Cinqui Incidenti Aerei Fatali Dopu Avà Aviation Safer

Ogni ghjornu, più di 100.000 chèvoli regularmente di chjiati partenu da i so aeroporti è si averebbi per tutti i punti nantu à u mondu. Parechji di questi sò venti cummirciali chì portanu migghiara di persone ogni ghjornu o da i so abitanti di u mondu. Parechji di quelli passaglieri ùn pensanu nunda di a tecnulugia chì entra in u miraculu di volu, o i migghiara di persone in u mondu chì ùn anu micca bellu furtunatu.

Invece di vaghjime per avè hè unu di i metudi di trasportu più sicura , stu metudu di trasportu ùn era micca sempre u più affidu di tutti. Dapoi u principiu di l'aviazione di l'aviazione di passatu, più di 50.000 persone anu perdutu a so vita in i accidenti aviani ùn puderanu micca cuntrullà. In ogni modu, da i so sacrifici, l'aviazione muderna hà crisciutu à diventà unu di i modi di trasportu più sicuru è più prusperità dispunibili à u mondu.

Cumu averebbe incidenze avvicina grandi affezionati l'esperienza di passageru nantu à u seculu passatu? Eccu cinque esempi di cumu chì i accidenti aerei di l'aeroporti chì rivenuta in i accidenti morti avianu fattu l'avazione più sicura per i viaghjatori di u ghjornu in u mondu.

1956: Grand Canyon Mid-Air Collision

In a ghjovana ghjurnata di l'aviationi cummiritarii americana, u colisamentu di u Grand Canyon fù u pitrulzu in l'istesu di l'affari avutu in a storia. A causa di u significatu di l'avvenimentu nantu à a storia di l'aviation americana, a situazione di u crash fù designatu com'è Unità Storica Storica Naziunale in u 2014 è hè l'unicu destinazione dedicata à un incidentu chì hè accadutu in l'aria.

Ciò chì successe: u 30 di ghjugnu di u 1956, TWA Flight 2, Lockheed L-1049 Super Constellation, hà colis in-air with United Airlines Flight 718, a Douglas DC-7 Mainliner. Doppu chì l'avutri avè partuti da l'Aviazione Internaziunale di Cunnèttesi In Oriente, i so stradelli attravirsaru u Grand Canyon in Arizona. Cù pocu cuntattu cù i cuntrolli di u trafficu aereu è vulanti in l'airspace cuntrolatu, i dui apparecchi ùn sapianu chì l'altru era, mancu ùn sapianu chì eranu impediscenu nantu à l'ispessu di l'altru.

In u risultatu, l'avianu fineru à volte à a stessa veloce è altitudine, è resultendu à a collisionu di l'aiactamentu à mezu à l'aria. Tutti i 128 ànima a bordo di ei averei sò stati morti à u risultatu di l'accidentu è u cratch in u Grand Canyon.

Chì cambiò: L'incidentamentu porta à u focu un prublema maiò incù l'infrastruttura d'avventura di l'America chì hà avè travagliu in u mumentu: senza cuntrollu cumuni per e vogliu di u volu. U cuntrollu di l'Airspace fù split entre i forzi armati americani, chì sempre hà pigliatu priurità, è tutti l'altri arruani, comu cuntrullati da l'Aeronariu civile. In u risultatu, ci era parechje incidenti missi missi riprisentati trà l'avvettoriu cummirciali, o avianu cummerciale chì avianu incidentatu di pocu missu incù un avvisione militare.

Dui anni dopu à u disastru grand canyon, u Cungressu passò l'Avvennimentu Federale di l'Avvocazione di u 1958. L'attu hà datu nascita à l'Agenzija Federale d'Aviazione (dopu l'Administration di Aviazione Federale), chì hà pussutu di cuntrollu di tutte e vente aerei americani sottu un unicu cuntrollu unificatu. Cù ecunomici di a tecnulugia, a coliszione mid-air è l'incidenti immubiliarii anu riduzatu drasticamenti, risultannu in una experience per via di più salvista.

1977: disaster in Tenerife Airport

L'accidente in più di l'avvettimentu minuccietta in a storia aviaria hà fattu un nant'à un grandi aeroportu o un attu di terrorismu deliberatu ma invece involutanu un petit aeroportu in l'Isule Canaries per una miscommunication entre dui piloti.

U 27 di marzu di u 1977, u disastru di l'aeroportu di Tenerife hà rivultati a vita di 583 persone, quandu dui avioni di Boeing 747 chocanu à a runway à l'Airport di Rodeos (now known as Tenerife-North Airport)

Ciò chì successe: Dopu una splutazione di bomba in l'Aiacciu di Gran Canaria, parechji avvete ghjustu à l'ariaportu eranu divutati in chjassi di avanti in u spaziu, cumprendi l'u Rodeos Airport in Tenerife. KLM Flight 4805 è Pan Amu Flight 1736 anu duie avviò di Boeing 747 diventate à u pianu aeroportu in u risultatu di u Cunsigliu di l'Aiacciu di Gran Canaria.

