Da Jutlandia à Belfast - HMS Caroline

U museu flottante di u Belfast, Quandu u Navigatu Di più anticu di a Marina Reale

HMS Caroline hè l'attrachju maritimu più nouveau d'Irlanda è un addunitu cusì à u Titanic Quarter à Belfast - à pocu à a strada da a stunning experience multi-media chì hè Titanic Belfast , u venerable C-Class light cruiser da a Royal Navy hè l'ultimu survivore di a Battaglia di Jutlandia. E ora un museu flottante. Ma puderà HMS Caroline mantene a so propria contru a ghjigantesca cuncorsu di u RMS Titanic assai più famosu?

Pudete, è vale bè a visita.

Introduzione à HMS Caroline

Demu un averebbe sorte di a storia di l'HMS Caroline in a Royal Navy prima chì aiuta ancu aiutu per capisce perchè parte grande di u bastimentu oghje pare assai differente da quellu chì in ellu di 1916.

HMS Caroline hè stata creata da Cammell Laird di Birkenhead è cumissioni à u 4 dicembre di u 1914, sirviziu in u Mari di u Nordu per tutta a Prima Guerra Mondiale, prima chì uniscenu a Grand Fleet à Scapa Flow com'è capimachera di u 4e Destroyer Flotilla. Comu parte di u 4 ° Squadron di Crucero Da Luz HMS Caroline hà cummattutu in a Battaglia di Jutlandia (vede sottu), cumandatu da u Captain Henry R. Crooke. Duranti u so serviziu attivu, hà vedutu assai cunversione, anche anu guadagnatu una piattaforma per u prugettu di avviò cumbattenti à attaccarà i surdati inimitavanu.

Doppu un ispìritu à l'East Indies Station di u 1919 à u 1922 HMS Caroline hè stata postu in riserva è riattivatu in prima di u 1924 com'è a sede è a furmazione per a distribuzione di Royal Volunteer Naval Ulster Division in Belfast - perdienti armi è certi calderi in u prucessu.

In a Siconda Guerra Munniali, HMS Caroline addivintau a Sede di a Marina Reale in Belfast - sviluppa rapidamenti u bastimentu stessu è aghjunghjendu e instalazione onore, cumpresu u Castellu di Belfast. Dopu à a guerra, u bastimentu hè trasferitu da novu à a Riserva di u Voluntariu Navali Reale com un stabilimentu di furmazione flussu.

HMS Caroline hè statu solu diputatu in dicembre di u 2009 - in quellu tempu era a seconda navali cumissionata di a Royal Navy, cù sola HMS Victory fora di a so splutazioni.

Hè ancu una di quattru navi di a Royal Navy chì anu vistu u serviziu in a Gran Guerra.

A Battaglia di Jutlandia

A battaglia di Jutlandia (in allemand, Skagerrakschlacht ) era a battaglia navali più grande di a prima guerra mundiali, è l'unica battaglia battutu in battante cù i battelli d'un battellu in una scala massiva - hè stata battuta da a Grandi Fleet di a Royal Navy Britannica contru l'Imperial Navy's High German Seas Fleet u 31 di maghju è u 1 di giugnu di u 1916, in u Mari di u Nordu, fora di a penisula danuta di Jutlandia .

U pianu di u tedescu era di crescere parte di a Grand Fleet in battaglia aperta, anchissi in a battaglia, in particulare per annacà u bloccu britànicu di l' Allemagne è ricuperà l'accessu à l'Atlanticu. U primu u 31 di maghju, i flotari britànchi è l'alimanu cummincianu à l'altri prima prima chì u pianu avianu stimatu, purtatu à una battagghia di corta in quale 14 i navi britànnici è 11 d'alimanu anu persa.

Bastamente, a Battaglia di Jutlandia finisci in un sciccareddu, incù i dui aversà tornanu à u portu à lamberà e so ferite, ma ancu cù i dui bughji ricunnosce a vittoria. Ma mentri a Reale Mariottu perdeva più navi è hà duvutu duvillà i vittimi umani, a flotta di Germania ùn mancava micca per fallu u bloccu. Per a Germania Impériale, i ghjorni di impurtate maiuri da e forze di a superficia eranu i - e l'ammiraggiani concentravanu supra a guerra sottummaru.

