Tips per Negozi è Shopping in Cina

Ci hè un discorsu quì vicinu à quì: "Tuttu in Chine hè negoziatu". Shopping, compra è vendita, sò tutti i ghjorni. U venditore ghjocu è u cumandariu. A maiò parte di u tempu hè un ghjucatu amabiliè, ma di volte parechji foglia è aghju vistu un pezzu vivu chicchiate à i clienti chì deride a merchandise è i fustelli sò rimannati in u mercatu.

Ùn avete micca scannatu, in u mistieru turisticu, tutti quelli fà per fà un trattu è avete bisognu di amparà e regule.

Aprènu pocu Catch Chinese Phrases

Nunda apre a porta per voi like a Ni hao ma? , (Cumu hè?) O un Duo shao qian? (Quantu?). Ùn vi scuntate micca, ùn site micca diventatu in una conversazione cinese. Nunda hè acquistatu o venditu senza a calculadora di u grande ubiquitous bigliette chì sia di vede cusì chì ugnunu pò facilmente vede cumu esattamente quali figuri si tratanu.

Dì chistu, transazzione tutale pò ancu esse senza parolle chì avete a manu a calculatrice torna è partenza cù u vinditore. Ma apertura cù qualchì simplicità simplici mandarà à fà cunfurmà à a tavola di negociazione è ponu piglià un surrisu nantu à a face di u venditore. Leghje Chinese Locuzioni per i Travagliati per amparerà qualchì frase.

Accumincia à una Fraction of the Pricing

A decisione quantu se basta à principià u vostru parte di a negozienda dipende da ciò chì site shopping. Di genere, si compriu l'articulu di prezzu, vi daraghju un 25-50% di u prezzu prezzu. Per esempiu, una teacupi di porcellana hè prublema per esse circa 25rmb ( Renminbi o RMB hè a monete di u cuntinente Chine).

Sì u vinnaghjolu piaceni 50rmb, vi offre 15rmb è travaglià da quì. Se l'articulu hè assai caru, hè megliu cumincià bassa, per dì u 10% di u prezzu ghjuvatu, perchè avete più spaziu di manuvra. Ùn ci hè nudda più disappruvente in un ghjocu di cuncepzione chì avè principiatu è u vende era d'accordu rapidamente!

Pràticu un Pezzu nantu à Articuli Règlementi

Ancu di avè u vostru core sette annunziate, prutegge pocu per qualcosa cosa à quale hè più menu anu attaccatu è ponu, per quessa, si allora si sia bisognu. Ogni articulu di prezzu cum'è e tartini, avvisi è i chopsticks can all be good things to buy for souvenirs. Warm up a little before you get in the higher ticket items.

Piglia u to tempu

À esse in una picca hè u bane di l'esistenza di u bargainer. U tempu ùn hè micca da u to buntà: u vinditore hà tuttu u mumentu in u mondu, pudendu vende u so trinket dopu in a dopu meziornu. Avete un avianu dumane matinata è avete abbandunatu una ora per fà a vostra shopping.

Se pudete, piglià u tempu è ùn eseguisce. Se u vinditore ùn hè micca falatu nantu à l'articulu chì vulemu, allughjassi è perusate altri posti. Pudete truvà u prezzu più abituale è pudete utilizà u prezzu per manighjà l'altru vinditore.

Decide Quantu avete dispensa à passà un Articulu

Un bonu modu di difendesi contru i shopping demonii chì furzanu à pagà assai per ciò chì v'hè micca veramente vulutu è di decisione quantu vede à qualcosa chì deve vale à voi. Cù tuttu ciò ch'e aghjunghje, dicu à mè "Avaristi pagu $ XX per questu". Questu m'hà stabilitu u mo negoziu è quandu u prezzu si piglia a pagari, quì aghju passatu (vede a prossime).

Aduprate u "Spiranza"

I love the Walk Away è aghju trove in grandi turchi turchi, cum'è Market Panjiayuan o Circle di Pearl , u solitu travaglia bè bè. Dopu chì ghjunghjite un impassellu è u prezzu sò sempre troppu altu, aghju datu l'offerta finali è si cammina pianu pianu, ma buscia aiutanti à altri elementi. Di solitu, sò chjamatu retrocedore. Certi voti ùn sò è ùn aghju vive cù a disappruveria o misu la cuda cum'è e perch'ellu si ne turnà à pagà un prezzu più altu.

Ùn Feel Sorry for the Seller

I vitturi amate à ghjucà cum'è avete arruvinatu u so ghjornu cù a vostra negotazione dura. Avete sèntelu da tuttu "U mo figliolu ùn avarà micca nuddu cena" per "Avete bisognu di questu per menu di ciò ch'e aghju pagatu".

Chjuba! Tutte e gattivi!

U vindigatu hà fattu un prufittu, ùn hè micca incuravvi. Ùn avete da vende nunda di a buntà di i so core.

Hè un ghjocu è hè divertente ghjucà. So play right back and say something like "Sì, ma ora ùn pudere di furnisce micca un cena"!

Sente cura cù i vostri pezzi

I mercati armeni sò un paradisu di pocket pocket. Se pudete, divite u vostru cash up in parechji lochi (sacchetti fronti, diritti di soldi, billeteru, purse) è ùn porta micca u vostru passaportu, salvu avete da fà.

U mitu # 1: Ùn toccu o valdi induve ghjunghje chì site Shopping

Aghju cunnisciutu i nomi di l'abbandunà i so aneddu di casa à a casa quandu surtenu per un ghjornu di shopping in Cina . Mentre forsi sì bonu sè vo vulete chjamerete cù l'imprese, ùn hè micca veramente necessariu. Sò ovviamenti straneri , cusì ammucciatu un anellu di diamanti ùn hè micca impughjatu à fà u vinditore pensate chì hè un expatriate avanti è chì sia ghjuntu in u mercatu per parechje mobili Ming. Be yourself and play the game.

U mitu # 2: Ùn fate mette grandori denominazione è sempre pagà cù cambiamentu esatta

Certamente, u vincitore piace à fàllu in u vostru billetone per vede quantu 100rmb ponu avete stacciatu in l'internu, ma ùn hà micca bisognu di cambià u prezzu quandu vi voi avete avutu pagatu duppiu. Ùn aghju mai avutu un prublema di cambià o scritte per avè più soldi di quale eru.