Celebrazioni di i Santi Tutti Santi in Guatemala

Kites, Corsa, Frutta di Natale di Memoria

In ghjiru à u mondu, a ghjente fate cusì à ricurdà i so amori in modu diffirenti. Pò esse à traversu celebrazione è festighjeghja o prighera silentia è dolu. In Guatemala, u vacanze più impurtanti per rispittà à u mortu hè u Novu 1, u Santu di i Santi, o Dia de Todos Santos . U ghjornu oghje, u paisanu trasfurmassi in una passata mostra di ricurdannimentu rientatu cù fiori, decorazioni artistichi è alimentari.

U Festivale di Kite

Una parte unica di questa tradizione guatemalteca hè u festivale di timore. Questa hè un spettaculu vedete di curiusamente enormi, cumuli di colori culuriti chì ombreghjanu u celu. I locali dicenu chì questi enormi pusitivi sò usati com'è modu di cunnetta cù u mortu, è questi si passanu à i celi di Santiago Sacatepequez è Sumpango, induve i più grandi festivale di batta.

L'asturi sò fatti cù carta è u bambu in rossu, tutti vuleghjenu disinni diffirenti è ponu spanse à 65 piedi di diàmitru. A tradizione dice chì l'ànima di u mortu hè d'identità di i membri di a famiglia da u culore è di u disignu di l'kite è cumunicà da u filu. Oltri include missaghji in i timichi chì generanu sensibilizazione soziale, pulitica o culturali. Durante a matina, sò esse exhibiti, è ci hè un cuncorsu. Quellu chì mantene a kite in l'aria per u tempu più longu (cun ​​valdi abbastanza, sti strutturi enormi pò volar).

À a fine di u ghjornu, i bandoli sò rumputu vicinu à i cimiteri, chì permette à i morti rinvià à u locu di restu. A legenda dice chì, si i cumminsi ùn brucianu, l'ànima ùn vulete micca parte, chì pò esse dannighjate à i parenti, i cose, o l'animali.

Prepping the Tombs

Uni di ghjorni prima di Dia de Los Santos, certi famiglie preparonu e tombi per assicurà chì si sò bè ​​nantu à u ghjornu chì i spiriti di i so amori tornanu.

Molte parechji pezzi di tempu, a pittura è decorazione di e tumbini incù cori viventi. A matina di u Novu 1, e famigliali accuminzanu a so prucissioni à u cimiteru per pricà è pagà u rispettu, tocca à spessu Mariachi music è cantà e canzone prediletti di u mortu. Da e rosi singuli à e corpusgiuni enormi, ci sò abbundanti fiori, cunvertisce i cimiteri in i gardens. Fora, i stradori sò inundati cù alimentazione di i tematichi. Chjesa di campane chjama, annunziendu u tempu per a Missa.

A Caricature Ribbon

Un'altra manera di celebrà hè participà à a Ribbon Race o Carrera de Cintas . Eccu una cavallu cù u cavallu chì i cavaleri anu vistutu in costume cusì impastentatu cù piene è e chjocchi speciali. L'anniversaire celebra Dia de los Muertos o Day of the Dead , chì hè ancu annantu à u Nov. 1. Carrera de Cintas sia in Todos Santos Cuchumantanes in Huehuetenango, circa à cinque chimie di Guatemala. I cavalieri pruvate à stà in u so cavallu tuttu u ghjornu, facennu circondi nantu à a pista di 328 piedi mentri l'alcohol è l' acqua ardente . Ùn ci hè vincitore o gattivi, è ùn ne perchè micca cundizzioni per a cascata. A tradizione, però, hè chì un cavalieri deve participà per quattru anni consecutivi à ùn avè micca mala furtuna. A musica Marimba hè ghjucatu à tuttu u ghjornu.

À a notte hà un manifestu di focu.

A Meal Tradizione

U pranzu tradiziunali per cumincià stu festa hè el fiambre, un pienu friddu autenticu fattu cù più di 50 ingredienti chì includenu vegetali, salchichji, carni, pesci, uovo, è furmagli. U solitu si manciatu cun a famiglia si riuniti o in casa o circundendu a tumba di l'amata. Questu platu hà dura un ghjornu à preparalli. U postu più cumuni hè un squash di dolce, dolci à u zuccherinu brùcenu è a canna, o dolci pomi o ciuffelli chjappi in u meli.