Table Chinese Manners

Situate direttamente. Segui u vostru òspite. Ùn ghjucanu micca cù i vostri paletti.

A dimostrazione di modelli di scatula bona cinese si pensa à portà a salute è a bona fortuna. Invece, per spalle u certu reguli pò micca riflettà viaghja à i vostri parenti, anu avutu avutu l'insignatu di megliu. Eppo, un falottu falu à un banquet ùn pudia sfrendu a furmazione di novi affari o amici. Ùn fate ch'ellu sò quelli piani sò per ghjucà tamburini.

Cum'è a solitu, a regula numerale per a cumprinzia di i modi di scatula chinesa in un locu formale hè di semplicità di rilassate, observe, è dete à qualchissia chì cunnosci più guverni u modu! I vostri anziani puderanu capisce a vostra nervosa. Puderanu a prubalità di tuttu ciò chì puderanu per prevene una perdita di faccia à ogni partitu à a tavula.

Banquets Chine: A Cunazione

A catedra facciera à l'ingressu (o di u livante, se possu) hè cunnisciutu com'è «u cumandamentu» è l'equivalenti orientali à «a testa di a tavula». Assicurà senza esse offru hè moltu caru. Questu spessu hè spessu riservatu à a persona di u statu supirpatu quantu determinate per età, locu suciale, occupazione, etc.

Invece u visitore di l'onore (voi!) Pò esse dumandatu à sente à stu situ. Ùn apartu a sediu si hè offerta per voi.

In un locu furmale, u più vicinu chì a ghjente sia assuciatu à a persona di u statu più altu, u più u so rangu. Ma ùn vulete micca u big chair a più grande: a persona più altu di classificazione hè spettau spèttu di chjamà u verificatu!

Getting Started

U capu di a tavula palesa i ritimu per u manghjatu. A salvezza chì sò drentu, pò seguità cumercimente u so domicinu.

Puderà a persona maiò è a più altu categurìa à a tavula per rinfurzà i so paletti prima prima di tuccà u vostru. Sì u vostru invitatu di l'onore, altri attornu a tavula ponu esse a wait for you to start!

Hà soru, ùn avè micca vedutu un tazzu cumuni di u risottu biancu nantu à a tavula . Rice hè spessu sirvutu in pezzi individuali. Se vulete risorse, dumandate à u vostru servitore per questu; altri puderà fà a stissa cosa. A parola mandarina per l'arròcenu sò cum'è "mee".

Invece una bè chì pudete aiutà à rilassate, ùn cume una cervecita o un bevanda per vede prima di a vostra manghjà. Probabilmente vi ricevi cù l'alimentariu. Fate ciò chì fate, ùn biite micca alkohole sola! At least wait for a formal toast to denote that the drinking drinking has begun.

Boni carta di lingua chinesa

Etiquette Ciel Cucina Cinesi

Importante Censula chinesa Etiquette

Invece chì a maiò cumplitori di i modi di basa di a tassa cinese sò pirdunatu immedtamente, e questi siguenti tri reguli puderanu diferenze trà una bona spettazza o di ruinà à qualchissia.

Impulsà qualsiasi vaghjime potenziale per ellu stessu o u vostru òspite nantu à observà quelli questi impurtanti di l'etiquette:

Chinese Etiquette Drinking

Cum'è l'alimentu, u pumu hè fattu cumumente è seguita una etichetta fugliale .

Se a biera è urdinata, ricevi un vetru chì sarà pienu da e botilli communale. A cerveza hè sporta ind'è l'altru tempu u ghjornu di l'alimentariu. Avè avutu un bevande alcohòggicu prima di l'alimentariu ùn hè micca cumuni, ma pudete avè u , l'acqua o u succuu prima di manghjà.

L'alcohol ùn si pò esse cunsumà solu in i paràmetri formali. Fighjate à vede s'ellu ci hè quì hè quì. Pruvate di vìviri solu dopu una brindisi hè datu. À u mìnimu, trasaltate u vostru vetru à qualcunu vicinu, fà u cuntattu visuale, è dicenu gan bei chì significa "vettu vacante".

Pudete pudè assicurà ingressu à l' aspirinu baijiu- un spiritu destilatu fiery cun ABV trà 40-60 percent. Quandu piglià e fossi di baijiu , sò in generale per esse vache u to vetru dopu ogni pane tostato! I vittura sò chjuchi, ma si aghjunghjenu rapidamente. Invece è godite u passatu culturale.

U vostru vetru hà prubbabbiliamenti ripertoriu immediatamenti ripetutu dopu ogni pane tostato in preparazione per l'appressu. Bona furtuna.

Eating With a Lazy Susan

Stu suspicante Susan hè una superficia rotanti in u centru di u tavulu, spessu cristiani, chì quelli chì sò stati assuluti spin. Questu permetterà i visitori à alcuni alcune à tutti i platti in una tavula grandi allora in più di avè avè passatu parechje plaque. Tablei furnished cun una Suzy sannella aghjunghjenu una altra dimensione per l'sperienza.

Evite battè o diventene u Susziu periculu sempre chì quellu chì serve puru da i platti communale. Pruvvidendu à avè l'appressu di quandu un pranzu vinarà intornu è sbagliatu, per ùn esse tossu! À una tavola di travagghiu, esse troppu passiu pò esse di ùn pruvà à pruvà u platu dilettante solu per ghjunghje micca.

Sì bad timing prevalisce è avà accadia spuntatu di cummàtelu à qualchissia per u cuntrollu di la Suszadita laziu, cumprate una risata cun elli stà aspittà u to turnu.

A mantene i boni o corsi più caru (per esempiu, a carne o pesce) vicinu à ellu stessu hè cunsideratu brutale. Pirmettenu di circulate a tavula prima di spincià volte à u vostru pianu.

Pagamentu di u Bill

Ogni parti preferita preferita in tutti. Ma ora hè u tempu di ghjucà un jocu pocu necessariu chì hè impurtante: chì riceve u verificatu.

Inghjù namente ricusate di permette à u vostru òspite per pagà per un manghjatu, per ciò chì hè caru, hè assai rudo. Hè cusì insinuates chì ùn pò micca pacà micca di pagà. Dittu chjamatu, avete ancu discendite almenu dui o trè volte per l'uppurtunità di pagà. Comu cedutu, hè un jocu picciottu, un ballu d'educazione. Invece, sempre regule in a so ghjucazione è amu graziamente l'ospitalità di u vostru òspite.

Per ùn avè argumentatu annantu à a prughjettu insinuates chì u vostru òspite vi daveru qualcosa. E ringraziate parechje volte dopu cuncprèvule chì piglià a pruposta.

A cuntrariu di l'Occidenti, u destinatariu di un manghjà ùn devi micca di aiutà à aiutà cù u tippu com'è cortese. Tippa ùn sò micca adupratu in Chine. A liberazione gratuite pò causà à a cunfusione o a vargogna. In nicer restaurants, un impidante di u serviziu di u 10% pò esse aghjustatu à a prughjettu.

Sè verità, veramente vede da rinvià u vostru òspite, pudete fà in un tardu dopu avè un bon rigalu a prossima veda chì vede.