Senderismo Entre i Jinshanling è Simatai Sections of the Great Wall

Panorama

Parechji visitatori à a Gran Muralla fallevanu l'affullanza. Seconceitse, a Great Wall hè unu di i più grandi attraversu di a China. Centu di millaie di visitatori sò ghjornu. Se vai à i sezzioni più facilmente acquistati da Pequena, sì, prubabilmente, a vostra parte di u muru sarà assai affullata. Ci hè un rimediu à questu, ma.

Sì avete u tempu è a capacità, cullà fora di e duminii più visitati di a Gran Muralla vende bè.

Mentre pudia piglià un tempu più longu per arrivà à u puntu di partenza, hà avè u muratu per ellu stessu hè una maraviglia pagamentu.

Qualchì parle chì a caminera trà i sezzioni di Jinshanling è Simatai n'hanu datu ancu à u visitore una experience di più "autentica". U mo scopu hè chì qualsiasi spirienza cù u Muro hè autenticu, ma siddu si trova una vista sopra impressioni in un isolamentu relative, cumminata cù qualchì exercitu, questu sta caminata hè definitu per voi.

Situazione

Jinshanling hè di 87 chilometri (140 km) fora di Pechino. Simatai hè 75 chilometri (120 km) fora di Pechino.

Storia

Vede i seculi Jinshanling è Simatai per i stori di ogni parte di u muru.

Caratteristiche

Cumu truvà

Pudete puru organizzà u vostru trasportu à una di e rùbbriche.

Inquire cù u vostru hotel di u Pechino nantu à a lucazione di un car privatu o un taxi, o piglià u busu publicu.

Se vulete un avventura quandu avete da ellu, ma micca in modu (significatu, preferite micca avete di trattà di e dumande di trasportu), ci sò una serie di piani in Peking que ponnu arregistrà un viaghju per voi cù tutti i diritti capelli, una guida è u trasportu di u ritornu à Pekin.

Dui cumpagnii boni viaghjadore chì ponu purtà à andà à a caminera di u Muro sò:

Quantità di spentu

Sè vo site di prupone à fà una strada trà issi setti, avete bisognu di u vostru ghjornu à tuttu u viaghju. Avanzate da Beijing, permettenu almenu 2 ore per arrivà à u puntu di iniziatu, 4-5 ori di travagliu di sera è altre 2 ore à ritornu à Pekín.

Quandu sia in Go

A primavera è a casaca anu da offre i più boni veduti. U più tempu còmicu di visità hè a primavera è a caduta. Questi tempi saranu dinò l'aire più chjaru è i boni veduti. U tempu di l'aiuvete sarà assai calda è umidi, perchè avete bisognu à esse assai fitu (è idratate) per fà una camicia in sta stagione. Invernu pò esse bella cù neve nantu à a muntagna, ma pò ancu esse traghetti.

Cosa da induvia e piglià à a longa

Obviousmenti, secondu u quali stagione vi visitarete dite e vostre scelte di a risorsa, ma hè quì ciò chì necessite in tuttu u clima:

Foto

Vede u ritornu pianu passaghju da u viaghjatore di David Turner à a so galeria d'imàgine: Sullivazione da Jinshanling à Simatai.