Explorating Remote Mongolia à cavaddu cù a strada Tusker

Quandu vene à i distanzi di distanza remota, hè dura à a Mongolia . Situatu à l'Asia Cintrali, u paese hè circundatu da a Russia à u nordu, è a Cina à u Sud è a so cultura è a so ricchezza rico hè quellu di un scogliu cum'è i so many breathtaking vistas.

Ci sò uni pochi cumpagnii di viaghja di avventura chì offrenu urganizate organizzati à Mongolia, ma pochi avianu qualcosa chì si compara cù ciò chì Tuscer Trail hà riunitu.

À l'ultimi deci anni, a cumpagnia hè stata guida di Mongolia Trek chì hè cusì bè chì era stata chjamata unu di riviuti di a rivista fora di l'annu. Fate stu viaghju in u lugliu di questu annu, ma prima di vattiri a l'Asia, avè l'uppurtunità di parlà à u capu Tusker Eddie Frank per amparà più nantu à sta sperienza.

Ciò chì u Trip Is Like

U viaghju principia in a capitale monguli di Ulaanbaatar, chì serve com'è u puntu di partenza è di partenza per a maiò parte di e voli internazionale in u paese. A sughjera hè corta, ma ùn saria micca assai prima chì i clienti di Tusker sò cattulanti un altru volu à Bayan Ulgii, una cità remota per l'urdina di u Mongolia. Da quì, hè nantu à u Altai Tavn Bogd National Park, un paese in campagna apertu cù paisaghji epici chì includenu laghi di muntagna pristine, picchi di neve, è cinque muntagne chì sò cunsiderati sagrati di i mongolii.

Eddie Frank hà dichjaratu chì i maraviglii incantevuli sò vistu in tuttu u viaghju, ma particularmente cum'è l'equipa campanu campatu ogni notte. Ellu m'hà dettu chì i campings sò qualchi sughjetti di u viaghju, cù ognuna più spettaculativa chì l'ultima. A so ghjucatu in carmi di campagni cusì, è ancu i tradutti Mongolii monguli, quand'elli rilassate dopu un ghjornu nantu à u percorsu è piglianu in vista di i laghi glacieri è l'estagna aperta larga chì u paese hè famosu.

Home per forsi u cavaleri più belli chì anu visitatu, Mongolia hè un vastu mare di pianeti aperte è pratos. Chì avè megliu modu di esplurà quella scèla quellu di cavallu? Franchi dici chì a maiò parte di i clienti hannu una spirienza limitata à cavallu nantu à più alleanza chì fendu signu per u viaghju, ma pronti si ponu più còmode in a sella. Hà impiigatu monture saddle australiani chì furnisce una stabilità aghjunta cumparendu à quelli chì tradusizianu utilizati da i monguli, ma i monti sturdy, certi pezzi, sò natu è raghjone per passà u territoriu remoto di i Monti Altai.

Saddam Hussein in u cavallu cavallu

Per quelli chì ùn vulete micca cavallu, ci hè sempre l'opzione di caminari di e 8-10 miles chì sò cuparti nantu à una basa di u ghjornu. Sia à pede o à cavità, i viaghjatori chjamanu a stessa ruta è cumparanu a stessa sperienza. Ùn solu micca partendu da u listessu campu, ma in generale perdu in pranzu in u stessu puntu è arrivanu à u campu di l'annu nantu à u stessu tempu.

Eddie hà fattu stu viaghju per più di una dicada è ellu dici chì quandu i paisaghji sò veramente bè è l'avventura autentificante, hè u populu nòmadu chì hà scuntatu chì aiuta à veramente cunfirmà stu viaghju distendu d'altri viaghji di viaghju.

"L 'ospitalità di i nomadi hè inagatu", dice, è nutendu chì hè tradizione in steppe per elli à piglià in quellu chì vene nantu à a so casa, allughjenu cù refugiu è alimentariu per a sera.

Clienti di Tusker ùn deveranu micca quì, per quellu di questi preoccupati. In più di stà in campi assai cusì, serebbe alimentatu bè. Mentre chì i mezzu serà simile, l'alimentazione hè abundante è preparata da i chefs chì sò furmatu da l'Istitutu Culinariu di l'Americhi, qualcosa di a so primu mani quannu scavalava Kilimanjaru cù Tusker l'annu passatu. L'alimentazione di questu viaghju era salvaje bona, ancu quandu avemu campatu in un glacier in più di 18.000 metri.

A zona altai Tavn Bogd National Park hè rapprisintanti un populari cun backpackers, anche a più parte di i gruppi Tusker scontranu parechji altri stranieri mentre di a strada.

E postu chì ci hè micca nisun altru cumpagnu di viaghji chì operanu in u spaziu, a suluzione è a sulità formanu parti di l'esperienza, facendu un viaghju bonu adattatu per quelli chì aspittàvanu d'esse veramente fughjiti da tuttu.

Cumu hè bonu stu viaghju? Eddie Frank, un aventurieru è guidatu assai diliziu, dici: "Se puderia piglià un viaghju annu, questu seria quellu". Ch "mustu dà un indici di quessa meravigliosa una sperienza questa spirant Tuskera hè veramente. Hè assai littirale una volta in l'oppurtunità di a vita per vede una parte di u mondu chì ferma remota, salvaticu è largamente senza cambiu da a strada chì era seculu fà.