Ciò chì vede in u Ghjornu di u mesi di a cullezione di u Strada

I Dialogues è Jamboree anu All Things per All Foodies in Manila

In l'Asia suduriintali, l'alimentu viaghjate hè un ingaghju seriu: hè un patrimoniu è un travagliu duru in unu, adupratu principarmenti da i loca di a critica di travaglianu è un gruppu di i militanti militanti. KF Seetoh - Sughjettu è u restauratori di TV: assai attentu chì l'alimentu di strada cumincianu cù a nicissità, solu per quessa accede com'è una calcariu culturale.

"U culore di strada in l'Asia ùn hè micca creatu da u so propiu santu", Estere nni rici. "Hè qualcosa chì u mo avioru cottu in casa chì hà amparatu da u so avio, ùn avia nudda scelta ma di vendita nantu à a strada".

Hè sta mezchemu di storia è di cummerciale chì dirighju Seitu per proclamà, senza l'equivocation, "a cultura di a cullezione di u più bellu culore di u mondu di a famiglia vene da l'Asia".

Da u 31 di maghju à u 4 di ghjugnu, u Cungressu di u World Congressu di Cungressu World (in urugginariu urganizatu in Singapore, ora in u so secondu annu in Filippine ) aghjusteghja i dui i bandimenti di l'equazioni di a strada di iuli - i capiuni chì l'hanu è i turistere chì u cunsumanu da a tonna. U 2017 u Cungressu ghjucatu nantu à u macieli SM Mall of Asia in i Capitelli di Concerto in a Capital di Manila.

Ogni campu duverà quarchi cosa di aspittà: u Dialogu di a Strada di u Sudu di a Strada se face à i prufessiunali è dilettanti, è u World Food Street Food Jamboree darà cunsummate gourmands a crash course in dining from the top cities of the region for foodies .

"U tema hè ' R eimagine Possibilities '," Estere nni rici. "Tuttu ciò chì avemu faciamu alludisce à quella, da idee à u Dialogu à i pratiche chì vede à u Jamboree".