Guida à Visita u Pichavaram Mangrove Forest in Tamil Nadu

Pudete per esse pardunatu s'ellu ùn sapia micca di u manghjaru di Pichavaram, anche si hè unu di e più giardini di mangualde (u Parcu Naziunale di Sundarbans in Bengala di u Bengala hè a più grande). Dopu tuttu, ùn hè micca nantu à a strada turistica. In ogni modu, stu locu notu è fascinante hà sempre bisognu di visità.

Pichavaram Mangrove Forest Details

U silvicultura in Pichavaram hè spargugliatu in 1.100 èttare è si unisci à a baia di Bengala, induve hè sipatu da un largu ramatu di sabbia.

Appena, u boscu hà più di 50 isola di varietà grandi è 4,400 canali grandi è petiti. Stunning! I picculi canali sò tugbili sò stati chjudi di e radichi è di rami, quarchi anu agnelli tanticchia chì ùn ci hè mancu un locu per passà. Concezioni di l'armata di paddles, u sonu di l'occhi, è u risu di u mare in a distanza, tutte silent è sempre.

I studienti è i scentificheri di tutta l'India vennu à studià u manghjusciu è a so biodiversità incredibile. Aprirebteve 200 spezie d'occhi sò stati registrati, cù alte varietà di alga, pisci, gambarini, crabi, ostriche, torti è lupini. Ci hè à circa 20 varietà diversi di l'arbureti in u manghjaru.

L'arburi criscenu in l'acqua chì hè 3-10 piedi in diverse lochi. I cundizioni sò assai ostili, cum'è e mare sò purtate l'acqua di u mari in u sughjornu dui o ghjorni, cambiando a salinità. Hè per quessa, l'arburete sò un sistema routicu unicu, cù membranze chì solu permettenu l'acqua fresca per entra.

Anu anch'elli anu rifurmià e razzi chì crescenu da l'acqua, cù i pori chì ponu piglià l'ossigenu.

Sfurtunatamente, u manglì forze hà stati dannati da u devastanti cicluni di u 2004 chì hit Tamil Nadu. In ogni casu, si era micca per u boscu chì face cum'è un buffu per l'acqua, a distruzione in u cuntinente hè stata fatica.

L'acqua da u tsunami hà sappiutu u so crescenu, u esigenza di prutezione protettiva per esse postu à u locu. In seguitu, i paisani tagliate l'arvulu di l'arburu per l'usi per a lignu. Questu hè statu pruibita.

Cumu ellu

Pichavaram hè situatu vicinu à 30 minuti da u chjamatu temple Chidambaram in Tamil Nadu. Hè un pittoresque drive in paddy fields past, villaghji cù l'acelli dipinti à culore, abitazioni tradiziunali corsi cun teatri palla è e vente chì vendenu u pezzu vicinu à a strada. Un taxi accumighjanu 800 rupee per un voluptu di ritornu. Oltremente, buses run hourly entre Chidambaram è Pichavaram, cù un valori chì costanu circa 10 rupee.

Chidambaram pò esse uttenuta per un tren in sottu 4 ori di Chennai. L'aeroportu vicinu hè in Tiruchirapalli, 170 km di Chidambaram. Oltre, visita Pichavaram in un vranchju di u Pondicherry. Chidambaram hè solu à 2 ori à u Sud di Pondicherry.

Cumu vede

Tant barche rimanni è barche di prupietari, operatu da u Tamil Nadu Tourism Development Corporation, piglià passageru à traversu u mangrove bosch di 9 am à 6 ore. In ogni casu, pò assicurà assai in u mità di u ghjornu, perchè hè megliu in u dumani o tardi dopu. I prezzi ghjunsenu da 185 rupee per una barca di battellu è 1.265 rupee per una barca a pruvucazione, è crescita in securità à u numeru di persone è di distanza.

Un viaghju di almenu 2 ore hè cunsigliatu per scopre a mangrovia selva. Se tu pigliate un viaghju di 4 ori in una barca riva o un viaghju di 2 ori in un barcu pruvucatu, pudete vede a mangia giunga è a spiaggia. Nota chì i barmiere dumandà esse dumande di qualchi centu centu rupee per piglià in elli in i canali più chjuche è stretchi. I barche di prupietru ùn pò mancu passà sti canali, cusì fate dunque una barca rinviata si vi interessate à vede. Vale a pena.

Quandu sia in Go

Nuvembre à ferraghju hè u megliu tempu, particularmente per a veli d'avè. Per una sperienza pacífica, evite e aschjica per quessa impiegatu.

Dove Stay

Opzioni per u alloghju à l'area sò limitati. Pichavaram Adventure Resort, in Arignar Anna Tourist Complex in Tamil Nadu Tourism Development Corporation, hè a vostra better bet. Ci hè un dormitori, cum'è questi è campagnoli.

Inutili, ci sò più hôteli per sceglie a Chidambaram.

Vede foto di Pichavaram Mangrove Jungle in Facebook.