Truvà Robert Burns, Sir Walter Scott è Robert Louis Stevenson

Robbie Burns, Sir Walter Scott, Robert Louis Stevenson - Mite di i Ghjuvanotti di l'Isule

Scudatori di Escocia Sir Walter Scott, Robert Burns è Robert Louis Stevenson figurenu i miti moderni nantu à l'Escocia è i so eroi. Pianu un itinerariu annantu à i siti chì l'inspiraru.

Ancu s'è ùn avete micca cridutu chì avete mai lettu un libru di unu di i sti giganti littirarii di Escocia, Scott, Burns è Robert Louis Stevenson, o vistu una filmata nantu à u so travagliu, avete probabilmente chjappu sottu à i so predilezi, senza anchi sapemu .

Sì avete mai, per esempiu, utilizatu l'espressione, "U megliu cunsigliatu di i sappi ..." vi cose direttamentu da u poema di Burns, à un Mouse .

Ellu stabbenu oghji si i vostri ancestrali astrechi distanti anu un tartanu di clan? Pudete aghjunse à Sir Walter Scott per inventà - o almenu revuzione u cuncettu di clan tartans.

È finu à chì Robert Louis Stevenson hè in particulare, u sognu di tutti i zitelli di truvà u mapu di i tesoru di i pezzi pirate prubabilmente da u so clàssicu tale, u Treasure Island .

Tutti i fabulini più impurtanti assuciati cù sti scrittori sò à un brevi cimiteru di u Glasgow è Edimburgo . Sì avete visitatu l'Escocia, pudete pacà tutti in quì pocu di ghjorni.