Unghjunghje Cultura u Cuisine Uyghur

A mo famiglia è una altra famiglia hà da passà a nostra festa in u ghjornu à Xinjiang è hà avutu un tempu incredibile. Per noi, era una preghiera à una nova cultura è chì hè stata interessante è eccellente chì si cunteranu u paisaghju incredibile di u Nordu di Cina.

Quale sì i Uyghurs?

A Republica Populiana di China ha 56 etnicu ufficiali. Da questu, u gruppu etnico più numeru è l'Han, alcuni referenu cum'è u chinese Han.

L'altri 55 sò cunnisciuti da a Cina cum'è minurità etnica. L'etnicità in Cina sò riferiti in mandarin like (民族 | " minzu ") è e minurità sò accordiati un status differenti.

In certe regione induve u gruppu minoritarale hè centru, u guvernu Chinese hà garantitu un livellu di "autonomia". Hè u solitu cum'è l'altitudine più altu di guvernu anu persone da l'etnicu dominante local. Innota questa persona hè sempre stata mandata o appruvata da u Guvernu Centrale in Pekin.

Truverete questu nuzione in i nomi ufficiali di e so regione - è nota chì sò "regioni" in uppusizione di "pruvince":

U Ughjorgu (Uygur è uiguru) U populu sò ètnicamenti una misura di peoples europei è asiatichi chì si stalla à u Tarim Basin in quellu chì hè oghji u nordu di Cina . E so fiurazione hè più Asiatica Centrale Asiatica Asiatica.

Uigur Cultura (Generale)

U Uguuru di pratichi l'Islam.

Oghje cù a legge cinese, ughghje donne ùn sò micca permessi di portà capite culurite cumpletu è i ghjovani ughjaghori ùn sò micca permessi di e barbelli longi.

Uyghur hà l'urghjani turcicu è utilizonu l'script arabu.

Ughiranu l'arte, u ballu è a musica sò assai populari da a musica chì hè particularmente populari in tuttu a China. Uiguren usanu strumenti spiciali per a so musica è hè divertitu mentre visitava a regione per vede parechji campagnari realizanu a certa attrazione turistica è hè cumprende per chì a so musica hè amata. U nutrimentu hè ancu unicu unicu, ma aghju pigliatu più in questu in u sunt below.

A nostra Esperia cù Cultura Uyghur

Tuttu tutti, avivanu campatu in una decada in Shanghái, sò assai utilizati à a cultura dominante Han, è cusì fughjenu à rivenehanu finu à u ovest è avè a Uyghur vita è a cultura. In u nostru tour cù Old Road Tours, avemu avutu dumandatu à avè i nostri figlioli interaccettate cù l'altri figghjoli mentre puderemu esce. Avemu l'aspirate di visità una scola, ma a nostra visita hà successu cumplicarete cù dui vacanzi differenti cù a so scola ùn era micca in sessione. Fortunatamente (e amori) l' anzianu di i viaghji di stradale antica offerti à invitarni à a so casa in Kashgar per un cena tradiziunale, per scontra cù a so famiglia è i so figlioli.

Sentemu assai cuntentu per fà questu.

Una Meal Tradizionale in Uyghur Home

In una casa Uyghur (cum'è in tutti i casi in Cina) un pigghia u calzariu prima di passà. Un ciucciu di acqua chì avia una bacinu hè stata cunduta è avemu tutti stati invinnati per lavà a nostra manu. Hè guasgi un ritu lavatu è ci sò struzzione di pezzulli chianu di manu nantu à e mani (micca cum'è cum'è di pricà) mentre chì u corpu spicca l'acqua è poi allora u ghjiru speranu à u bacinu. Ùn sò micca pensatu à fughje i paghjetti chì questu hè cunsideratu forma povira, ma l'impuru di fà questu hè difficiule di suppressione!

Fùbbenu stati assicurati in a sala di giurnali in una tavula larga. Ughirsu tradiziunali à pusà nantu à u pavone nantu à colti maiò. A tavola era digià china di specializazioni lucali, cum'è frutta fresca, frutti secchi, panii Uyghur, pani fritte, nocere è e sali.

Fù stati invitati per apprussassi nantu à queste, mentri u nostru ostiu hà introdatu à a so famiglia. I nostri ziteddi anu intesu da intrattu à l'altri è a figliola di a nostra anziana facia vulè indirizzi a noi. A so lingua cumuni (in più di parlà iPad) hè mandarina per quand'elli si sò sbagliati.

U Signore Wahab hà detta annantu à a storia di a so cumpagnia, mentri a so sposa preparava dui platti tradiziunali Uigur. U primu hè u puldu di rossu , una sorte di pilaf cù l'muttu è a caruta. Questu platu hè quellu chì unu trova essendu vechju di enormi tavulini strisciuzzi stilittini in tutti i marcati in Xinjiang. L'altru pratu era leghmen, chì ghjè noodles coperto cun un prugettu di cipudioni, pepite, tomate è spicule. Avemu betuvamu tè, cum'è Musulmani observatori ùn sò micca drentu l'alcohol.

I nostri anziani eranu assai simpatichi è, sicuru, ci offre noi di più nutizie chì puderemu sia di manghjà. Ùn puderà stà stughjatu per ghjornu ore ghjennaghju è amparà a vita, ma avemu avutu una preghjudiziu di prima partenza per arrivà a strada di a strada di Karakoram.

U manghjatu hè assai piacevule, fatta più cusì da u sapè di i nostri ziteddi chì avianu.