El Bahia Palace, Marrakesh: a guida cumplessa

In più di i so zucchetti lucali è di l'affumicata cucina marocaina , Marrakesh hè cunnisciutu per a so architettura storica. Ancu s'ellu ùn hè micca u più grande di i marcelli di a cità, u palazzu di Bahia hè ancu un di i più belli. Impossibile, u so nome Arabic si traduce com "brilliance". Situatu à a medina vicinu à a Mellah, o quartier judeus, offre un esempiu stupidu di l'architettura imperiali d'Alaouite.

Storia di u Palazzu

U Palazzu di Bahia hè u pruduttu di parechji anni di custruzione durante a lattera mità di u XIX sèculu. I so binii uriggini sò commissionati da Si Moussa, chì hà servutu cum'è u Grand Visir du Sultan Moulay Hassan entre 1859 e 1873. Si Moussa era un omu notable, ascendante à a so pusizioni alta di l'umili iniziali com'è slave. U so figliolu, Bou Ahmed, seguitanu i so passi, chì serve cum'è chambellan à Moulay Hassan.

Quandu Hassan muriu in u 1894, Bou Ahmed guidò un colpu chì spustaru i figlioli maiò di Hassan à favore di u so figliolu più chjude, Moulay Abd el-Aziz. U ghjovanu sultanu era solu 14 anni, è Bou Ahmed hà distinatu cum'è u so Grand visir è regente. Addiventà u regnu di facto di Maroccu finu à a so morte in u 1900. Passò i sei anni in l'uffiziu chì hà eternatu u palazzu originale di u so babbu, trasfurmannu l'El Bahia in una di e residenzas più impurtanti in u paese.

Bou Ahmed hà travagliatu artiggiani di l'Àfrica di u Africa è Andalucia per aiutà cù a creazione di El Bahia. À u tempu di a so morte, u palazzu compostu 150 camere - cumpresi i zoni di ricivutu, i quartieri di dorme è i curdi. Dittu tuttu, u complexu sprawled in ottu ettari di terra. Hè una primura capita d'architittura è arti, cù esemplate cusì di stuccu sculputu, zuccaru di pintu o ceilings di bassa è zellij mosaichi.

In più di Bou Ahmed è e so quattru ebbini, u palazzu di Bahia hà ancu furnitu un quartier vivante per l'arem di Grand Cummu di Vizie. Rumore hà chì i chjami erani assignati in secca à u statutu di cuncubbe è bellezza, cù a più grande è più apprezzata annunziede riservata à i favori di Bou Ahmed. Dopu à a so morte, u palazzu era sacchighjatu è parechji di i so valuti eranu tuti.

U Palazzu Avianu

Fortunatamente per i visitori di u ghjornu, u Bahia hè statu stata riabilitata in largu. Questu hè a so biddizza chì hè stata sceltu cum'è a residenza di u Residente Generale francese durante u Prutitturatu Francesu, chì durau da 1912 à u 1955. Avà, hè sempri utilizzatu da a famiglia reale Maroccana à a casa di dignità persunale. Quandu ùn hè micca in usu, e rùbbriche di u palazzu anu apertu à u publicu. I visiti guidati sò offerte, facennu stu uno di i primi attraziu turisimu di Marrakesch.

U Prugettu

À l'ingressu, un pianu di arcaded cunnisciera u visitatori à u Petite Riad, un bellu ghjiru ceratu da trè salone. Ogni chè queste chjese cuntestate boni fiori di legno bè pinti è intricatu stucco inciso. Unu di elli conduite in u grande patiu, chì sò pavatu di marmura di Carrara. Invece di u margiu originale in Italia, hè statu purtatu à u Bahia da Meknès (altre città imperiale Maroccu).

Cuntunmente, hè crede chì u matrimoniu marbre di novu adornatu El Badi , un palazzo medievale situatu à pocu di u Bahia in Marrakesh. Lu marbre era spugliatu da u palazzu cum'è u restu di i so priziosi materie di Sultan Moulay Ismail, chì anu usatu per adorate u so palazzu in Meknes. U tribunale hè divisu in quadàntenti cù viaghji indurati cù mosaici intricate zellij . À u centru si trova una grande fontaine. I Gallerie circundati sò incubati cù steli di ceramica gialli è gialli.

À l'altra parte di u grandi patiu hè u Grande Riad, parte di u palazzu originale di Si Moussa. I ghjorni sò quì un oasi di veru fragante d'aranciu, banana è ghiacciate, è l'abitazioni circundante sò ricchi boni zelli di mosaïzzi è corsi di sculare. Stu palazzu chjusa in i quarti di harem è à l'appartamenti privati ​​di e donne di Bou Ahmed.

L'appartamentu di Lalla Zinab hè cunnisciutu per i so bjosi vitra.

Informazione Pocu

U Bahia Palace hè situatu nantu à a Rue Riad Zitoun el Jdid. Hè un passaghju di 15 minuti à u sudu di Djemma el-Fna, u famusu mercatu à u coru di a medina di Marrakesh. Ci hè apertu à ghjornu da 8:00 a.m. à 5:00 p.m., cù l'eccezzioni di e festivi religiosi. L'ingénu esse 10 dirham, è ghjè accettatu per appricà u vostru guideu avete sceglie u so usu. Dopu a vostra visita, piglià un passaghju di 10 minuti in u Palazzina di El Badi vicinu per vede u rughjoni di u seculu XVI da u quale u maggiu di u Bahia di Carrara.