Cumu vede u Tapete Unicorniu in New York, Paris è Escocia

Untraveling un misteru di historia di 500 anni

Per avè sopravvivutu à cincucentu anni di guerra è di rivuluzione, i Tapete di l'Unicornia addiventanu fugliale nantu à i muri di u Metu Cunistorsu , a rivista medievale di u Metropolitan Museum of Art in New York. Sarrioninu u visoru in un boscu medievale cum'è una storia di una caccia d'unicorniu sviluppa scena per scena, in l'imagine successive imaginate per cumplicarle cum'è e pareti di un casteddu renaissance. Sceni tutte i cacciaturi chì persighjenu un unicornu in i campi è i bosculi per elli ancu pussanu u so cornu magicu è purificanti.

A pocu hè cunnisciutu o capitu da i Tapisserie. Iddi avianu abbastanza, ma nisun articulu, discrizzioni o rimbursu ùn esiste da quale era probabiliatu un prughjettu annuali fattu da documenti d'artisti in dui dui paesi. U settore à mè Metu Cunistorsi chjamatu " A Caccia per l'unicorniu " hè un misteru tremendu.

À u Musée Cluny in Parighji , ci hè un gruppu differenti di tapiceri chiamati u Tapete Unicorniu, ma sò più specificamente chjamati " A Madonna è l'Unicorniu ". Ci sò cunstanti chì sò stati stampati in u 1480, ancu in a corte francese, ma veramente, nuddu sapi ciò chì significà o unni erani originalmente indicati, solu chì l'armata di Jean le Viste, un nòmpulu era include.

"U Signore è l'Unicornu" sò stati cunnisciuti finu à u 18è seculu, ma era micca finu à l'autore Prosper Mérimée chì l'avianu vistu in u 1841 è hà intesu attenzione à a so cundizione decadente. Allora l'urdinatore George Sand hà divinamente cunnisciutu è in u 1847 scriviu un articulu di elli, illustrati cun sculture da u so figliolu. Duie volte in più pubbricau pezzi nantu à "A Madonna è l'Unicornu", finu à chì a Cummisa di i Monumenti Historiques l'accurdanu in u 1882 per fughje in u Musee des Thermes.

Interpretazioni di l'sceni di una signora, ragazza, i cani, un scimmia è un unicorniu sò assai, ma cum'è l'Unicorniu Tapisseria à i Cloisters, nisuna teoria hè accettata. Qualchissia dice chì anu una allegoria di i cinqui sensi. Altri dicenu chì creanu l'atmosfera di un giardinu chiù vicinu nantu à i muri di a cammara d'una dama. Ma per quale? A romanzu "A Madonna è l'Unicornu" da Tracy Chevalier hè una scuperta fìsica di u misteru.

Dopu avè passatu trè trette anni studienti è cunfermazione nantu à a "U scatola per l'unicorniu" Tapisserie, aghju da diventerà stu casu di i misteri chì facenu stu sfarente ferme tapizzi è più attrattivi.