U Viking Festival in Hafnarfjordur, Islanda

U Viking Festival in Hafnarfjordur, l'Islanda, hè un eventu di quattru eventuali annantu à mità di ghjugnu chì atrae visitori di tutte e mondu per esse tistimonii scrivitevuli, artisti, musicisti, artisani, ferrzii è Viking "guerrieri pronti à mostraru a so forza o rimezzu ", secunnu u situ web di Viking Village.

U Village Viking hè un utopiru di l'ustariaghji famigliali è l'affari hoteli situati in Hafnarfjörður, chì patronu l'avvenimentu chì anu honori à i viddani-agricultori scandinavi, pescaghieri, pastori è pirati chì assaltaru e invaditu i paesi di Russia in Amèrica di u America trà 800 è 1000 AD

A furia cambia un pocu annu, ma l'avvenimentu cumporta a guerra di spada di Viking, i scrivitevuli è e lectures, una rapprisintazioni di un saccu di vikili, architettura è l'arraggiu, e rendimenti da bande di Viking, un mercatu è, sicuru, festa di Viking. Hè una di i manifestazioni annuale più populi in Islanda.

Storia è Arrivatu à u Festival

Sicondu Reggina Hrönn Ragnarsdóttir, scrivintendu annantu à u blog, Guida à Islanda, u Viking Festival in Hafnarfjordur hè stata prima in u 1995 è hè unu di i festivals di più stesu è più grande in Islanda. Duranti l'eventu, "Vimicani vendenu articuli forti artiglii, fur, arrustisce un cordellu, lotta, ballà, cuntendu i storii è dimustranu i modi di vita di i vie Vichinghi", dice Ragnarsdóttir, chì hè un spaziu di u situ.

Ella nota ancu chì durante u festivale i vikingi insegenu à u visitatori cumu per fuglià lanisci è assi è disperse cù arcu è frecce, invece di furmazioni è di diventà fortuna in una tenda à u mercatu.

In u passatu, anu ancu esse venerati i christianings è vittorii vittimi in l'eventu, Ragnarsdóttir dice, è aghjunghjenu chì quì ci hè ancu assai festa è dopu à u mercatu annunziale perchè à 8 ore.

I Buses viaghjanu sempre è rivoldei regularmente trà Hafnarfjordur è Reykjavík , chì hè solu 10 minuti in viaghju cù l'auto, è l'stazione d'autobus in Hafnarfjördur hè vicinu à a Village Viking.

Sè vo vulete viaghjate da Reykjavik à u festivale, caminate circa migliori mità di sitture vicinu à a strada 42, versu u Keflavik Airport.

Dine Cum'è un Viking à u Restaurant Fjörugarðurinn

Sì bisognu di u festa da a festa, pudete manghjà à u restu Fjörugarðurinn, un grandore eterna chì pò assicurà à 350 persone. Puderete dumandà ancu un "Viking Sugagnimentu", secunnu u situ web di Viking Village. Duranti questa attività divertente, un Viking hà seguestru un clientu da u busu fora di u restu u ghjornu poi purtatu in a Cave chì i Vingie si canteranu canzelli islandese di canzone è sirve u mead.

Elementi di menù per u pianu principal include salmone affumicato, aringa, carpacciu, jamone di Natale, cordutu affumicato, è dui tipi di patè, ma ancu di i costi tradiziunali di Viking, cum'è a col russa è e viti frischi. A cena in u restu Fjörugarðurinn hè tuttu cumpresu per un prezzu minimu, facenu unu di i migliori piazze per piglià un muccuni quandu faci un pause da a festa.

Inoltre, puderete ancu allughjà i lochi per i gruppi chì avè durante u rapimentu è a festa di vittoria festa à un costu supplementu. Sè vo site veramente u vulete acquistà in i tradizioni di i Vichingi, fate da aghjunghje stu famusu restaurant à u vostru itinerariu in u vostru viaghju à Islanda u ghjovi.