Cumu possu turnà à Pàduva in Italia è ciò ch'elli fà

A cità facenu un base grandi di esplorà a Venezia è a Regione Veneto

Pàulu hè in u Regione Vento di l'Italia , à 40 km da Venezia è hè a casa di a Basilica di Sant'Antonio, frescoes da Giotto è u primu ghjinu botanicu d'Europa.

Cume si mette à Pàulu

Pudete piglià u trenu à Veneza è esse in cori di e cose in più di meza ora. Pàulu hè ancu una stampa populari nantu à a strada di Verona, Milanu o Firenze.

Vede ancu:

Padova Orientazione

Padova hè una cità wallonata situata longu u fiume di Bachiglione trà Verona è Venice . Se vene nantu à u trenu, l'estazione (Stazione Ferroviania) hè nantu à a parti nord di a cità. A basilica è i ghjali botani si trovanu in u limitu di a cità. O u Corso del Popolo o a Viale Codalunga imbattendu u sudu vi piglià à u vechju centru di a cità.

Vede ancu: Tour Guided de Padova

Attrazioni à Pàulu Attrazioni à Padova

Trà l'estazione di trenu è a principale di u centru di u Padova ci hè a Capanna di Scrovegni, cunsacrata in u 1305. Ùn avete missu l'edifichu di Giotto.

A famosa Basilica Pontificia di Sant'Antonio di Padova , à qualchì volta chjamata La Basilica di Santo, ùn hè a chjesa principali di Pàduva - un unori chì cascanu à u Duomo, chjamatu a Catedra-Basilica di Santa Maria di Pàdova. Ma Sant'Antonio hè quellu chì v'hà bisognu di visità. A custruzzioni accuminciò nto l'annu 1232, un annu dopu a morte di Sant'Antonio; i so reliqui sò truvati in a Cappella di l'Altura terza barocca.

Ci hè un museu internu, u museu antonio. Ci hè un'altru exhibitu induve pudete apprezzà a vita di San Anthony è a continuazione di u so travagliu oghje. Ci hè dui cloisters à visita. Realmente, hè unu di i cumplicati religiosimi più maravigghichi chì vinarà.

I passiati per passaghju: l'università à u livante di u Via III Febbraio (u teatru di l'anatummia, custruitu in u 1594, hè u più anticu d'u so tipu è pò esse visitatu à u tour di Palazzo Bo), Piazza Cavour, u cœur di a cità, Prato Della Valle , a piazza più grandiora in Italia.

Quandu hè ura di un bevande, capu nantu à u 18 ° seculu Pedrocchi Café; u bar è u ristorante eleganti avianu un rolu in u 1888 ribellioni contru a munarchia vasti di l'Asburgu.

Trà Sant'Antonio è Prato della Valle hè l'Orto Botanico, chì vedà a pàgina duie.

U simbulu di Padova hè u Palazzo della Ragione. Hè u core di a vecchia città, circundatu da piazza di u mercatu piazza delle Erbe è a piazza di i Frutti .

Dove Stay

Preferite stà vicinu à a stazione di trenu quandu aghju cun trenu. u Grand'Italia hotel hè ghjustu davanti. L'hotel Art Deco di quattru stanza hè u circondu è accessu Internet gratuitu.

Compareu à altre hôtels à Padova sur TripAdvisor

A prossima di a basilica: U Donatello hè ghjusta à traversu a via di a Basilica di Sant'Antonio è hà un restaurant chjamatu Ristaurante S. Antonio.

Padova Alimentazione è Ristoranti

Mentre pudè offentà i vostri sensibilità, i Padova anu avutu manghjatu cavallu durante un bellu tempu, siccomu i Longobardi ghjùnsenu, qualchi mi dicenu. Se ùn avete micca flinch, pruvate Sfilacci di Cavallo, chì hè fatta da culinaria di a vurpi per un bellu pezzu, affumicantinu è cusì battutà finu à u siccuru in i filamenti. Ciò parechji filamenti di u zafranu in u mercatu.

Risotto hè u primu cursu di scelta nantu à a pasta, ma ci sò diversi bigoli (spaghetti spaghetti cù un pirtore in u centru) i platti ch'elli sò populari, sauced with anguished pate o anchove. Pasta e fagioli, una pasta è fettuccata, hè un platu di cunfrontu di a zona.

L'ànecchiu, l'oca, è piccione (squab o pigeon) sò ancu populari.

L'alimentazione in Pàduva hè un cut à nantu à a tariffa fugliale in Venezia. U megliu à l'alimentazione hè simplice è fatta da ingredienti freschi.

U nostru ristorante favorito in Padova hè l' Osteria Dal Capo in Via Dei Soncin, à traversu a piazza del Duomo. Via Dei Soncin hè una strada angulata, di carrughja diretta direttamente di a piazza da a fronte di u Duomo. U signu nantu à a porta dice chì u Dal Capu s'aprenu à 6 ore, ma ignore, ùn serve micca à 7:30 p. Prezzi moderate, vinu bonu casa. A menu cambia ogni ghjornu è accurte cuisine tipica di Veneto.

L'inglese hè parlata, anche si hè megliu se sapete un pocu Italianu.

Prima di pranzu, puderete pruvà per un appiccicò (cocktail, pruvate l'acconturazioni di u Campari soda tipica italiana) in una di e duie cafe chì compite à i clienti in Piazza Capitaniato à u nordu di u Duomo. Un aveti bisogna à i ghjovani folklori, l'altru a folla maiò. Ci hè un vinu di vinu à u nordu nantu à a Via Dante.

A pena scupertu annantu à a nostra ultima vittima era l'Osteria ai Scarpone. Truverà nantu à Via Battisti 138. U bigoli cun a gallina ebbrera hè fantastica.

Things to Do in Padova: L'Ortu Botanicu (Giardinu Botanicu)

Imagine, oghje pudete cammineti in u Giardinu Botanicu in Padova è visitate una palma pianta in u 1585. In l'Arboretum, un grand avionu hè stallatu dipoi u 1680, u so troncu fughjutu da un stufa arsu.

In u giardinu botanicu di Pàduva i pianti sò agrupati per furmà racolti nantu à a basa di e so caratteristiche. Arcuni di e culletti più interessanti sò:

L'infurmazioni per visità i Jardinu Botanicu di Padova

I ghjurnali botanichi sò situati à u sudu di a Basìlzia di Sant'Antonio. Da a piazza in fronte di a Basìlica, camina u sudu di a strada chì parallella a fronte di a Basilica.

Apertura

1 di nuvembre-31 di marzu di 9,00-13,00 (lunes à i sàbbatu)
1 di aprile - 31 ottobre: 9,00-13,00; 15.00-18.00 (ogni ghjornu)

Circa trè eturosi.