ships & Museum anu cercatu à e ricerche i so roles è seguenu in caratteru, purtendu scambii interessanti cù u visitatori è facentenu ogni tour da l'attrazione un avventura d'una stilata. Sally è Sam abbianonu è briunendu è gridendu: "Huzzah!" o pulendu i nostri filenze è gridannu, "Fie!" cumu prestu à a traccia di rapidità di a pulitica di u ghjornu è ci hà ricurdatu di u veru ragiuni chì i residenti di Boston coloniali sò persternati nantu à u tè. Ùn hè micca cusì u tributu chì avia un bundonimu prestu prestu à chjappà 340 crates of Indian Tea Company in u porte in u portu. Hè u passaghju di u Tea Actu da u Parlamentu senza l'ingaghjate da quelli sfurzati à pagà: Impassiunzione senza Rappressà !

Quandu u nostru scorcugatu era suffilleramenti inflamedu, Sally guidò l'accusa di u Castigiu : unu di trè nave recrejati.

Questu authentica sò sti replichi flottivi? Custruitu da u mastru di shipwright Leon Poindexter è artighjani talentu in Gloucester Marine Railways cù tecniche centu anni, Ford dice chì anu ancu cù un casco sborrate in cobre. "Nimu ùn vede, ma questu hè stata fatta", spiega.

Amos Lincoln, chì era 20 à u tempu, participò à u Tea Party di Boston è dopu avianu maritari dui di e figliole di Paul Revere (micca, micca à u stessu tempu!), Era aspittendu à mustrà à circà à u castor è incitare à fà tè cassa d 'acqua. Hè un gran sensibilizador, ancu chì i capanni sò prupilati à pruvucà chì sò stati ritruvati à bordu di u mob in folla in folla.

Nanzu à a sera, Sally hà sappiutu u locu esattamente, solu in l'intrata, induve a festa di te Boston hà realizatu in u 1773, è hà dettu più nantu à i caratteri chì eranu attribuiti per ghjucà: I roulette è e pene eranu souvenirs.

Un membru di u nostru gruppu era Francis Akeley, l'unicu arristatu in cungiunzione cù a prutesta viulente: Sembe ch'ellu ùn pudia micca mantene a so bocca chjusu u ghjornu dopu! Fortunatamente, postu chì i labbra di tutti l'altri si eranu stampati, ùn ci era nuddu à dichjarà à a so participazione, è u so corpu cù un noose.

In parte una volta, i porzi di tecnulugia di a presentazione aghjustata. Ùn vò micca chì vulete mette in tantu, ma u Magni di Morte di Harry Potter à u Universal Orlando hè stata induve Ford è i so culleghi scupreru pocu di a magia hologràfica, l'attrazioni utilizate per fà a storia di u Tea Party à a vita per una nova generazioni. Avemu vistu ancu quellu artefactu chì si prisenta in u Tea Party Ships & Museum, è hè un ghjustu: U Robin Half Chest hè unu di solu dui canusciuti di tè sopravienta sopra à l'annunziu durante u Boston Tea Party in u 1773. A vede, ghiacciata nantu à u pedestal illuminated 240 anni dopu à un attu di desafiante chì stilla definisce a vita di i Stati Uniti, veramente amuzione l'emozioni.

Tours, chì ghjucanu à pocu di una ora è corse nantu à un schedariu efficae, assicurendu chì avete un bellu tempu per piglià in altri vesti must see Boston , cuncludi in u Teatro Minuteman. In tuttu u viaghju, aghju vintu chì a mo figliola di 11 anni era longu: Hà avutu amatu i dramatichi è hè stata impegata. E hà pussutu avè trattatu a dimostrazione di Devi avè Emu , una filma attanti nantu à i primi aperti di a Rivuluzione americana, nantu à a grandi tappa di u teatru. Ma questu hè una parte di u ghjiru chì ùn hè micca appruvatu per i zitelli. Sally hà avvirtutu chì ci foru assai è gràfiche è dete à i membri di u nostru gruppu l'opzione di sminu a film, chì detica l'attuali debbuli trà i agricultori turnate suldati chì cullonu e mani à ripulsione u lobsterback britannicu chì marched à Lexington and Concord. Hè un documentale in modu mudificà chì sustene a magnitudine di u Tea Party di Boston è l'azzioni di quelli chì battenu per l'indipendenza america.

Ford defendi a dicisioni di micca di a storia di candy-coat. "Voliavamu sta sperienza per esse cum'è realisticu cumu puderà", disse. "A ghjente ùn avete realizatu i sacrifìzii di i nostri sapiennii, è veramenti u circondu di i bostoniensi, li tiravanu sangue. Sbarcavanu tuttu.

Hè ciò chì face u Boston Tea Party Ships & Museum un destinazione importante per i vittimi in Boston. In una ora, avete una apprezzazione intensa per a risolve di i Bostonians, chì avianu un rolu criticu in a furmazione di a nostra nazione, è ancu com'è alimentariu per u pensamentu di passà cù una cupola di tè in l'Abigail's Tea Room in situ. Sip unu di u stessu varietà di tè chì hè stata abandunata in u Portu di Boston in u 1773, è ponderu i dummali Ford hà sperete burule in l'umani visitatori:

"Quellu di noi oghje faciule ciò ch'elli avianu?" Vulete risicientu tutte ciò chì tù piace "basatu in una idea è basatu annantu à ogni pudè raghjunatu chì tù ùn falli è esse tombu?"

Dunque, sicuru, vi puderete pinsà à visità a magaria. Aghju dumandatu à a ghjovana donna chì ghjittassi u mo Trick Lobster, se a ghjente si làghjero à ella per avè u tributu pagu dopu l'immersiva prufessione ch'elli avianu avutu. Hà responde cù u bon umuri chì ùn ci hè nè impostu nantu à tè, postu chì hè tècnicamente un articulu di alimentariu, è ricurdà a ghjente di questu generale ponu qualsiasi pussibilità per l'insurrezioni in a magaria.

S'è vo passeti ...

I Boston Tea Party Ships & Museum si trova à 306 Cungressu di Strada in Boston è hè apertu à l'annu per annu. Scopre si cumincianu à ogni mezu ora dopu à 10 ore, cù l'ultima vira ogni ghjornu appughjate per 4 ore. L'ingressu pò esse acquistatu in u bilettu fora da l'attrazioni, ma ti salvà soldi da cumprà in anticipu in ligna. Per più infurmazione, visitate u Web Site di u Tea Chjesa di u Tea.