Cumu possu piglià una lettera d'invituazione per a Chjesa si fate un turista indipendente?

Se viaghja indipindente (senza un gruppu di tour ufficiale), bisognu di piglià una carta invitazione. Hè un pocu più bellu cazzo chì viaghja cun un gruppu o per esempiu. L'agenzii Tour aghjustate e lettite per i so viaghjatori è i viaghjatori di negocios pò avè ottinutu carte d'invita di una di l'imprese chì visitanu.

Sì avete visitatu quarcunu - o cunnosca qualcunu - in Cina, sta persona pò scrivevi una carta invitazione.

(Scopri ciò chì l'infurmazioni l' invitu di u visa di a visa ci devenu cumprendi.) A letterarà bisognu di includendu date di u viaghju è u tempu di sughjornu. Semu dettu chì pudete cambià i vostri piani dopu avè a vostra visa. A lettere hè una storia di scopu, ma i capelli chinesi ùn puderanu micca cuntrollà à l'infurmazioni dopu chì a visa hè issuata. Cusì, ancu s'ellu hè ghjustu in l'urganizazioni di pianificazione, pudete avete a vostra amica scrivintassi una lettera d'invitu chì diciarà chì sarete quì cun ellu è quì pudete cambià a vostra mente dopu chì a visa hè issuata.

Sè immaginate o viaghjate nantu à u vostru propiu è ùn avete nimu per scrivintassi una lettera, pudete aduprà una agenzia per aiutà alcuna carta. Una agenzia chì hè ricunnisciuta hè Panda Visa (questa agenza pò ancu prucessa a visa Cina per voi).