Destination Bar à Pekin, Chine

Quandu Chine in generale, è Pekín in particulari, hà trasfirrati in l'attu di u locu in anticipazione di l'Olimpiadi di l'Uttugulinu 2008 è u crescente massivu cum'è un ghjocu è un destinazione d'ochju, a scena di vita di a capitale di a capitale di l'omi gay di a città di a capitale ùn hè difinitu. Tenite cuntu chì Shanghái ha travagliatu assai in quantu à a vita di l'omi gay.

U club go-on in a scena gay di Beijing hè un cushy, un club di ballu nìuru è u cocktail bar chiamatu Destinazione, chì tira in una mixta di muderni muderni chinesi, mavericks corporativos da punti punti afari, è spipe di malese - hè un mannazze manniali, ma ancu quelli di e femine sò quì.

U club hè stallatu di un pocu di bars è spazii di spassighjate, in generale cù felpa, sedentie sling e luminiscenti. Un DJ spins the usual pope occidentali è club è e strobe-luci cast una culuritura brillanti nantu à a stacura di ballu compilata, ma occupatu. Weekdays puderà esse qualchì tranquillità quì, ma Destinazione ponu in l'altu livellu di mercuri (per a festa populari), vennari è sabbatu nuttati.

U bar hè ghjustu à traversu a strada di una striscia di glam hetero nightspots da u portu ovu di u Worker's Stadium, un vicinatu chjappu generale di u Chaoyang da Beijing orientali, vicinu à u Sanlitun Bar Street infestatati d'espatriola. Truvarete qualchissimi slick, gay-friendly restaurants within un passaghju di 15 minuti, cum'è Mare romantica (per steezza spagnola tapas) è cusosa l'Alameda (un bistro modico, cusgetu chì sirve a fusion Asia-meet-Brazil fare).

A maiò parte di i parenti amici parranu un pocu di l'inglesi, abbastanti per fugliassi cumpiacà e maniche di bevi.

È i cólici sò bè ​​ravintà. A destinazione hè stata un signu promettante di ciò chì si trova perchè per gay Beijing.