A Guide to China in Spring

Sì ùn era micca per a chjesa, a primavera hè a me prima tempi di l'annu in Chine. Ancu l'inguernu hè curtu (A voi per quelli di noi à u sudu di u fiumu Yangtze), hè culpisce assai. Cusì à u tempu chì March pudete smarrà è pudete fà un tentativu di imaginaru praticà u to ghjuvatu di invernu pesci, si sente com'è chì anu visu à mezu à un annu di l'invernu.

Ma à a fini di marzu, pudete truvà ghjudicate nantu à l'estremità di l'arburi è di i fiori chì cumincianu à forze in a so splendore.

Allora, Aprile hà principiatu è tuttu in una sposta, hè primavera! Tuttu fiore pari prumove un'antra è variità chì ùn puderebbe nanzu di scopre cù splendore rosa, rossa è bianca. E ancu in u cori di a cità metropulita più grande di a Cina, Sciangai, cù una populazione di 18 miliuni, l'abbili puderanu esceggiunari una vita, polinizante l'intrèpidi fiori. Hè veramente sorprenente per vede a natura facite u sensu pese à u sforzu di u primu sforzu di pavone di pavimentari.

Quì sottu vo a truvà una guida per vende in Cina è parechji suggerimenti di e cose da fà. Hè una bella ora di visità a China. Purtate a vostra squadre di ghjachjardu è diventa una tempurita moderata è più poca crowds turistiche.

Spring by Month

A primavera in Chine seguita u habitu di l'emisferu nordu:

Attività di primavera

Quandu u clima scaldeghja, vi ghjustu fora è guddianu mentre puderete. Ci hè troppu cunsideratu chì i tempi s'arrivela cusì alta chì questu fora hè incunificata, in particulari per un locu seriu.

Aproveche u bellu ghjornu di primavera per fà qualcosa di i seguenti:

Outdoor Dining

Aghju aghju imprezzu a gente Chine ùn amate micca à manghjà fora. Credu chì hè parzialement dudu u soli (assai liste) ma spessu I'm dismayed à a mancanza di cena d'oghje. Dice questu, ci sò qualchì locu spiciale:

Rutes à passighjà

Camini è Scagghi

A primavera hè una grandi ora di caminari è di caminu. Puderia esse ghjuvatu, ma almenu ùn serà micca bellu calda, o oghje chjucu.

Grandi Locations per Travel Spring

Vacanze Spring

Hè prubabilmente intelluali per pattighjà di queste vacanze mentre i viaghji di i viaghji pudaranu cullà, è pò esse più moltu à certi siti.