A Guide to Altos de Chavon Village

A Re-Creazione storica di una Village Medievale Europea in Repubblica Dominicana

L'ultimu postu chì pudete esse espertu truvà una rèplica di un paesu medievale medievale di u seculu XVI hè smack dab in u medio di u Caribe. Altos de Chavon Village, sette nantu à una culletta chì suprana u Chavon River hè una ghjuvatu architettonica è sorpreneur chì si stende in a seccion La Romana di a Repubblica Dominicana .

Storia di u paese

Sta maestra di architettu hè un paese di novu creatu cù un'infigurazione impurtante da u so anfiteatru d'altru rumanu di 5 000 setzi à i so strade strade, strade stagni di e porte di lignu, è gloriosa Chiesa di San

Stanislaus, cunsacratu in u 1979, quannu u Papa Giovanni Pàulu II mandò li cinquezzi di u patronu patronu di Stanislaus è una statua incisa da Cracovia per commemorate l'occasion.

Sè vo site invitatu di e circonde Terme di La Romana, questu hè una visita obligata. U paese hè liberu di invitats à a Casa de Campo postu chì hè parti di quellu resort. Tutti l'altri paganu una tarifa di accessu $ 25. A Casa de Campo hè un complexu enormi di ghjunghje nantu à u Mari di u Caribe cun una larga varietà di allughjamentu, cumprendi i chjusi di hotel è chilometri, dui campi di golf di a classi è servizii di serviziu, cum'è e campi di polu, un centru di film, marina, shopping mall è assai più.

U villaggiu Altos de Chavon hè statu creatu à a fini di u 1970 per u dizziunariu master italià è u cinematograficu Roberto Coppa, è designatu da l'architettu Dominicu Jose Antonio Caro.

L'arti di l 'arti crafte l'articuli di strada di u paese di distinughju, l'edifizii è a splutazioni decorata. Ogni petra era cutata in manu, marcos di porta di legnu crafted by hand, forze di ferru fori falsificati in foraggi.

Hè un veru paese creatu chì si ghjurà ghjurà ha statu quì duratu parechji seculi, senza decennii.

Chì Avete vistu Quandu Visite

E strade strade stindate sò stragneri cù linterna è chjudiureghjani i mureculi curnutu à circà diversi ristoranti mediterrali è bouterijji, assai chì portanu e diverse creazioni d'artisani lucali.

Ci sò di galerie di l'articulu quì com'è cusì: un cumpunenti principali di u paese hè u situ di l'Altos de Chavon School of Design. U intensiu di u duminiu di l'arti è u prugramma di disignu centru in centru in quattru settori: u disignu di moda, u disignu graficu, u disignu d'articulu è l'arti / fine, è travaglia cun un arranzamentu curriculu cuntrolatu cù Parsons School of Design. I postgheri accustà l'accettante automaticamente cù Parsons in u so prugramma BFA in i so campus di New York o di Parigi, o à altre istituzioni participanti in l'America.

A funzione più stante d'Altos de Chavon, in addition to the view of the Chavon River, hè l'anfiteatru (fun fact: Frank Sinatra hà apertu a serie di cunferimentu inaugurali in u 1982 - ancu vede u tempu d'aria in stazioni PBS in i Stati Uniti com " U Concert di l'Americhi "). L'altri notabile chì anu aghju sceltu include Andrea Bocelli, Duran Duran è Julio Iglesias.

Per a storia cundannata, fate cuntrollà u museu regiunale archeologicu sottu a St. Stanislaus Church, carricati cù artifacti precolombiani chì dà un intesu nantu à a ricca istrada di l'isula; a cullizzioni cumprenze più di 3 000 piezzu includenu quelchi chì anu prisenti in mostra in musei in New York City, Parigi è Siviglia.

Ci hè un grande dispunimentu agriculu è di shopping in u paesi bè, cù alcune di i restaurants chì devendenu riservi ghjornu. I tarri intra u mureddi risicate stòricamente i purtavate cigarros finos, bianche, ghjuvelli è e vestiti. E a scola di u disignu anu u so Altos de Chavon Studios quì, in modu di peddling ceramica, fine arti, tessuti è più. In altri shopping include Casa Montecristo Cigar Lounge, Bibi Leon è Casa Finestra.

Una visita a Altos de Chavon hè vale bè a pena. Pianu di gastru esse almenu a mità di un ghjornu, cum'è opportunità fotografica abunda in ogni cantu cobblestoned.