Cueva de las Maravillas (Cave of Miracles) in La Romana

"La Cueva de las Maravillas", megliu cunnisciutu à i turisti com'è Cave of Miracles o Cave of Wonders, hè un situ storicu in La Romana cù a storia antica dominicana in forma di i pintures indiana cave Taino. Quessi caves ghjigantesi sò un must see si visite a Republica Dominicana è in esse immersé in historia, natura è un toccu di misteru.

Avvenimenti Avere

Pros

Cons

Revista di Guida di Cueva de las Maravillas (Cave of Miracles)

Affascinanti ùn hè vicinu à scrive a "Cave of Miracles". A Republica Dominicana hè carricu cù caverna è questu hè unu di i più prublemi, una attrazione turistica enorme cun fronde da culura chì hà apertu in 2003.

A tour ghjucule una ora per cumpetà. I guidini turisti ponu accade picculi gruppi à longu pezzi chì sò aperte chì sianu aperti à certi formazioni cave più spettaculivi dispunibuli à u mondu non spelunking. Ci sò cavernes monstrui spuntati cù stalactiti è estalagmiti, a più anu in a formazione rico in calcium sulphate after thousands of years.

Questu hè una Mecca per i Tieri caverna, più di 250 in tutte e cose, tutte l'opere cugnatu bè d'artu anticu. Dim illuminazione elettu una magica brillantini nantu à e rochie, è si puderete imaginate l'imaginazione nativa d'u Tainos furmà salvatica cum'è i so fustelli fugliati i muri in ballu, l'ombra d'altri isulani. Arcuni raggruppati di roccia quì si parvenu cuddaru, gargoyle calcifiede carved in natura. Un tributu à a vive di u Taino, in particulari in l'anni dopu à a scuparta di Columbus per l'isula (chjamata "Hispanola"), i pittura ùn anu micca solu l'imaghjini chì harken à a vita di u ghjornu di i persunali, ma ancu à a viulenza è a distruzioni in u periodu di a culunizzazione. Significativamente, i pintures cave sò featured in ghjuvatu à a mitulugia Taino.

I guiddi in tutta a visita sò informati è umucci occasioni. I battelli pittendu e caves ma amparanu duranti u ghjornu turistiche ... per a maiò parti. Perchè quì sò assai buchjuti. A guidata hà avvirtutu chì l'acqua dapoi sempri in quì, ma si sere sbagliatu cù qualcosa è hè aggradèvule, ùn hè micca acqua. Questu hè quantu à a natura quantu avissi vulutu aiutà, ma secondu faci una storia divertida per dilla à i ghjente volte in casa.

Tuttu in tuttu, per quelli chì amori l'istoria, l'esplorazione è l'unione culturale unica, un tour da a Cave de Miracles, Cave of Wonders, o Cueva de las Maravillas hè una must.

L'Area di La Romana hè famosa per i so platti è i stanzi di mare, cumpresa una bona scelta di prupietà allivativi. La Romana hè ancu casa di un casinu massivu si preferisce un accostu di ghjocu per gastru tempu nantu à a spiaggia: u Casino Dominicus possa 45 000 metri quatri di casu in terra, cù sirvuti di mesa, cazare di scurazione è una sala di poker. U villaggiu Altos de Chavon , un pocu di l'Europa medievale, cayru in un acantilu in a Repubblica Dominicana, hè un altru destinazione in a zona.

Comu cumuni in a industria di u viaghju, l'scrittoghju hè statu furnutu cù servizii di serviziu per a ghjustificazione. Mentre ùn hà micca influenzatu à sta rivista, crede à a divulgazione tutte e pussibuli cunflitti d'interessu. Per più infurmazione, vedi a nostra Pulìtica Etica.