Guida à Visità a Torcello in Veneza

Torcello hè una di l'isula più populari di visità in a laguna di Venezie è hè sempri bonu pacìficu. A raghjilla principali di visità l'isula hè di veda i triscevuli mosaici bizzantini in a cattidrali di Santa Maria Dell'Assunta di u seculu. A parte di l'isula hè una reserva naturali, accessibule solu nantu à i camini di caminari.

Fundatu in u 5 secolo, Torcello hè ancu più vechju di Venezia è era una isula assai impurtante in a tempi antica, quandu anu pussibule una populazione circa 20 000.

Eventualmente, a malaria tocava l'isula è a maiò parte di a pupulazione era morta o manca. I prugetti è stati culpiti per u materiale di custruzione per quessa reste restu di e so palazzi, igrezi e monasteri chì anu vistitu.

Mosaïzzi in a Cattidrali di Santa Maria Dell'Assunta

A cattidrali di Torcello hè stata custruita in u 639 è hà un grand campanile di u campiolu di u seculu 11 chì domina u orizzonte. Dintra a catedrale sò stradale mosaici bizantini di u 11 à u 13 seculu. Unu di i più impurtanti hè a dispusizione di u Last Judgment . Da u barca ferma, a strada principale porta à a catedrale, à menu di 10 minuti. A catedrale hè aperta ogni ghjornu di 10:00 a 17:30. Avà (2012), l'admission à a catedrale hè di 5 euro è una audioguia hè dispunibule per dui euro. Ci hè un incasciatu supplementu di scopre u campanile, ma in 2012 hè stata chjusa per a renovazione.

Torcello Sights

Nantu à a catedrale hè a Chiesa di Santa Fosca (ingegni gratuitu) di u seculu XI vicinu da un póricu di 5 steddi in a forma di una cruciera greca.

In crescita di a catedrali hè u picculu museu di Torcello (chjusu nantu à i luni) chì sò stati cuparti in mansions di u seculu XIV chì erani allora u sede di u guvernu. Ci hè un'alturi medievali, a maiuranza di l'isula, è trova archeologica in u Paleuliticu à u periodu Rumanu in a zona di Venezia. In u tribunale hè u tronu grande di pietra chjamatu Tronu di Attila.

U Casa Museo Andrich hè una casa di l'artista è museu chì mostra più di 1000 artworks. Hè dinò una furmazione è u giardinu educativu cù una vista sopra à a laguna, un bonu postu per vede flamingos da marzu à sittembri. Pò esse visitatu nantu à una visita guidata.

In l'isula sò ancu parechje camini curtmetichi è u Ponte di u Diavulu, Ponte di u Diavolo , senza mancu averebbe.

Per arrivà à Torcello

Torcello hè un viaghju di pezzu curretta da l'isula di Burano nantu à a linea 9 di Vaporetto chì si manica trà i dui isuli à ogni mezu di 8:00 a 20:30. Se pensa à visità e dui isuli, hè megliu cumprà un passaghju di trasportu isulianu chì viaghja da Fondamente Nove.

Dove si mangiu o stà nantu à Torcello

I visitori pudete manghjarè o stassi in u locu u locu storicu Locanda Cipriani, un locu unicu per stà dopu à i visitori si aghju passatu per u ghjornu. Hè quì in u 1948 chì Ernest Hemingway hà scrittu parte di a so rumanzu, À u Fiume è à l'Arburu , è l'ospitu hà allughjatu parechji altri ospiti famosi. Un altru locu per stà hè Bed and Breakfast Ca 'Torcello.

Ristoranti induve puderete manghjate in l'isula: