Cinque paesi chì avvignenu cunvresse cù i pistoli in i Stati Uniti

A Bahamas, Baharain è i UAE avventuranu viaghjatori di i pistoli in America

Doppu tanti contatti è attaccati attaccati l'arma di focu in u 2016 , u dibattimentu di i pistoli in i Stati Uniti hà cuntinuatu a piglià una posizione di u situ centru. In tuttu u paese, parechje persone discutenu issa roles di pistola in a vita americana, in listessu situu è e cundizzioni suciali.

U dibattimentu hà ancu cascatu à e inqueceni chì anu pulitariu di i viaghjatori cumunu. L'Administrazione Security Administration riporta truvà un nùmmuru di armenu in u 2015, sia impregnated incorrectly in u bagagliu o si pruvatu à esse in un avianu cummerciale.

Comu u risultatu, parechji paesi averebbe avertitu i so viaghjatori chì si dirigenu in i Stati Uniti per esse in a so guardianu quandu sò alluntanatu da a casa. Perchè a viulenza di u focu hè diventatu un problema in l'America, i visitori à i Stati Uniti sò dumandatu à cunnosci di i so circundante, vigilante à e so attività, o ancu "uttene precaution extremu" in l'interazzione cù l'infurmazioni infurmati diretti.

Quali paesi di i turisti sò più in guardia quandu viaghjà à i Stati Uniti? Quessi cinque nazioni anu publicatu un pocu di cunsigliu di viaghju à quelli chì venenu à l'america sopra a viulenza di pistole.

A Bahamas: cunsigliu di viaghju d'armi

Perchè sò siparati da sulu 181 miles, Miami è l'État-Unitu hè unu di i destinazioni più chjaru per i viaghjatori di i Bahamas per visità durante i tempi di vacanze. In ogni modu, i viaghjatori di sta nica nazione isulana anu avvistatu di i periculi di a viulenza di l'arma in u visitori à u vicinu à u nordu.

A pupulazioni di i Bahamas hè principarmenti nìvuru, chì hà causatu assai di u paese à prestu attenzioni à i ricenti avvenimenti in i Stati Uniti. Cusì, u Ministeru di l'Affari Esteri di u nazione hà publicatu una nota annantu "... di i tensions recenti in certi cità americani nantu à tirotezi di ghjovani nobili negbianu da i polizia". Quelli chì viaghjavanu da Bahamam in i Stati Uniti sò state avvistati per esse di u bellu cumpurtamentu, è ùn ùn participà micca à e prutesta pulitica.

"Vulendu cunsiglià à tutti i Bahamiani chì viaghjanu à i Stati Uniti, ma in particulare per i cità fugliati per esercitassi a precaution adormighendu in generale", scrivite u Ministeru di l'Affaire. "In particulari i masciali giovani sò dumandatu à esercite a curazione extrema in i cità in a so interaczione cù a polizia. Ùn fate micca cunfrontuali è cullettate".

Viaghjatori di visità a Bahamas per i Stati Uniti anu un avvirtimentu chjaru. Quandu si tratta d'interazzione cù a polizia, esse cooperative è ùn intervene micca chì pò esse considerati suspettu.

Canada: prublemi di sicurità per i viaghjatori in i Stati Uniti

Ogni annu, più di 20 millioni di Canadiani visitanu l'i Stati Uniti per avvena, train, o nantu à a tarra. Per esse turisti in una nazione diferenze in tutta l'amichi è a famiglia, ci sò senza mutivi mutivi chì i nostri vicini à u nordu venenu à visita in America. Inoltre, ancu u so ministeru straneru prevene i turisti canadiani nantu à i periculi di a viulenza di vaghjimu mentre à u latru meridionale di u cunfini.

Mentri i scams di scumpetulare sò più prevalenti per i Canadiani visitanti i Stati Uniti, u Guvernu di u Canadà averebbe avisso à i turisti nantu à i periculi di a viulenza di u focu. Particulare di vitturiana per tutta a fruntiera per una mini-vacanze sò alerti à a cura di u so viaghju, particularmente quandu visitanu i zoni poviri.

"U pussessu di l'arma di focu è a freccia di crimini violenti sò generalmente mai più prevalenti in i Stati Uniti cum'è in Canada", scrivite u Foreign Office. "À duminii metropulitii grandi, u crimini violenti più frequente si trova in cunfinisi sfavugati ekonomichi, particularmente da dusk a alba, è spessu implica alcunu è / o cunsumazione di droga".

Ci hè una bona nutizia per i vaghjime cummandanti per andà in i Stati Uniti: l'Uffiziu Infermanu ancu ricunnisciute chì l'attività di scattura massiva sò assuciati cù una grande publicità, ma sò statistichi pocu cumuni . Ancu l' omicidiu hè sempre una minaccia per i viaghjatori , ùn ci hè una probabilità di pocu generale d'esse involucrati in un scaricamentu massu in i Stati Uniti.

Girmania: preoccupazioni nantu à robba mentri di i Stati Uniti

In u 2015, più di duie di millioni di i ghjovi anu visitatu i Stati Uniti per elli è u piacè.

Ogni di quelli turisti anu mandatu ancu cù parechji advertenzii annantu à l'usu di pistoli in crimini in tutti i Stati Uniti.

I visitori tudischi in America sò avvistuti chì u crimini violenta è assai cumuni nnô Stati Uniti ca in Germania, è l'arme sò assai più accessibili. Per quessa, i turisti sò urdinati à riunioni di i so ducumenti impurtanti , cumpresi i documenti di u viaghju, è i maghreti in un locu sicuru cum'è in l'esteru. Inoltre, i viaggianti sò avvistuti di fà vende valurizà in casa, cum'è i carteci, ligne, è robbe di i veiculi pò succeenu in ogni locu è in ogni mumentu.

"In i Stati Uniti, hè pocu facilitu per ottene pussessu di armi," l'Uffiziu Esternu Alimanu i detaranu i turisti. "Sì bisognu di voi un rottu di l'armata, ùn pruvate micca a pattu!"

New Zealand: i turisti anu "alcune risicu" in i Stati Uniti

Ancu l 'altri Stati Uniti ùn hè micca unu di i più grandi destinazioni per quelli di Nova Zelanda, migghii venenu da questu Isula di l'Isula annu per intervene in cultura americana. In ogni casu, frà l'incidenti di massa massiccia è risposte puliticu, i visitori di u New Zealand sò state avvistati chì sò in "qualchì riscu" mentre chì in i Stati Uniti.

"Ci hè una incidenza più alta di crimini violenti è pussibulinu di u focu dipoi chì in Nova Zelanda", u web di New Zealand Safe Travel advocate. "In ogni casu, i cotta di crimini varienu significativamente in cità è subborgi."

Viaghjatori di u New Zealand sò state avvistati per esercitu cun prudenza per via di i Stati Uniti. In particulari, i visitadori sò avvistuti per esse elliati in i spazii di trafficu altru, cumpresu stazunghi, mercati, destinazione turistiche, avvenimenti publichi è sistemi di trasportu publicu. Inoltre, i visitadori sò avvistuti per ùn stari fora di i prutesti è di i manifestazioni, cum'è a viulenza hè adattata per sviluppà à ogni momentu.

Emirati Arabi Unani: avvicina di viaghju per i citadini cù i vistimenti tradiziunali

Per decennii, i paesi di a penisula àrabba - sia di amiche è ostili versu i Stati Uniti - anu travagliatu una relazione incù u cuntadini americani. Dopu un avvenimentu cù a polizia è l'armi in un hotel di Ohio, u ministeru di l'affari d'u stranieri di l'Emirati Arabi Uniti hà publicatu un avvistatu per quelli viaghji chì vanu à i Stati Uniti.

A principiu di u mese, l'Ambaissada UAE a Washington emissi una "alerta especial" à i viaghjatori chì venenu à i Stati Uniti, è quelli chì sò digià in u paese. A alerta hà avvirtutu i viaghjatori per esse attravvi à "manifestazioni continuu o prugrammati è prutesti in cità à l'altri Stati Uniti", invece ancu per esse cunsigliu in vastu crowds and destinations turistici.

Inoltre, l'Emirati sò stati pricurati contra vestuti cù una ropa tradizionale dopu chì un turista era arristatu in Avon, Ohio in un incidente. Ancu u turista medica hè stata liberata è trattata per una cundizione medica, l'Ambaissada UAE a Washington denunziu l'eventu, chjamà senza regule.

"In u cuntestu di a maiò viulenza in u mondu nantu à l'ultima semana, l'incidentu in Avon pò pare micca impurtante in comparatione", l'embajador UAE, Yousef Al Otaiba, disse in un manifestu. "Ma a tolleranza è a cumprenda ùn sia mai esse vittima di preghjudiziu è intriga in ogni locu, particularmente trà l'Emirati è americani".

Ancu s'ellu pò esse una parte di a vita di eternu per parechji miricani, i minaccii di l'armi è a viulenza di u focu anu una preoccupa seriu per i visitatori in i Stati Uniti. Quessi cinqui paisi facenu i so avvienziuli chjaru: i viaggiaturi anu bisognu di tutte e so opizzioni cù cura, evite e grande averebbe, è esercite cun prudenza mentre viaghja in i Stati Uniti d'America.