Chì Cause San Francisco Népole è Dove Ti Vurria

Pinarete a cità in dulcezza poeta durante l'estate

San Francisco, questu locu duv'ellu in quantu à tutti (è in particular Tony Bennett) famigliali parte da u so core, hè ancu famosa per a so nebbia. Forsi la nebbia parte di u mutivu. Cum'è Carl Sandberg hà scrittu in u so poemu cunnisciutu "Fog", "a nebbia vene nantu à i pitture di caccia di pettu. Si trova annantu à u portu è a cità nantu à i muderni silenzii è si move in seguitu". Sandburg hà scrittu questi evucatori è memorable chì ùn sò micca in San Francisco, ma più in Chicago.

Ma scrissi cumu a so nebbia a presentazione si senti in San Francisco à una "T." Sè vo visitate in l'estiu, pudete esse tistimoni di sta dulcezza chì si cresce nantu à u portu è à u ponte di u Golden Gate. U pudete vede à l'altri tempi di l'annu, ma l'estiu hè u più prubabilmente.

Chì pruvà nebbia

Fog manni famosi San Francisco in l'estate quandu hè caldu in l'internu California, est di u Pacificu. Stu caloru crea una pressione bassu pressu à u Valle Centrale di u Calif. Cumu l'aria nantu à l'internu calore, l'acqua di u oceanu più freti in u Pacificu cresce in a rimpiazzà. Stu flussu di l'aria da l'alta, à a zona di pressu pressu tira a nebbia à traversu u passaghju à Golden Gate è in u Baia di San Francisco.

Quandu è Dove to find Fog

Hè cumunu di vede a nebbia in l'estiu, ma ùn pudere micca contà da ogni ghjornu. Allora s'è vo circate una nebbia affaire longa, sia spuntania. Nuvole di notte è di sera attornu à u San Francisco Bay abbastanza fiducia da u ghjugnu è durendu à agostu.

Piglianu a so via di i torres di Golden Gate Bridge, viaghja è rempligliate nantu à i Marin Headlands, è ancò stà nantu à i piaghji di a costa. A maiò parte di u tempu, stà in magia per annunzià a cità in tutte. Hè una mostra pittoresca di a gloria di a natura chì cambia ogni ghjornu, secondu l'interazzioni di u mare, u sole, è u ventu nantu à l'area di a Baia.

Best Places to View Fog

Quandu a marea di nebbia hè in u primu modu di vedà, per esse immersi in questu, hè di caminari in traversu u Golden Gate Bridge . Ma questu hè per u riccu è avientu. S'ellu ùn hè micca voi, puderete vede una vista bonita da a nebbia à u Campu di Crissy, u Passeig de l'A porta d'oru, Marina Green è u Muelle di Fishermanu, induve a bughjura è u ventu pò esse un pocu friquenti, ma avete sempre bisognu à fasciallu è purtate un calore calore caldu.

Per una sperienza di piacè, si ponu ghjustu nantu à a nebbia à nantu à unu di i colti di San Francisco è guardate nantu à u morta di a nebbia cum'è sopra l'ingrata di a baia. Prima cum'è tendrils wispy, perchè cum'è una manta di piuvula, a nebbia alcuni cume ancu i cunsiglii di i torres d'Golden Gate Bridge è si stendi in a baia. Fighjate à u circondu di l'urlu di a cità, cù i so silmette inconfundiblii di Coit Tower è a Piramide Transamerica righjunghjendu. Pudete crede chì a parolla per questu hè "breathtaking", ma questu hè un esplicitu.