Estonia Tradizioni di Natale

In Estonia , cum'è in l'altri paese Balticu, u Natale hè assuciatu cù u solstiziu invernu, chì si celebrava prima chì l'aspettu cristianu di a festa impregnava in l'impurtanza. Mentre u Avvenimentu hè osservatu, i stoniiani sparghjeranu u ghjornu di Natale u 23 di dicembre è cilibre cù Natale. Sè vo site in Tallinn durante u mese di Dicembre, pudete celebrà cù l'estonii in u Mercatu di Natali di Talsini, induve ancu a Santa li piace à sparte.

Associazioni Pagani

Estoniiani sincereghja chì u so patrimoniu paganu durante a tempesta di Natale, cù i festivals di solstiziu invernu, una ricurdata di perchè dicembre fù sceltu per celebrà u nascita di Cristu. U solstiziu invernu, cum'è quellu ghjornu di l'annu, hè chjamatu Jõulud in Estonia. A parolla hà ancu utilizata per "Natale". U primu ghjornu di u solstiziu, cunnisciutu cum'è San Tomsu (21 di dicembre), tradiziunalmenti marcatu un periudu di reste dopu a longa preparazione chì includia a cerveza bruttulutta, l'animali di furmazione, è preparanu l'alimentariu. Dopu u St Thomas Day, l'attività era limitata cum'è per ùn scantènnu spiriti beneficiali assuciati cù u solstiziu. An effigy era ancu fatta nantu à questu ghjornu per esse passatu da a casa à a casa per assicurà l'energia è a furtuna per i quattru mesi.

In fatti, i superstenzioni è a fortuna circundanu queste festa, cun certi fatturi chì preditenu boni racolti o cundizioni climatichi per l'annu dopu.

Scoli pudete esse usatu da i dimònii à sparghjia e perchè, perchè era impurtante chì sò stati manteni boni. Jouluvana, u papa Santa Claus estonicu, hè un omu rinuscitu rispundente di purtari rigali à i boni picciotti durante u tempu. Pakapikk hè un altru caratteru "Natale di elf" chì serve à u sole propiu - per distribuirie rigali - in a tradizione estonia.

Estonia Gabon Heritage

Hè stata una tradizione di cent'anni per u capu di Estonia per dichjarà a Natale Peace in Eve di Natale.

Un altru locu tradiziunale di Natali in Estonia attraversu l'alimentari, chì ghjera sopra à a tavula per visità spiriti. A salsiccia di sangue, craciun, è altri alimenti sò tradiziunale per u Natale estanu, è a biera hè drunatu com'è una parte di e festa festa. Per a dinamica, u pane di gingerbread è un pezzu pupulari, chì hè spessu cuncessione di a famiglia.

Certi tradiziunali anu osservatu simbulicamenti o micca in tutti oghji. Per esempiu, cumprendi i pavimenti cù paglia o fìanu, una pratica chì anu adupratu una parti di l'observanza d'i vacanze estoni hè impracticable per i persone chì vanu in i appartamenti cità cù pavimenti moderni. Inoltre, "Corona" di Natale sò una parte di a decorazione di Natale in Estonia. Questi sò fatte di paglia, ma a pratica quasi morta cù a festa di Natale durante l'era Soviètica. Invece, l'ultimi decenni ani vistutu un regurgimentu di i costi di Natale in Estonia, cum'è novi sò stati stati stabiliti è tombini prestu da altre cultura è a cultura di u mondu.