HMS Caroline Avà

HMS Caroline, cumu pudete vede issa ùn hè micca definitu micca l'HMS Caroline chì hà intrutu in u serviziu in u 1916 - troppu cambiamenti fussini nantu à u tempu, qualchì volta durante a prima guerra mundiale, assai in a so carrera in anni dopu. In u 2011 a discussione raged about what to do cù u bastimentu. Mentre una scola di penseru prumova a ricustruzzione parziale è un amarrate di Belfast com'è museu, un altru urganizatu per una ricustruzzione sħiħa (senza specifierte à quale statu propiu) è un traslocu à Portsmouth, à u Museo Nazionale di a Marina Reale (NMRN). L'anzianu guadagnau è a NMRN hà in attiva issa attuali in Belfast.

Chì resultaron à un liggeru stranu hybridu. U front de HMS Caroline hè assai di una guerra di a Guerra Grande, cù l'arcu elegante chì swept dramaticamenti, i pistoli punteghjanu avanti è u nidu di u coru (chì ùn era micca in u 1914) chì dà un bonu puntu di vantage.

A spalle, in ogni casu, hè duminatu da a massacre deckhouse chì quasi pareva un hangar di l'helicóptero mudernu. E mentri l'armi di replicà anu aghjustatu, ci sò parechje omissioni più ochji. A più noti sò l'anchrieri, i salvatichi è e torpedo (chì sò assai fatti in l'esposizione ... facenu a so mancanza più notevuli).

L'aspettazioni fora di l'HMS Caroline ùn hè micca cusì cunvinta per l'espertu, ma crede "abbastanza abbastanza" per u visitore casuale.

Dopu avè dicu chì: a catchina hè stata fatta à bonu usu com'è cinematograficu, chì mostra un filmu cortu è comprebile nantu à a battaglia di Jutlandia, chì palesa u prezzu umanu è i decisioni di u cummandu, sacrificendu minuti di minuti per fà ottu sughjetti assai (è storicamente curretta) minuti. Cù effetti di sonu chì veramente tendenu à troppu truppe.

I mintali di di HMS Caroline sò allughjatu di spazii di esicuzzioni, cun un liggeru ricustruiutu (finu à u dame sputusu cù u custardu servitore in l'affettu di l'ufficiale), altri ospiti multi-media è visualizazioni interattivi. Hè assai oportunità per i travagli in manu. Da i decodificà i missaghji à torpede, sparghjendu à signalà à a guirazione veramente di a nave (chì era una bona simulazione chì ùn si pudia micca solu di creazione da dui altri navi, ignurendu tutte l'alarmi, ma ancu per chjorte una ... fun).

HMS Caroline Worth a Visit?

Se vulete vede un navi cunservatu da a guerra ghjuve, fate chì hè avvistatu - HMS Caroline ùn hè micca, troppu alteratori sò stati fattu, è micca invistitu. Dopu a nave hà avutu una carriera più longa chì i so primi quattru anni, è questu hè riflittutu di l'statu chì hè cunservatu in u casonu è di tuttu.

Se vulete spiegà un veru battellu chì battea è apre da tutte e cose Navale, site u dirittu. Cù l'aiutu di e cabinetti, ponu esse listessi boni boni spiegazioni di e zione storica (diversi lingue sò dispunibili), è l'area micca storica sò chjappi di divertenti è attivitati per tutti l'età.

Unu di e forzi di HMS Caroline hè accessibilità: a più ditable si pò ghjucate à un ascultu, è i spazii più difficiuli ponu esse espluratu in l'exposizione. U visitatori indibbulitatori ùn anu mai pruvate assai e scarpite, ma sò prestu prestu. Full marks on this!

Allora, à a fine di u ghjornu, avissi da ricurdà HMS Caroline per qualcosa chì interessa in a storia marittima o navali.

HMS Caroline

Comu cumuni in a industria di u viaghju, l'scrittoghju hè statu furnutu cù un accessu librettu per capiscitu. Mentre ùn hà micca influenzatu sta rivisione, About.com cree in tuttu di divulgazione di tutti i cunflitti di interessu. Per più infurmazione, vedi a nostra Pulìtica Etica.