Cosa sapete prima di viaghjà à i Baltichi

A Regione Baltica di l'Europa orientali hè un territoriu unicu abitatu da abbitanti non-slavici è di l'eslaviani italiani chì anu fattu a so casa in a Regione Baltica. Viaghjatori à a Regione Baltica scopre a cultura folklori centesimi, forti orgugliosi naziunali è l'aria refrescante di a Costa Baltica.

Paesi di a Regione Baltica: Lituania, Letonia è Estonia

Cuncitatu nant'à i costi di u mari Balticu, Lituania, Letonia è Estonia facenu a Regione Baltica di l'Europa di l'Est.

Mentre i trè paesi sò agrupati giugraficamenti, diventenu uni trà l'altri culturalmente e linguistichi è a seguità s'impegna per favurè u mondu per vede cum'è nazioni unani. Lituani è Latviani cumunu parechji similisivii di lingua , anche e dui lingui ùn sò micca intelligibbili (u lituanu hè cunsideratu cum'è più conservadori di i dui), mentri a lingua estona deriva da a raghja Finnu-Ugricu di l'arburu di lingua. L'urdinamentu hè solu una manera in quale trè paesi Baltichi sò sfarenti.

Culturas de Lituania, Letonia e Estonia

I paesi di a Regione Baltica di l'Europa di l'Estanu sò orgogliu di mantene e so culte tradiziunali. Festivamenti è mercatu accanenu folk dances, canzoni, articuli è nutritura, è i visitanti puderanu sapè nantu à a cultura folk in musei di l'arte è a storia. I festivals di canzone è danu custodiaru questa parte essenziale di e cose di i paesi di i paesi, chì era integral à ottene a so indipendenza duranti a Rivuluzione Singing.

I celebrazioni di Natale è di Pasqua si celebranu sicondu i costi lucali, cù i mercati, l'articuli è i staggioni. Verificate questa galería di foto di cultura lituana . Mentre chì tù stai, ùn abbiate micca a cultura letona in photos . U novu, Natale in l'Europa orientale hè definitumente unicu, cù assai tradiziunali è tradiziunali.

Regione Baltica Geugrafica

Letònia hè situata trà Estonia, u so vicinu à u nordu, è Lituania, u so vicinu à u sudu. Per piglià una idea di locu, fighjenu questi mapei di i paesi di l'Europa orientali . Perchè Russa (e Bielorussia), Pulonia, e ancu a Germania anu cumandatu cunfini cù a Regione Baltica, i paesi Balti pò capisce qualchi caratteristiche di i paesi vicini. Ogni nazione Baltiche hè una costa nantu à u mari Balticu, chì furnia pezzi, ambra è altri risorsi oceani versu i locali di u Balticu.

A visitazione di i trè paesi Baltichi hè facilitu, cù e partire regulare trà i capitali di Talinn, Riga è Vilnius . Distanzi curtimi trà e cità anu ancu significatu chì viaghjà in viaghju hè cunsigliu, affordabbli è confettu è chì vede tutte e trè cità in una visita hè pussibule.

Destinazioni righjunali

A visità di a Regione Baltica si ponu pruprietà è attività chì ùn sò micca offruta da altri paesi in l'Europa Centrale di u livante oreste. I capitale i cità puderanu prupone più aduprendu cum'è divertimentu, viaghjate, è compie, però una caminata per a campagna si significarà l'esplorazione di i ruvine di u casteddu, si diventa un ghjornu in un museu apertu, o passendu una vacanze di rivendiziu in mare . Inoltre, i paesi è i paesi fighjanu stampa interessanti di vita in a Regione Baltica.

Tempi à Visità

Mentre a maiò parte di a ghjente vede in i Baltichi in l'estiu , altri staghjunati possani una ricchezza di opzioni per u viaghjatore off-stagione. Autunnale o primavera sò belli è di visità queste trè paesi, mentri l'invernu hà l'avutri sustegnu di esse a staghjoni durante ellu chì i marcati di Natale è l'eventi rilativi permettenu i visitori à participà à e tradizione di u vacanze. Quandu avete cena in i Baltichi, i platti staggiani cum'è soppa fritta di frittedda in l'estiu è i prudutti disprati à l'invernu saranu fiera popular à i ristorante chì servinu a tarifa tradiziunale.