L'Esperienze di l'Avvene di Pasqua in Santo Domingo

Eating out in local hot spots is always a great way to get the taste of a city, però una veru immersione in a scena culinariu spessu succorsu fora di i quattru pareti di un restaurant.

Mentre chì Santo Domingo, a capitale di a Repubblica Dominicana, hà una scelta eccezziunale di ristoranti , l'attività culinariu pò aiutà i visitori veramente in a cullezza unica di u paese. Da i mercati di i mercati alimentarii in strade, da e corsi di cucina à i viaghji culinarii, hè l'experientu quantu i pratichi chì inserisci à i sapori è i produtti impressiunanti di u duminiu. Scuprite dinò experienti interessanti, d'amparà à preparà a cioccolata à e corsi di cucina, per sviluppà una apprezzazione più numerosa per a misura di savori è spices di u dominicanu.

* Questu articulu hè statu scrittu da Joanna Kauffmann, chì hè un scrittore di alimentariu è di viaghjà, è pò digià oghje in a fiction. L'amuri l'alimentu chì l'altri si puderanu lamentà troppu spezia, troppu oru, o cilantro troppu, è raramenti permette passà un ghjornu senza manghjà micca u cicculata. Ella rambles in Twitter com @jokauffmann.

Comu cumuni in a industria di u viaghju, l'scrittoghju hè statu furnitu d'accolta, comita, è vunciu cumercii à a scopre di sti servi è scuparta più nantu à a Republica Dominicana. Mentre ùn hà micca influenzatu sta rivisione, About.com cree in tuttu di divulgazione di tutti i cunflitti di interessu. Per più infurmazione, vedi a nostra Pulìtica Etica.