Cresia Barone Mesoaméricana

Una di i maraviglii naturali di u Messicu

Unu di i più sconti di coralli in u mondu, u Sistema Reef Mesoamerican Barrier Reef, chì hè ancu cunnisciutu da u Scogliu Mesoaméricano o di l'Scogliera Majea, si estende oghje più di 600 chilomitri di Isla Contoy à a punta nord di a Peninsula Yucatán à l'Isule Bay in Honduras. U sistema di cumpagnie aghjusta parechji zoni protetti è i parchi, inclusi u Parcu Naziunali di l'Arrecifes de Cozumel, a Reserva di Biosfera Sian Ka'an, u Parcu Naziunali di Arrecifes de Xcalak è u Parque Marine di Ciaccu Cochinos.

Surpassed only by the Great Barrier Reef in Australia , a Barossa Reef Mesoamericane hè u sicondu più grande ucircu di u barriu in u mondu è u più grande coralli di coralli in l'Hemisferu Occidentale. Un scogliu di barriera hè un scogliu chì hè in vicinanza è si estende parallella à una costa, cù una laguna profonda entre ellu è a spiaggia. U focu mesoamerikanu cuntene più di 66 spezii di coralli pianti è più di 500 spezie di pisci, è dinò parechje spezii di tartaruga marina, manatees, delfini è i tiberi di balena .

A locu di a Barrera Reef Mesoaméricu à pocu pressu da Cancun , a Riviera Maya , è a Costa Maya facenu esse destinazione principale per quelli interessati in scuba diving e snorkeling in i so vacanze. Arcuni spichi d 'immagini inclusi u Manchones Reef, u Museu di l'acqua di u Cancun, è u Cittorinu C58. Leggi più nantu à scuba diving in a Peninsula Yucatán .

Un ecosistema fragili

L'arreciatu di coralli hè solu un cumpunente di un ecosistema chì compri manghjusca, lagunari è umidi custieri.

Ogni cume di sti elementi hè impurtante per a prisirvazioni di u mondu. I manghjusti funziona com un buffer è aiutanu à mantene a polucionzione da a tarra da alcuni u mari. Hè ancu dinò un vivero per u pesciu di u fustu di coralli è i vaccini per allughjate per i diversi spezii marini.

Stu ecosistema facenu assai minati, alcuni, cum'è i timpesti tropicali, sò naturali, è certi sò causati da l'attività umana, cum'è a pesu è a pollution.

Sfortunatamente, u sviluppu cusì venenu venenu à a perita di i manghjuschi chì sò vitali per a salute di u salottu. Uni pochi hotele è staggeri staccannu sta tendenza è anu fattu un sforzu di mantene a mangue è u restu di l'ecosistema lucale.

Articulu di Scola

Unu di l'sforzi di prutezzione di l'Scurientu Barolo Mesoaméricano hè a custruzzione di un fugliale artificiale. Stu grandi prughjettu ecunumiau hè stata aduprata in u 2014. 800 stati piramidiali chjucchi fatti di cimentu è micro silice sò stati posti in u mare u Pisu vicinu à Port Morelos . Hè cresce chì l'arrecife artificiale aiuta per pruteggià a costa di l'erosione. I strutture sò dritti da esse amichevuli cun l'ambiente è incuragisce a furmazione di novi arichi naturali è ricuperate l'ecunosimu. U prugettu chjamatu Kan Kanán è hè aggradunatu cum'è "Guardian di u Caraibicu". À 1,9 km, hè l'arrecife artificiale di più in u mondu. Vede da quì sopra, l'arrecife artificiale hè stata dispunibule in a forma di una serpente.