Chefchaouen, Nordu Maroccu: Una guida completa

Situata in alta in Rif Mountains Maroccu, a cità boemma di Chefchaouen hè famosa per i so scenery stunning, atmosfera artistica è unicu, parete pinti blu. U bonu paisolu di a muntagna chjaru i rutti cobbled di a medina, chì i so culori cilesti celi sò in u cuntrastu splendenti à i picosi classificati per l'orizzonte distanti. Chefchaouen hà longu statu un destinazione destinazione d'esse pè backpackers (grazie in gran partu à a dispunibilità pronta di maroccane kif, o marijuana, chì hè cultivatu in i monti vicini).

Cchiu ricenti, i turisti di tutti i tipi avianu cuminciatu à pècure in a cità, disegnata da l'atmosfera imponente è di un sensu charm rural.

Una storia breve

A storia di Chefchaouen hè intimata da a so vicinanza di l'Europa miridiunali. A cità hè stata fundata in u 1471 com'è casba , o furtizza, vulia salvà l'invasioni portuguesa da u nordu. Dopu à a Reconquista Spagnola, a casbah criscinu in grandezza cù l'arribata di i culoni spagnoli - parechji di elli musulmani è i Ghjudei chì anu stati furzati à cunverta à u Cristianesimu è esse dopu esiliati da u cuntinente spagnolu. In u 1920, a cità era ncurpurata in u Marocu Spagnolu, è solu a partite da l'indipindenza cù u restu di u paese in u 1956. Oghje, resta un postu di vacanze populari per i visitori di l'enclave spagnolu di Ceuta, situatu in punta più nordica di Maroccu.

Ci hè parechje teori dopu à u culore distintivu di e strade di Chefchaouen. Qualchidunu crede chì i edificati sò urighjinati urighjinati pi ripèttanu i moschise, mentre chì altri teorizanu chì a tradizione cumincià cù i refugge judei chì si sò stallati quì durante a Reconquista Spagnola.

Ci hè pensatu chì elli scurianu per pitturariti i so abitazioni in parechje blu in accordu cù u custom customized, chì vede u culore biancu com'è un simbulu di spirituità è un riordigliu di u celu è u celu. U costume hà diventatu sempri in a meza di u XXu seculu, cum'è più Ghjudei fughjenu à Chefchaouen à scaccià a persecuzione duranti a Siconda Guerra Mundiali.

Cose da fà

A maiò parte di visitatori venenu à Chefchaouen per cunfittà dopu una visita à i Frenètica Imperia di Marocco (include Marrakesh , Fez , Meknès è Rabat). A medina hè pacífica è autentica, chì offre una rara opportunità di camminare, piglià fotografia è sull'acqua l'atmosfera senza aversà ùn avete intimuritu da vendite di vendita di più entusiasmi è vende turistici. A maiò parte di i centri di azioni circa u centru di a piazza, a piazza Uta el-Hammam. Eccu, pudete amparà a casbah restaurada, u XV Mosquée à u grande di u seculu è e ramparts di i mura di medina. Intantu, fate un vetru di tè refrescante di zucchero o una coccia rigionale di a cucina à una di e quelli bughjetti o stanzi di a piazza.

U shopping hè particularmente rimente in questu cità di muntagna scenica. Invece di i buchi è i ricordi ind'è l'identità, in a cità più grande, i buttoni di i ghjurnali di Chefchaouen è si stà si specializà in l'arti lucali è l'articuli. U travagliu di lignu è u cuttuni, mantellu teatrali, pecorinu extravagante è furmagliu caprunu righjunali righjistralmente sò tutti i prudutti tipici in Chefchaouen. I tendini sò amici è rilassati, è i prezzi di iniziu sò in generale raielle (ancu s'ellu ci vole) , cumu cun quellu in u mondu altre in Maroccu, hè spettaculu). Quandu si puderebbe fà di shopping, cuntrole un guidanu lucali per un passe nantu à a bella campagna circundante.

In particulari, assicuratevi di visitare vicinu cascata di Ras el-Maa.

Dove Stay

U visitatori à Chefchaouen sò spoiled per scelte in termini di posti per sughjate, cù opcions chì varienu di allughjenu à mozambiana d'amour à a riviera luxuriosa. Quelli chì circate l'albergu à l'endemica più caru hè cunsiderata Casa Amina, un alloghju bonu è autènticu chì si trova à a poca distanza di u casba è a squadra central. Ci sò quattru chjassi per sceglie, ancu un spaziu privatu è trè designatu per dorme à trè persone. Ci hè una cucina comunale per un uspidà, è dui banni cumuni.

Ricerciati l'opzioni media di l'offerta include Casa Sabila è Casa Perleta. L'antica é una casa mudesta annunzia cù una terrazza in a rooftona è di vista impressiunali di muntagna. L'ultime hè una casa andalucia tradiziunale situata in u core di a medina.

Tutti dui offerte un ingranulatu maroccu includenu in più di WiFi gratuiti, climatizazione è bagnati privati ​​ensuite. Per un tuccu di lussu, pruvate a Lina Ryad & Spa, un enclave di a pace è tranquillità cù una terrazza magnifica, suites suites e cuisine delicious. U spa cumpriu una piscina cubierta climatizada è un hammam maroccanu tradiziunale.

Dognu di manghja

A coccia di Chefchaouen hè tipica di u restu di Maroccu, incù i favori lucrativi cumperenti di tagines fragenze è brochette di carne grilla culatta nantu à un focu chjucu in a medina. Per un veru escevule cenevule memorable, assicuratevi di visità à Tissemlal, u ristorante di l'hôtel Casa Hassan - un locu locu distinto per i so platti tradiziunali di Maroccu d'alta qualità. Quì, i lanterni, candele è una chimenea aperta aghjettenu per stabilisce l'umore per una occasioni speciali. Restaurant Beldi Bab Ssour hè un favuritu maroccu favuritu cun ughjettu cun un patrimoniu cerulemane è una carta sana cù qualchì opere di vegetariana è vegana; Mentre a Pizzeria Mandala hè u vostru go-to craving Western fare.

Cumu truvà

A manera più faciule per arrivà à Chefchaouen hè cù u busu, cù servizii di serviziu chì partenu da Fez (5 ore), Tanger (4 ore), Tetouan (1,5 ore), Casablanca (6 ore) è Rabat (5 ore). A maiò parte sò operati da CTM corporate bus nazionale. Tutti i autobus sò arrivati ​​à una stanzuni chì hè stata abitata à 15 minuti da a medina, chì pò ancu accede accade via taxi. Quandu u caminu da l'istaghjone à a medina hè in più in u rumore, un taxi hè spessu una bona alternativa per quelli chì si trovani mobilità o assai bagagli. Quandu surtendu da Chefchaouen, sapendu chì molti autobus sò urighjini in u paese è in u risultatu, a maiò avianu un spaziu limitatu da quandu u tempu avianu questu. Sè pussibuli, pruvate à cumprà u vostru bigliettu per ghjornu in anticipu.