Cosa vede in u foru Rumanu

Visita u Ancien Forum di Roma

Top Sights in u Forum Rumanu

U Fori Rumanu hè unu di i attraziati più impurtanti in Roma . Ma hè un sughjettu di fragrances di marmaru, arcami triunfalali, ruines di u tempiu, è altri parechji elementi antichi d'architetti antichi di tempu. Questa scappata di quarchi parte di l'attrazioni più impurtanti di u foru ghjugna da u livante à u punente, cumincendu à u Coliseo . Vede stu mappa di u foru Rumanu per avè una idea di u mudellu di e ruine.

Arch of Constantine - Stu archidu triunfante massiu si trova nantu à a Piazza del Colosseu in u liceu di l'anticu amphitheatre. L'arcu era dedicatu à Custante in u 315 AD per cunfirmà a so vittoria annantu à u cimiteru imperu Maxentiu in u ponte Milvian in u 312 dC.

Via Sacra - Molti di l'edifici di u foru sò stati dispunibuli nantu à a Via Sacra, l'antica strada triunfale "sagrada".

Tempiu di Venere è Roma - u templeu maiò di Roma, dedicatu à a divinità di Venere è Roma, hè stata custruita da l'impiraturi Adrianu in u 135 AD Seta nantu à una culletta alta vicinu l'intrata di u Forum è hè inaccessibile à i turisti. I megliu vede di u rughjonu di u tempiu sò di l'internu di u Coliseo.

Arch of Titus - Cumpagnatu in u 82 dC per cunmemorà a vittoria di Titus in Ghjerusalemme in u 70 dC, l'arcu possa ricerca di u desertu di a cunquista di Roma, cumpresa una menora è altare. L'archu hè statu restituita in u 1821 da Giuseppe Valadier; Valadier hà scrittu una inscription detalla questa restaurazione è di marmura travertina scura per diferenze trà e parò antica è moderna di l'arcu.

Basìlica di Maxentziu - A basilica antica ghjigantesca hè in particulare un capelli, di quale solu u restu a passione nordu. L'imperatore Maxentiu hà principiatu a custruzzione di a basilica, ma era Custante chì vide a cumpensazione di a basilica. Cusì, stu locu hè cunnisciutu ancu a Basilica di Custante. Eccu induve a statua giantica di Custantinu, ora in i Musei Capitolinu , iniziu à stà.

L'enormi esterno di a basilica forme una parte di una muralla sopra a Via dei Fori Imperiali. Questa sò cartugrafii chì mostra l'espansione di l'Imperu Rumanu.

Tempiu di Vesta - Un sacrughju à a Dea Vesta, custruita in u 4 ° seculu dC è restituita parziale in u principiu di u XXu seculu. Dintru u santu era una chjesa eterna à a dea di a chjappia, Vesta, è era tende da e Virge Vestal chì stavanu vicinu à a porta.

Casa di i Virgins Vestal - Stu spaziu cuntene i rossi di a casa di i priestessi chì tendenu a flame in u Tempiu di Vesta. Circundendu un paru d'estensioni rectangulari sò circa una dusca di stati, assai di stallati, chì fate unipochi di l'altri priestessi di u cultu Vestale.

Tempiu di Castor è Pollux - I figlioli mellissimi di u diu di Jupiter fù veneratu da un temple in questa spaziu da u 5 secolo aC L-ruins chì sò sempre ghjornu date da 6 AD

Tempiu di Juliu César - Ci hè uni pochi ruins di stu tempiu, chì era custruitu da Augustu per commemorate u locu duvore chì u corpu di u Grancle anu crematu.

Basìlica Julia - Certi scala, colonnes è pedestalite sò stati da a gran basilica di Julius Caesar, chì era custruiuta per i ducumenti legatu.

Basìlica Aemiia - Stu palatu hè situatu in unu di l'intrattenimentu Forum, in l'intersezzione di Via dei Fori Imperiali è Largo Romolo e Remo. A Basilica hè stata custruita in u 179 aC è hè stata aduprata per i prestiti di soldi è com'è postu di scontra per i pulitici è i publicani. Hè stata scazzata di l'Ostrogoti durante u saccheghju di Roma in u 410 AD

Curia - Anu u Senaturi di Roma si in a Curia, unu di i primi edifizii custruiti in u foru. A Curia originale era distrutta è ricustruita parechji volte, è quellu chì hè oghje ghjè oghje una rèplica di una custruita da Domitian in u 3 sèculu AD

Rostra - Marcu Antony hà fattu u discorsu cuminciatu "Amichi, Rumani, Paysani" da sta antica stantana dopu l'assassinu di Juliu Cèsare in 44 aC

Arch of Septimius Severus - Stu archicu triunfalu in u punenti di u Fori hè struitu in u 203 dC

pi cummimurari l'imperatore Septimius Severus 10 anni in forza.

Tempiu di Saturnu - Ovi culonnii sopravivanu da stu grandi tempiu à u diu Saturnu, chì si trova vicinu à u portu Capitole Hill di u Forum. L'archeologi anu crede chì un santuariu à u diu era esse in u spaziu da u 5 ° seculu aC, ma queste rinuelli icòculi datanu di u 4 ° sèculu AD. U settore di trè colone chì pisanu propiu à u Tempiu di Saturnu sò da u Tempiu di Vespasian. El

Culonna di Foca - Eghjatu in u 608 AD in onore di l'Imperaturi Bizantinu Foca, sta sola cullette hè unu di l'ultimi monumentu per esse situatu in u foru Rumanu.

Leghje Part 1: Forum romain Introduzione è Storia