A Peninsula Cooley hà esploratu

A Peninsula di Cooley, jutting out in u Mari Irlandese da quì sottu Carlingford Lough (è u cunfini à l'Irlanda di l'Irlanda di l'Irlanda di l'Irlanda di l'Irlanda di l'Irlanda di l'Irlanda di l'Irlanda di l'Irlanda di l'Irlanda di l'Irlanda di l'Irlanda di l'Irlanda sittintriamenti) hè stata entre i posti chì deve visità in u Louth . Inoltre chì truverete chì parechji, siddu ùn a più, e persone manca à impunità per u M1 impiegatu da Dublinu à Belfast . Inoltre, unu deve veramente falla è oliu i rosoli quì. O, almenu, a brisa di mare è l'aire di muntagna.

A Peninsula di Cooley in poivre

Malgradu a so fama in a mitulugia Irlandese, a Peninsula di Cooley hè parechje largamente eseguita. Pò esse quarchi scrittu questu vicinu à u livante di l'autostrada M1 Dublin-Belfast, accuminciendu vicinu Dundalk in u sudu, da quandu finisci in a bocca nantu à u Newry River vicinu à Omeath. Quandu a cunnessione à l'Irlanda cuntinente hè abbastanza larga, ùn hè micca un punteddu definitu.

A geugrafica di a penisula hè megliu cundizzione da una stonda bastanza pianata di terri benessiri vicinu à u mari è Carlingford Lough, cù colti impressiunanti chì jutting da u mezu. Fà a guidà un affari curvy longu è riderevule à i tempi, ma dinò ancu prublemi per una vista fantastica. A via - viaghjate hè veramente un megliu sceltu di trasportu quì (se ùn avete preferitu i variations sportivi di ciclistu o camminate), u trasportu publicu in autobus hè sketchy è a via ferrovia hè stata chjesa. Per d 'altra banda, guida à a Peninsula di Cooley hè faciule - se vene da Dundalk segue u R173, da u R175 per Greenore, da u R176 à Carlingford, induve si tornanu à u R173.

In ghjustu, è intraccerà u cunfini è dopu in Cumpagnia in Newry, County Down.

La Legend of the Brown Bull

In u caminu, andarè nantu à molti viteddi. Ci hè una (facilmente falte) in u terraferu uvestu orientali sopra a M1, ci hè una statua più sostanzjale (à pocu spéciale) in L'Arbulu vicinu à l'anticu pontu di ferrovia, è un altru in un mini-tematica mitulogica in Carlingford.

Chì ci hè tuttu ciò chì? Eppo, hè tuttu u circondu di u Donn Cuailnge , un toru biancu da Cooley (dopu in a pruvincia di Ulster) cun un prughjettu definitu in i prugetti di fertilità. Chista era dumandata da a Queen Maeve di Connacht, è andò in guerra per questu ... opposti i eserciti di Ulster è ancu l'eranu Cu Chullain. Tuttu à l'epic Tain Bó Cualigne , u "Cattle Raid of Cooley", cunvene di venerà a leghje.

Quandu si vede à i diversi viteddi rappresentanti Donn Cuailnge , vi cuntene chì i so urgani riproduttori sò sempre ritagliati in dettu anatomicu, perchè chistu era u mutivu principalu chì a regina mitrovosa volia. Una reina chì, per via, avianu l'omi pugnani per favurintà favuri sessuale - è perchè Maeve hè chjostru naked in Dublinu .

Cosa da vede nantu à a Peninsula di Cooley?

Prima di tutti ... natura! Sì u monticello strughjenu o a longa costa, a bellezza naturale hè un argumentu in u so propiu. Invece chì i terri più curtitivi sò intensificati (è si stendi da a costa basta à u cultivodu di mussulaghju è a cugliera), sempre truvate un locu tranquillu per rilassate.

E ci sò l'attrazzii naturali minimi:

Cumu a la penisula Cooley

Viaghjate da Newry: vultà in u sudu da u Ponte di u Carreru nantu à a strada di nome Albert Basin (curreva tra u canali è u centru cummerciale di Quays), puderà sceglite ghjustu, è andarè à cruci u bordu vicinu à Omeath, è finu à Carlingford.

Viaghjate da Dundalk: abbandate a M1 / ​​N1 à u rotonda indicatu per Carlingford, pigliò a R173 righjuntu nantu à a Peninsula di Cooley.