Quandu u ghjornu di l'aeroportu fù riimpressu, i 747 necessitaban re-posicionamento per esercitarse di u aeroportu. U titre di KLM hè struitu à vultà à a fine di u runway è vultà 180 ° per preparà per u despatistu, mentre chì u vulariu di Pan Am hè struitu à scorri a runway per una taxiway.

A nebbia pisanti fici no solu impedente per i dui avelli à mantene u cuntattu visuale cù l'altru, ma dinò per a Pan Am 747 per identificà a righjunale di taxiway. A miscommunication entre i prugrammi résultat in u titulu di KLM chì cuminciavanu i so prupietà d'avvucatu, prima di a Pan Am 747, era chjaru, risultannu in una colisazione massiva chì ammazzò 583 persone. À l'aeronautica Pan Am, 61 persone survivanu à u crash.

Chì cambiò: Comu u risultatu di l'accidentu, parechji precautions di salvezza hè stati casi immedantamenti impediscenu per impediscenu una tragedia di sta magnitude chì passa in novu. A cumunità di l'aviazione internaziunale accunsentì à utilizà l'inglesi cum'è una lingua cumuna per l'interazzione di cuntrollu di u cuntrolu di l'uccidinamentu, cun un gruppu di frasi standard cumunicà tutte l'infurmazioni trà i volu Dopu à l'incidente di Tenerife, u termine "tluca" hè solu usatu quandu un volu hè cunfermatu chjamatu à surtite da l'aeroportu. Inoltre, e nova instruczione di cockpit hè stata datu à e piloti, chì metti un enfasi maiò à a decisione di decisione di u gruppu, inveci di u pilotu chì facenu tutti i decisioni di u gruppu.

1987: Pacific Southwest Airlines Flight 1771

Ancu s'è l'anni 1970 anu tistimuniatu di securie d'arnesi cumuni in u mondu, raramenti era un pocu tragicu o mortale cum'è l'incidentu chì fece avà u 1771 di u Pacific Southwest Airlines. Duranti un vitturu regularmente di u Los Angeles à San Francisco u 7 dicembre di u 1987, un anticu empleu hà destinatu un volu cù cumprisa d'airline, uccisione di i piloti è purtannu l'avianu avianu in Costa Centrale di Californie.

Chiddu chì successe: Dopu a compra di Pacific Southwest Airlines da USAir, l'anzianu suciale David Burke hè statu sparatu da l'impieghi annantu à cumerci di petite robbe, dopu à steole $ 69 à i còmpiti di cocktails in u volu. Dopu pigliatu à u so travagliu senza puderebbe vede, Burke hà acquistatu un bigliettu per un volu chì u so capu marcatu, cù l'intenzione di fallu.

Burke ùn avianu turnu in i so credenza di aussie, u permette ch'ellu sguassà a sicurità cun un rivolversu carcu. Dopu chì u volu volte l'aeròverne, Burke hà avutu cunfrontu u so capu, prima di carricà u cockpitu è ​​l'aghjunghje i piloti. A cullabura di cuntrollu era imbastitu à l'avanti, purtannu l'aria avanti in i Santa Lucia Mountains trà Cayucous è Paso Robles, California. Ùn ci era micca survivore in l'incidentu.

Chì cambiò: Comu u risultatu di l'attacu, e duie aériani è u Cungressu cambiatu i reguli di l'ex-persunal di l'aeroportu. Prima, tutti i persone di l'operatore aerei terminati deve esse obligatu da rinunzà immediatamente e so credenzali, eliminendu cusì u so accessu à i spazi securi di l'aeroportu. Sicunna, un mandatu hè stata postu ind'u dumandà à tutti l'agagliati di l'aria di scorri un regimen sicilianu di prughjettu cum'è passageru. Finalmente, postu chì parechji cumpendenti di a cumpagnia di u Chevron Oil estaban a bordo di u volu, assai ciddi cambiaron e so politique per esse dumandate i ghjutivi à vola in different vols, in casu d'un accident.

1996: ValuJet Flight 592

Li Flyers chì anu vintu in u 1996 pò assai vividly ricurdate l'incidentu chì hà scappatu ValuJet Flight 952, è ultimamente hà purtatu un trasportatore low cost per a propria dimissione. L'11 di maghju 1996, u McDonnell-Douglas DC-9 di 27 anni, vola da Miami à Atlanta, scatinò in i Florida Everglades, pocu dopu l'offiziu, u morte di 110 persone a bordo di u volu.

