Detroit TV Celebrities e Icons

Cridendu cun Detroit Legends

Se tu eri natu è risuscitatu in l'Autunumiu, i chance sò quelli famosi lucali ùn anu micca bisognu di introduzione, ma puderete gusti di i vostri ricordi di elli. Sè vo site novu novu à l'area di Detroit, acquistà in cunseite nantu à a tradizione lucale è legends.

Bill Kennedy

Un fito in i funnuti di u Michigan trà i 1960 è 70, parechji Detroiters anu creatu chì avianu chì Bill Kennedy faci ellu solu l'alternativa à i telenovelli in i so stondi di l'estiu: "Bill Kennedy à u Cinema".

Mentre ùn anu mai un celebrità di a lista, Kennedy hà stata fatta à a so articuli, chì intervenenu annantu à l'annu in 12 series di TV è 64 filmi, spessu micca fugliali. A so voce distintiva hà fattu un naturali per i voce, cum'è l'annunziu in a serie di TV "Aventuras di Superman" è cum'è un accolta televisiva.

Rita Bell

Torna in u ghjornu, Rita Bell hè un attellu di u ghjornu in TV com'è l'ostinenza di "Prize Movie", un segmentu di partitu àired durante a matina nantu à u WXYZ-TV di Detroit. U segmentatu consistia di Bell toccu a canzone è l'audience di TV chì invoca per guessà u titulu per un premiu fiat. Bell faciu in una carriera, albergu u segmentu in i 1960 è 70. Hà era unicu classificatu per a pusizione, pussidebbe una sperimentazione cum'è di a prima tempesta di Detroit di u tempore di tempesta è l'esperienza di musica com'è cantante in una banda. In fattu, cantava in una banda quandu era scupertu per u direttore generale di WXYZ-TV.

L'accolta privata di Bell, fora di u TV local, secondu l'IMDB.com, hè un episodiu di 1968 di "Big Valley". Lucky for Detroiters, a so stanza d'accueil d'audience ùn hè micca diventata in un rolu novu. Bell hè mortu in u 2003.

Bozo the Clown: Art Cervi

Bozo the Clown hè un caratteristicu cunnisciutu à i zitelli in tuttu u paese, ma Detroit avia a so propria rilazioni unica cù l'omu sottu à u maquillaje: Art Cervi.

Bozo the Clown hè un caratteru frangipitu, originalmente creatu da Jay Livingston per Capitol Records in the 1940s. U carattere dimustratu nantu à parechji formatei di media da prima di esse portatu per un attore in diretta in TV in Los Angeles . U successu di successu in a TV Bozo hà risultatu in parechji Bozos chì si sparghje in tuttu u paese cum'è stagioni televisivi privati ​​licinziaru u caratteru è solu cuntrullatu u stessu attore per ghjucà.

Detroit ùn hè statu esvizione, dopu à dui attori diversi attu à Bozo in l'annata passendu à u 1967. In quellu annu, Bozo, per ragioni ragiuni, scumpareru fora di i stazioni di TV di Detroit, furzendu Detroiters per cresce cù i so vicini nantu à u fiumu per a so curretta: Windsor, u Canadà, CKLW-TV, u Canale 9 in u dialettu VHF, era facilmente ricivutu in Detroit, è cusì era Art Cervi's Bozo. Cù u so ring of flaming red hair, floppy white bib, è Treasure Chest of Toys, era stu Bozo chì diventava memoria di ricontazione ricca di u locu di u distrettu di a Detroit. Infatti, una troop di scout missa in vista di u show filmed live.

Cervi tocava à Bozo nantu à CKLW finu à u 1975, quandu emigrà in Canada per ghjucà Bozo in a WJBK-TV di Detroit. Per i detti di Detroit, Cerviu hè statu Bozo. Di sicuru, i picciriddi di Detroit erani spessu esposti à altri Bozos nantu à e occasioni di vacanze o viaghju fora di a cità.

Dopu oppiu cù a cunzunzione inevitanti Bozo, scupreru chì tutti l'altri Cumpagnia, ùn solu ùn putevanu in pezzi, ma puderanu esse ghjustu creepy. Fate una vera foto di u Bozo di u Washington DC, Willard Scott, o di u scuola di Chicago, u Bozo, Bob Bell.