Castellu Trakai: Famous Medieval Stronghold Lituania

Trakai è u Castellu Trakai sò impurtanti per a storia lituana . Associatu cù u Grand Duca Gediminas, un erculu lugubu medievale, Trakai s'arrizzò à impurtanza prima di u Grand Ducatu di Lituania in unitu cù Pulonia, furmatu u Commonwealth di Pulonia-Lituania. A zona hà principiatu à sviluppà in u 1400 cù u so casteddu u centru di l'accionamentu, ma chì l'area hà vistu a vita di l'umanu longu prima di sti strutturi permanenti eranu edificati.

"Trakai" riferisce a "glade" in quale l'area si prisenta.

Trakai hè populari micca solu per u so casteddu. U paisaghju naturale di u spaziu, quandu si trovani i laghi, hè pupulari cù i Lituani è i viaghjatori fora di l'annu in tuttu l'annu. In più di u più famosu visitatu durante l'estiu, parechji ricumandemu di visità in l'invernu più profundo, quandu l'acquazione di i lichte è e neve nantu à a natura è di u casteddu in una prustina blancura.

Dui Castelli, Un Museo Lituano

U Castellu Trakai hè situatu in Trakai, vicinu à 20 km da Vilnius, a so capitali di Lituania, per quessa un viaghju di ghjornu. U museu di u Castellu Trakai hè situatu in dui castelli - una in una isula in u centru di u lavu, è unu à a spiaggia. Ci hè un terzu casteddu assuciatu à Trakai, ma sta struttura stà in disrepair è ùn hè micca una parte di u complexu museu. In ogni casu, pudete vedere i so ruins cum'è scopre a zona di u lavu.

Esibiti in u Museo di u Castellu

Perchè Trakai Castle hè stata righjintata, prupone una casa adatta à parechji artifacti archeologichi più interessanti di Lituania, ogetti religiosi, muniti è trova cunservatu da a scavetta di u casteddu di castello.

Karaim Community

I Karachi, o Karaitesi cum'è locu locu cunnisciutu, di Trakai sò un gruppu etnico chì si stabbilianu quì à u 14 ° seculu. Questa comunità di lingua turca seguenu ancu a so propria religione, chì deriva da u judaismu. Origine da a Crimea , sta comunità conserva aspetti di a strada di vita cù i so antenati purtate cun elli quandu resettle à u Grandi Ducatu di Lituania.

Unu quellu chì pò esse gudutu di i visitatori: u kibinai, dumplings chechi di carne, furmagliu, o vegetale, pò esse urdinatu à selezi restauratori di Trakai. Quelli chì sò in u sapè dì chì solu i kibinai truvati in Trakaianu sò u veru trattu è chì quelli chì pòbbenu esse urdinatu in Vilnius ùn ponu vede micca una cannila à quelli chì sò fatti à ordine in Trakaia. Inoltre, vede una tesira pusterità dedicata à i Karaites à u museu di u casteddu.

Unità per i visitori

U museu di u museu di Trakai ùn hè bisognu di una tarifa di u passatu è u museu pò esse di visitori in a direzione chì l'esibiti foru destinati à vedanu in u prucessu di ricusamentu. L'utilizazione di una camera in u casteddu hè dinò un pagamentu limitatu. U situ web ufficiale di u Museu di Trakai Castle si trova à www.trakaimuziejus.lt è pò accede à l'Inglesi è Lituanu.

Scopre i cità di Trakai

Trakai era una capitale medievale di Lituania, è ancu mantene u so charm historicu. I visitori à Trakai pudete divèrnanu unu di i festivals di a cità, chì includenu i ricunniscenza di a so storia. Perchè Trakai hè stata custruita in mezu di trè laghi, i camini d'acqui è i picnics si ponu divirterà, in quantu l'attività recreativa nantu à l'acqua.