Chiddu accadutu: prima di l'affine, un cuntrattu di mantenimentu di ValuJet hà carricu cinque boxes di generatori d'oxichi chìghjami nantu à l'avvena. Invece di tappeti di plastica chì cuddianu i pins, e pins è cordone sò stati cuparti da a cinta duct. Duranti u taxi, l'avianu anu travagliu un saccu di l'asfaltatu, trasfurmendu i latte di l'ossigenu è attivendu almenu unu. In u risultatu, pudete liberà l'ossigenu è cumincià à calà à una temperatura stimatu di più di 500 gradi Fahrenheit.

Comu a cunsiquenza, un focu scuppiava in u càrtu di custioni burattuli, alimentatu da i pezzi, pieni di cartuni è l'ossigenu fora di u can. U focu si spargiu rapidamenti in a cabina di passaghju, mentre chì funziona i cuntrolli vitale di cable per l'aria. Meno di 15 minuti dopu chì l'aria pigliò offu, hè vinutu à una velocità à e Florida Everglades, alluminati all'estattu.

Chì cambiò: À u risultatu di l'accidentu è di storia, A FAA hà mandatu cambiamenti immedanevi à l'avianu americanu. Prima, tutti l'avutri operatorii novi è in opera oghje devenu cumprà detrituri di fumu in i stati di carica, rapportu à u cockpit. Inoltre, u càrricu cuntene hà bisognu di sistemi di suppressione di u focu installati per parèntesi un incaricamentu di u cuntenutu è à ultimamente aiutanu à mantene l'avvena finu à ch'ella ùn pò torna à un aeroportu. Infine, u cuntrattu chì culloca l'articuli in u muvimentu di cundine hè stata presunta criminamente rendi accountabili per i so azzioni è hè stata obligata di cercà e so porte per u bonu.

1996: TWA Flight 800

Quandu u TWA Flight 800 cascò fora di u celu u 17 di lugliu di u 1996, a tragedia littiraria divintò l'impensabilità. Un Boeing 747 senza registratu incidentatu di qualcunu cascò fora di u celu 12 minuti dopu l'uparazioni di l'Aeroportu Internaziunale di John F. Kennedy. Immediata, u TWA Worldport diventenu un centru di triage per famiglie è persone, cum'è u mondu pruvatu à mette i pezzi nantu à quì hè sbagliatu.

Chiddu accadutu: Solu 12 minuti da u TWA Flight 800 partissi da JFK, per andà in Roma per una stonda in Parighja, l'avutu pareva splende per nisuna ragione in qualcosa in u celu di notte. Un volu fattu avia informatu à i cuntrolli di trafficu aereo chì vittiru una splusioni à circa 16 000 piedi in l'aria, seguitata da parechji altri rapporti. L'attività di ricerca è salvata anu scrambledu à u situ, ma per ùn vede: tutti e 230 persone a bordo di l'aria eranu uccisi in seguitu di l'espansione.

Chì cambiò: Dopu una longa investigazione chì scatinò u terrurismu è a fatigue di l'aircrame, l'investigatore à a Directiva di Seguretat Transizionale Nazziunali hà stabilitu l'avianu sfruttatu per una curuna di designu. Sottu circonvenza giustizia, un "eventu di supressioni" in u centru di l'aereo di l'avutu pò causà un fallimentu veloce, è resultanti à l'espansione in bordu è a rupture. Eppuru chì u difettu di u disignu hè stata riferitu per indirizzà l'affullanza di u lignu , u difettu ùn hè micca stato in queste avicanu Boeing. Cusì, u NTSB hà ricumandatu tutti i novi avè aderenti à u novu tank di carburante è li ligami riguardanti di fittiziu, ancu aghjunti sistemi di inertificazione di nitrogenu.

Inoltre, l'accident accéder à l'Assemblea Centrale di l'Aviazione di u 1996. Cumu a lege, a NTSB hè l'agenza primaria chì cuntatti è approprja servizii à e famìglie di quelli chì participanu à un incidente di l'aiacenza, micca a cumpagnia. Inoltre, e cumpagnie implicatu e e so partiti rapprisintativi sò pruibitu di cuntattate di e famiglie durante 30 ghjorni da inmediatamente dopu l'incidentore.

Ancu l'u trasportu aereo ùn era micca sempre u modu più sicuru di viaghju, i sacrificii di l'altri si vultonu in una vita più sicura è più accessibile per tutti. À traversu sti incidenti, a ghjente generazione di viaghji pò volanu nantu à u mondu cù pocu preoccupa di arrivà à i destinazioni finali.