Celebrating Hungry Ghost Festival

U Festival Taoist di i Spiriti in Singapore è Malasia

U Festival Ghost Hungry celebra a credo taoista in l'oltre. Cumunitati chinesi in Malasia è Singapur crèdenu chì e porte di l'infernu aperta nantu à u 7 simbulu lunu, libera u spiritu di i morti à vela in u mondu di a vita.

A vita, à u turnu, devenu pruposti l'alimentari è u prezzu di preghje nantu à l'ànima di i morti per suffucassi.

I ghosts in quistione ispiravanu pietà è teme.

I spiriti chì viaghjanu in a terra durante stu tempu ùn sò micca denegati l'accessu à u Celu per una certa raggiuni, o ùn anu micca nimu di a terra nantu à offerte nantu à i so nomi.

L'anzianu cercanu qualchissia viulente per piglià u so postu in Hell. Quessi sò mundiale di u so stint longu in l'infernu, è cercanu sustendu durante a so furlough terra.

U spiritu di l'ancestrali mortos, per ùn esse chjucu cum'è i ghosts described above, sò cilibrati da i so discendenti viventi durante u tempu.

Celebrating Hungry Ghost Festival

In u Singapur (particularmente in Chinatown ) è in l'enclavini chini in Malaysia ( u Chinatown di Penang è di Melaka in elli), i Cinese anu allu per alimentate è entretenu i ghjesu di roaming. I festi attuntiu un picculu durante u "Ghost Day", u 15 di u ghjornu di u "ghost month" - quellu hè u tempu megliu à circà a cità è vede u seguitu successu:

Animazione publica. Staciati di canzone chjamati getai sò stallati, è l'opéra cinesa ( pridraggine ) è i manifesti di pupi cuntenuti per u sughjettu è i morti.

I spettori sò lasciati a prima fila vacanze per accolverà i spiriti. (Hè cunsideratu forma pardina di assicurà in a fila frontal, cusì avessate).

A più maghjina muderniale cum'è karaoke è cuntesti di ballu sò ancu presi in queste sette, presumibule per i spiriti di più mortificatu.

In Singapore , truvate l' attunziati di u getai più assistenu in Chinatown, Joo Chiat , è Ang Mo Kio.

Ogni sta sta di sta stabile pò assicurà facilmente da MRT - per stazzioni simule per Chinatown è Ang Mo Kio, è via l'estazione Paya Lebar per Joo Chiat.

In Penang , l'opere di città e opere di città vennu cummattiu in trè linguaggiu differenti - Hokkien, Teochew è cantonese - è scelta per tuttu in l'area di George Town .

In burlate di u infernu. Per saziate i so parenti mortu, u chinese avarà da offre à pranziari è da creme i sopimi di joss, "belli di l'infernu" (parati di dirittu di carta), è varietà di versioni stampati di meriti terrenu cum'è TV, autò è mobili.

I Cinese, chì crèdenu chì l'antenati ponu aiutà è i so attività di l'altra volta di a fossa, fate cusì à assicurà e benedizzioni continuu è a prutezzione di più.

L 'offerte alimentazione hè stata in u publicu. I pruposti di l'alimentazione sò ancu mandati à e carreculi è i cantoni di a strada, è fora di casi. L'ultime in teoretikamente impedisce ghjudiziori ghjustu da entravendu residenzi - dopu à tuttu, cù l'alimentazione chì aspetta aspetta fora a porta, chì deve bisognu à intrudottu?

Visitu i tempii Taoist indipindenti è i mercati monddi per vede i manifestazioni più espectaculares di l'offerta di nutizzioni per u Ghjerdu Ghjustu. Queste dispusitivu sò abbitatu per una effigenza di u Principale di l'Ghjustu Ghjustu, u Taai Si Wong , chì ricevi prime dibeceti nantu à a nutizie nantu à a tavula è mantene boni ghosts in linia, impediscendu di fà tantu malchède durante u so tempu in a Terra .

Penang boasts di u più grande Taai Si Wong in Malasia, chì hè stallatu ogni annu in Market Street nantu à Bukit Mertajam.

Sti locali sò largamente affari fragranti, cum'è l'aria saria grossa da u listinu di i pezzi di joss. Giant "dragon" joss sticks loom over the small sticks, cum'è posture in altru grassu. I pappelli di i jungle giandinu sò abituati di impresi, chì cercanu u favore di i spiriti cusì i so cumpagni farinu megliu.

U ghjornu di u ghjornu di a settima luna, i ghosts find a so volta in Hell, è i porti di l'Infernanu sò chjude. Per vede i ghosts off, offerte di documentu è altri prudutti sò incinerati in una fogera giantina. L' Egeiu Taai Si Wong hè cuminciatu cù u restu di e merchenzie per mandà torna à Hell.

Quandu u Ghost Month si celebra

U settimu mese di u calendariu lunar chianu hè una festa movevule relative à u calendariu gregorianu.

U Ghjeriscu (è i so Ghjerisimi Ghjosu rispettivi) pè i prossimi anni anu successu nantu à e seguenti cronumi gregoriani:

Ghost Traditions Hungry

U mese di Festival Ghost Hungry hè in generale, un mumentu tempu per fà nunda . Hè assai sforzi significati sò evitati in questu tempu, cum'è a gente crede hè solu male mala.

I crìvitini chinesi evitenà viaghju o realizanu cerimizati significativu in tuttu u festivale. I pruduttori evitenà chì viaghjanu in l'aria, cumprà una prupietà o sughjate l'affari di cummerciale durante u Festival Ghost Festival.

A casa muderna o esse maritata si sò malfattuti annantu à quellu tempu - crede chì i ghostsomini scontrani i piani nantu à a festa, perchè a vostra casa o u vostru matrimoniu pò esse pirateatu in questa ora.

U Natale hè ancu un espluratore scary - i zitelli sò dettu chì ghjustu ghjustu li tirava sottu, perch'elli anu una anima per piglià u so postu in Hell!