FESTIMA è Celebrazione di Cultura Africana Occidentale

Ancu in l'Àfrica, u steamroller culturale di a mundialisazione hè stata ghjustificazione di e generazioni-tradiziunali vechja, sustituitu cù TV, smartphones e altre distruzzioni cumuni in l'era muderna. U Festivale FESTIMA cerca di cumbattiti u purgamentu dimustratu chì e celebrazione comunitariu di pantomime, di ballu è di pungenza di l'adrenaline rivolve una nozze passata per rattendu Facebook qualunque ghjornu di a sema.

Comu hà principiatu

A faccia di mascara hè un arti chì hè stata per undupirate seculi in u vastu munzeddu di cultures tribali prisenti in l'Africa Occidentale.

FESTIMA, fundata in u 1996 da un gruppu di studienti università in Burkino Faso, hà creatu una piattaforma induve l'artighjani è i ballarini ponu esse ghjustificate è prumove eunità-anziani aduani chì anu in periculu d'evaporà in u face di u monoculturale glubale chì si ricchinda altre tradizioni in u mondu.

Cù un mondu di culori, artisti appassiunati passiunanti, è musica incantevule chì definiscenu a cultura base di l'Africa Occidentale, stu festival hè ragiunatu bè per ogni corsi di cultura per pattà i so bagaglio è di riservà un itinerariu d'itulamentu à u paese di Burkina Faso.

Ciò chì aspetta à FESTIMA

Pigliate una seria di rendimuntivi diferenze di qualsiasi chì avete mai avutu inperisce in altrò di u mondu. A battaglia di tamburini è altre percorsu artisgianali creanu a soundtrack à quali danceri, vistutu in più in maiori di più è i vistimenti, viaghjanu è gyrate. Hè cum'è se a musica pussedi u so corpu, torci è cuntorting in qualse modu chjese.

Dopu à i renditi principali, u partitu si move in e strade, cù i ghjente cumunità chì uniscenu l'artisti cusì in una celebrazione di a vita chì posa avvenimenti paragunate in u mundo tutale à verga. Ci hè più in questa settimana chì i ghjurnati principali di balli, cum'è a cuntzillette è i simponii cumerciali nantu à l'evoluzione è oghje di a cultura africana di l'uccidentali ponu ancu esse realizatu in tuttu Dédougou, chì face un avvenimentu assicuratu à quelli chì aspittàvanu d'acquistà a perspettiva interna à a vita in questu caderu di u mondu.

Cosa à mantene in mente

Prima ciò chì prima: in l'ultimi anni, l'Africa Occidentale hè stata in novità per tutti i ragiunamenti sbagliati. L'epidemica di Ebola chì hà influinatu Liberia, Guinée è Sierra Leone hè stata quasi difinitivamenti cunclusa à sti paisi nichi, ma turisimu à tuttu l'Africa Afrique, una regione chì a mità di a dimensione di i Stati Uniti hè statu drasticamente affettata. L'Ominu hà longu statu dichjaratu Burkina Faso libera di a malatia, per questu hè sicuru di viaghjà cum'è senza preoccupse.

Cù sta pruclamazioni necessaria fora di a strada, preparate a festa beni in a notte in FESTIMA, cum'è e balli lucali attraversanu tutta a cità di Dédougou in tuttu a vita di u festival. Ùn serà micca u carburante necessariu di carburanti tuttu ciò chì revela, ma chì, cum'è i mercati stallati vicinu à a cità, seranu cocchi Specialità d'Africa Occidentale per guardà i vostri cumpagni celebrati bè friddi. Assicuratevi di pruvà à u Kedjenou, un puddaru di pollo coccu di ori, cù pumati è pumaboli!

Mentre pudete vulete fà un spaziu di scopra in una nazione chì u 90% di e persone mai hà intesu parlà d'avè prima dopu à u festivale, fate micca cunfurmà cù l'uffiziari consuli induve hè salvu in viaghju, cum'è i secti sittintriunali di u paese anu intristituitu in u passatu.

Infine, aghjunghje à piglià mettee di prevenzioni contra a febbra di dengue è a malaria, perchè e malatie da mosquito è endemichi in Burkina Faso.

Cumu truvà

Ci sò dui aeroporti in Europa chì offeranu diretti i vols à Ouagadougou, a capitale di Burkina Faso: Parigi è Bruxelles. Quelli chì ùn si residenu vicinu à sti cità ùn anu da cunnette duranti i centri, cum'è l'altri viaghji chì sò in Uagadougou sò urighjinate da altri punti in Africa. A l'arrivu in u Ouagadougou, uttene un busu da quì à Dédougou, chì face à un costu di più di $ 10 USD.