Cactus Wren hè u Paese d'Arizona

Arricà u Cactus Wren

U cactus wren ( Campylorhynchus brunneicapillus ) hè statu chjamatu u tarritoriu di u paese d'Arizona in u 1931. U so nome significa pibu curvatu. Hè u più grande wren in l'America di u Nord, mette in i 7 è 9 pulgari di longu. Questi paesi sò cumunamenti truvati in l'area secca sottu à 4 000 metri in elevazione , facenu i bassine bassine di u Arizona, cumpresu sopra u Maricopa County (induve si trova a Phoenix) è u Pima County (induve Tucson hè situatu) e prime areas per u cactus wren.

Ùn hè pocu cumu truvallu in i zoni pittoreschi.

Caratteristiche è abiti

U cactus wren hè una criatura skittish, per quessa hè difficiule di vene troppu vicinu. Sò assai listessi è rughjonu; Quandu u so nidu ci hanu chianciri è 'cortevanu' à qualcunu (per include i ghjacari) chì pudè intarfiriscia cù u so prugettu. Vi spessu vèdinu in parechji (spessu matte per a vita) chì custanu nidi o favurizatori per insetti nantu à a terra. Tanti parenti piglia pianu nestling birds, è i ghjovani piani pò stari cù i genitori di parechje ghjornu dopu chì anu vultu bastassi per abbandunà u nidu.

U muturi di cactus femminili è femminili sò aspetti. Chollas è saguaros - o qualsna cactus chì ani spine per a prutezzione - sò i so siti preferiti per u nest, è i wactici di cactus pruducenu trè o sei ova per embrague.