Ghjornu di San Jean-Baptiste: più di 2000 Anni di Storia

La Saint Jean: Da Ritual Ancient Solstice à a celebrazione Pulitica di l'Avvene

Ghjornu di San Jean-Baptiste: La Saint Jean, La Fête Nationale

Da u ritu paganu à a prucessione cattolica à a cunuscenza sociopolitica, u ghjornu di La Saint-Jean-Baptiste, hè chjamata La Fête Nationale in più tempi recenti, ma chì parechji chjamanu sempre u ghjornu La Saint-Jean- hè un feste statutu in Quebec hà fattu u 24 di ghjugnu, cù origini datanu di 2000 anni.

Summer Solstice Meets Clovis

Quantità di a stessa manera chì a festa di u Cristu nascita hè stata cambiata in u solstiziu di l'inviu sicondu i stòrici selezziunati, Clovis, u 5u seculu, u Regnu Francu chì hà rignatu à ciò chì hè ora in Francia è cunvertisce à u Catolicismu à a insistenza di a donna, decide chì San

U ghjornu di Ghjuvanni Battista hè onoratu in u 24 di ghjennaghju, in ghjorni di u solstiziu di u vaghjime, inevitabbilamenti è effettuamente eternamente a festa pagana.

U ghjornu di San Giovanni di Clovis hà presu prestu l'ilumina di bonfire, urigginarii una tradizzioni di solstiziu, è hà hà in parallelu u travagliu di u solstiziu-l'annunziendu di a luci d'estiu, cù u rolu di Jean-Baptiste in a Bibbia, chì di cuncessione l'arrivu di u Messiah.

Hè ciò chì era una tradizione in Francia hà fattu a so manera di u novu mondu chì i perigrino franceschi seti razzii in quellu di u Quebec d'oghje ùn deve micca surprisa.

New France celebra u San Jean-Baptiste

I primi cunti di celebrazione di u San Jean-Baptiste trà i culoni di a Nova Francia venenu da i Ghjesuiti è vultate à 1636 à i costi di u San Lorenzo. Versu u 1646, i cannuneri, i musti, cume chiancenu eranu infatti, affascinati e festività.

Duvernay è a Société

Avanzate rapidamente quasi dui centu anni è u 24 di ghjennaghju di u 1834, Ludger Duvernay, pruprietariu è editore di La Minerve , un ghjurnale di Montreal chì sustene l'opinioni di i Patriotes , un partitu politicu resistente à u regnu britannicu, hà creatu a Société Aide-toi et le ciel t'aidera.

Questa hè French per l'aiutu per u stessu è u celu Assistenza A Società chì eventualmente cambiau nomi in diventà l'Associazione Saint-Jean-Baptiste in u 1843.

Creatu à furnisce una difesa più forti di a lingua è di a cultura francese entre autri aspetti sociopolitichi, u primu banquet "Jean-Baptiste" ufficiale in Montreal fu celebrated on June 24, 1834 cun una Missa Catolica è a processione, chì succedi in a privata di John MacDonnell orti, un avvucatu prominente à l'ora chì a casa situata nantu à a basa di a Windsor Station d'oghje in u centru di Montreal.

Circa 60 migliori influenzati assistenu à u banquet, a Missa Catlica è a prucissiò, cumpresa:

Ùn ci era micca celebrazione di u 1838 à u 1842 in Montréal, in u risultatu di a rivolta di a Canada Baixa è l'esiliu temporale di Duvernay à i Stati Uniti. Ma à u 1843, Duvernay hà tornatu à Montréal, è a Société hè statu ufficialement inaugurata l'Associazione Saint-Jean-Baptiste sottu u mottu "per migliurà a nazione" ("rendre le peuple meilleur") è u banquet, a missa è a prucissiò eranu novu nantu à u 24 di ghjugnu. In u 1925, u guvernu di Quebec hà fattu u ghjornu di San Jean-Baptiste un feste ufficiale.

L'Associazione, ora chjamata Société Saint-Jean-Baptiste, cuntinua à operà in i tempi muderni cun argumenti dispunibuli favurè a sovereignità di Quebec è a secession da Canada.

Fonti Addiziunati

Web ufficiale di La Fête Nationale du Québec
L'Enciclopedia Canadese
Parente Genealogy di u Golden Gate
Stanley, A. (1990, 24 di ghjugnu). Moody and Torn, Quebecers Explore un Future Quite Apart. U New York Times.
Controversial 1969 Parolle di Saint-Jean-Baptiste Video Clip (In French).