Chì ghjè una Sagra Italiana è Perchè Ghjè andate à Un?

Sagra Definizione

A palora sagra denota una fianna locale, cum'è una festa di e cugitura di a terra, chì significheghja l'alimentu cum'è in una preparazione ( sagra di torta di erbe ) o un ingredientu crudu ( sagra di pesce [fish]). Ci hè questu una sagra per quasi ogni alimentu in Italia.

Attendu una sagra hè un modu per ottene u gustu di a vita di u paese italianu è a cultura alimentaria è esse da a ghjente in turistica. Ordine u cumene nantu à a cucina da i vignaghjoli cù passione nantu à a culinaria locale, è ponu asciate in leie cumuni cun àutri campagnari à manghjà.

Eating at a sagra hè generale di prezzu.

Larger sagre (u plurali di a sagra) pò figuranu bande musicale o posti chì vindianu l'alimenti lucali è altri elementi. A volte, ci hè un cuncorsu di qualche paru, cum'è una razza in bicicletta, ma questi sò in generale annantu à una festa , o festa.

Comu truvà una Sagra

Avete bisognu di un caru per assiste à una sagra, cum'è a maiò parte di elli sò stati in i cità picculi, ghjeneralmente in a piazza principale o un spaziu predeterminatu chjamatu induve ci sò tuli - simu seguitu a ghjente. Quandu cammendu à i picculi cità o impegnà per a campagna in Italia, avete vistu cartelli culuriti stampati in intersezione chì indican a sagra di ____, cù e date è e ora abbastanza grande per esse leghjite da un caraghju passante. Certi sagra sò ancu celebrati in cità è pudete truvà a so manera, per circà cartelli.

I cartelli sò in talianu, sicuru, ma sò assai faciuli per esse facianu. Vede u lettura di una Sagra Poster per vede u tipu d'infurmazione pudete aghjustà da una.

A maiò parte ùn sò micca publicitizzati in Internet perchè alcune di più grande cumincianu à avè siti o siti di Facebook.

Quandu sia per una Sagra

Sagre sò generalmente sustegnu à u cena di u vennari (venerdi) è u sabatu (sabatu) è u pranzu in u domenica (domenica), ma chistu pò varià cusì verificà l'poster. A maiò parte di i sacri sò tenuti per solu un o dui fine di settimana annu.

Molti sacri si tenenu principiatu in a fini di a primavera è in l'estiu, ma in casu hè ancu un bonu tempu per truvà. In a cascata, castagne ( castagne ), mushrooms ( funghi ) è u vinu è raghju ( uva ) sò cumuni è in certi locali in l'Italia sittintriunali è cintrali anu truvatu truffles ( tartufi ), l' alimentu ultimu alimentatu, ancu s'elli sò normalment riferiti cum'è una furtuna di tartufu o festa .