Cumpagnia di una Cumpagnia Globale per Impastu Viaghju

L'ex Olympian redissini u vulunturisimu è impone un Impactu Duranti

Età 28 hè una retirazzioni anticipata. Ma Alex Duckworth hè un snowboarder pro u anticu Olimpicu, transposanu fora di snowboard profesionale è in u so capitu dopu. Quandu accede in retirement, hà fattu ciò chì qualsiasi viddana di 28 anni faria: hà prumessa un viaghju.

Ma ùn hà micca vogliu esse solu di e vacanze: dopu à una decada quant'è atleta prufissiali cun l'enfasi, volia à fighjà riesce, diventa immersa in novi spiunzii, è truvà e manere di rinvià.

Accumincia à ricerchià viaghji organizati, resorts di benessiri, organiszii di servizii e prughjetti internaziunali, ma hà prumuvutu di truvà a combinazione beni chì permettenu di fà fighjà è falla quarchi cosa significativa, mentri chì ancora ci anu maiò è ammonti epici di divertimentu.

Voyage (as We Know It) Is Dead

Quandu a generazione mila generale, ùn anu micca circà u resorts all-alloghji, tutti i vostri puli di bufali è vacanze golf. Vulenu scopra i novi terri, sò brutta, pruvate cusì untuali, digitale per desintoxicazione, aghjornamenti post. Ùn vò micca volenu nantu à casa cù un quemadore di soli è una ressore, volenu turnà in casa sensu rinuvatu è reconnected, sapendu chì anu influinatu à i posti ch'elli visitavanu, è avè una storia per sparta.

Finu a ora, l'opzioni sò stati limitati per qualsiasi circà di fà u bellu mentre viaghja. U vulunturisimu hè ghjuntu sottu u focu immensu in l'ultimi anni, cù documenti d'articuli scritti per cunnanà a nuzione "Salvadore Blancu" riflittendu da parechji sviluppazioni internaziunali insensibuli o micca pensati di u sviluppu internaziunali.

Una ricerca simplice di Google rivela chì "a mala" hè a parolla più freti cun l'associu cù "voluntourismu".

Per i tour operatorii, l'impattu suciali hè spessu trattatu com'è add-on, chì porta à situazione chì i visitanti si trovanu cù cumpagnie cù travaglios mundani, mantene l'urfaneddi per un ghjornu o insignate classi in inglese senza aghjustà u valore durabile.

Arcuni viaghji di i schedarii non lucrativi o à l'area di risichi anu ancu esse chjamati "safari di miseria". Basta said.

Ma u prublema ùn hè micca chì ùn hè impussibule di impactu impattu in u mondu mentre viaghja - ùn hè micca fatti ghjusta.

Dâ Giving to Showing Up

Change Heroes hè stata fundata per Taylor Conroy in u 2009 per risolviu un puntu di u duluri: per fà più veloce è più faciule di riceve fondi per prughjetti lucali chì facenu un impattu tangibule, duvutu è significativu à e so cumunità.

Cuminciò cù una scola: Taylor hà pigliatu un viaghju cambiante di vede in Uganda è volia fundà una scola cum'è quellu chì visitava. Hè stata dissuduzzu cù l'aiutu di l'affullanze, è a suluzione chì hà custruttu hà diventatu in una sucità di software chì avete un raportu persunale (crede: Snapchat per u bonu) è rigali micro (gruppi di amici chì danu u costu di un caffè à ghjornu) à parechje. In 3 anni, 15.000 utilizatorii di 80 paesi finanzati i prughjetti ricavanu à più di 200 000 persone in u mondu, chì travagliendu cù l'urganisimi dirigenti cum'è Free the Children, Partners in Health, and Children's Wish Foundation.

Ma per l'utilizatori, era micca abbastanza. Vulianu a vede, toccu, senti, sperienze u so impactu. Hanu dumandatu, un pocu è più, puderaghju visità u mo prugettu in persona?

A risposta hè sempre, .

A maiò parte di u prufessiunale ùn anu micca u largu di bandiera per accettà visitori, salvo si serve direttamente a so missione chjamata. Quelli chì hanu, cum'è Habitat per l'Umanità, ùn sò micca di marca à millenarii: L'hàbitu prumove un anticu demografiche è spessu necessite una semana sana di travagliu manuale (è parechji mila soldi in costu).

Ma pudemu avè ricunnisciutu u putere di a participazione per trasfurmà è impegnà, è avemu dumandatu, chì se a risposta per ch'e possu visitate u mo prugettu ... era sì? E se si u viaghju era una sperienza immersiva cumminata, cumminendu l'impattu manidu, seguitatu da u surfu è u yoga, pranziati cumuni, esponenti experti è immersione culturale, partiti di ballà, è forsi ancu un periculu? Chì si avemu da pudè creà u più imaginariu trasfurmativu, cumprendenti, cumercimentu è cunfortu di u ritmu?

Journey combina u crowdfunding, i prughjetti di impattu tangibule è u viaghju di sperienza per offre un viaghju di 5 ghjorni per custruisce e persone, intégrale l'experientia cù benessiri, surf, è a gratitudini nantu à a spiaggia è creanu una comunità profonda.

I viaghji saranu in ogni l'America Latina, in cullaburazione cù i società chì ùn sò lucrativi cum'è lucali (cumunità 100.000 abitazione in u passatu 20 anni, mobilizendu più di 800 000 vuluntarii ghjovani lucali).

Alex Duckworth si juncìu un viaghju in Nicaragua in l'aprili 2016, induve aiutau a custruisce una casa chì hà finanziatu nantu à a platona, hà sappiutu a famiglia chì viaghjanu in casa, hà amparatu à a regione di i vuluntarii locali è di i membri di a comunità, è hà fattu cambiunità novi . Uni simani dopu, hà adupratu un cena in a so cità nativu di Vancouver chì hà amparatu i so novi amici è i passatori Journeyers, ligati da l'sperienza chì avè partitu.

Amy Merrill hè Chief Everything Officer at Journey : una entrepresa suciale chì offre un novu genaru di viaghju in a intersezzione di propiu, avventura è cumunità. A missaggiu non-cusì sicreta di Journey hè di accelerà l'empatie è a cuscenza per aiutà l'imprese di a particulari.