Dia di tutti i Santi in Polonia è Lituania

1 di nuvembre Primu Passiu di Santu

U Dia di Santu, osservatu l'1 di nuvembre, hè un festatu importante celebrated, notevolmente, in Polonia è Lituania, chì l'opportunità di ricunnoscia u mortu. S'è vo apprendate nantu à a cultura polacca o i feri di Lituania , o si visite Polonia o Lituania durante i Ghjorni di tutti i Santi, è All Souls ', aiutatoghju di sapè quale hè questu ghjornu. Li simbolitati existunu tra a strada chì i dui paesi observe stu vacanze, in parte perchè Lituania è a Pulonia anu avutu un paese.

All Saints Observations

Questa notte, i cimeteri sò visitati è e candileri è fiori postu nantu à i tombini cum'è a vita dicenu ponu per u fallecido. A natura di i vacanzi ùn daccanu micca chì i so miscelati di i membri di famiglia sò immulati; i tumbini è i gravidate è i fossa di i strangers sò visitati ancu. À livellu naziunale, i fossa di figuri mpurtanti è i tombi militari sò onorati.

Candele in vistiti di vetru di culurite chì u numaru in i milleci fàcenu cimiteri nantu à u Sancte di u Sancte, è un ghjornu chì pò esse altrimente cunsideratu un affittu tristtu hè trasformato in una di bellezza è lumera. Inoltre, hè una occasione di i membri di a famiglia per vincere è di ricurdà quelli chì anu persu. Questa volta pò esse un tempu di curativi: l'ultimu seculu in Poloniu è Lituania vistu populazioni ridotti per a guerra, regni okkupanti è di dipurtazzioni, è questu ghjornu pò esse quandu i solitori muderni parranu di e so perdita.

A missa hè tenuta per quelli chì vulete assistitu à a chjesa è prezi per i morti.

I Famiglia ponnu unisce à un manghjà, affinchendu un locu chjucu cù un pianu chjocu cù l'alimentariu è un vetru pienu cum'è modu di rispettu à quelli chì anu passatu.

Halloween è Dia di tutti Sante

Oghje ùn hè micca osservatu in Polonia o in Lituania cum'è hè in i Stati Uniti, ma All Saints 'Day ricorda l'anticu aspettu di a tradizione di u Halloween chì scrissi com'è u mondu di a vita è u mondu di i morti chjorte.

U Dia di u Sancte hè seguitu da u All Souls Day (u 2 nuvembre), è hè a sera entre issi dui ghjorni chì e generazioni passati crèdenu chì u mortu visità a vita o tornà à e so casa. In Lituania, u ghjornu hè chjamatu Vėlinės , è a so storia hè carca di legenda pagana cum'è festini è cerimonii ricurdavanu quelli chì avianu prima. In u passatu, dopu avè visitatu e tumbini di u mortu, i membri di a famiglia riturnonu in casa cum'è cena nantu à setie pranzi chì eranu "cumuni" cù l'alte morti visitanu a Terra - i windows è e porte sò stati abbandunati per facilità l'arrivata è a partenza.

Diversi supersticiones tradiziunali hà circundatu stu ghjornu, cum'è u ghjocu clima chì significava un annu di morte è l'idea chì e chiese sò chjosi di alioni in questu ghjornu.