Celebrating Gay Pride in a cità Progressiva di Culumbia

A quinta a cità più grande di u Missouri, Columbia, hè ancu unu di i punti di u statu prugressivu di l'estatus, casa cum'è à l'Università di Missouri. Abbandunatu ugettu "CoMo", questa cità di circa 120 000 ghjanda à u nordu à u nordu à u nordu di Kansas City à San Louis è solu 30 chilometri nord di a capitale di u Missouri, Jefferson City. Comu parechji cumuni universitarii grandi, Columbia hè ancora da un cummerciu pedaggicu, eclecticu vicinu à città cun cafeti, bars, restaurateurs è indie shops - questu hè ancu induve a festa annunzali di Columbia Gay Pride, cunnisciutu ufficialamenti com Mid-Missouri PrideFest a fini di aostu.

A celebrazione si face in u centru di a Culumbia à u Rose Music Hall, anzamente chjamatu Mojo's, è presenta R & B / Soul sensation Maxine Nightingale, a Big House Drag Show, Pride Idol, venditori comunità. è più

Columbia MO Risorse gay

Ancu s'ellu ùn hè micca ghjurnalettu LGBT in Columbia, ci sò documentati LGBT in altre locu in Missouri chì avè qualchì cobertura di u mezu di u statu. In St Louis, fighjate à a Vital Voice, Outrage Magazine è Boom LGBT; Kansas City hè casa di u ghjurnale Camp KC.

Per a infurmazioni nantu à u viaghju in a regione, fighjate u situ di u visitore eccezziunatu da l'organizzazione turistica ufficiale di a cità, u Cuncitadore di Columbia è l'Uffizione di Visita.